Jump to content
PyroForum.nl

Het 'Wat-ga-jij-vandaag-doen-topic'


Sharkie

Recommended Posts

@Lontje: Het was een testje of de huls goed genoeg was, de eindstoppen en natuurlijk of het werkten. :) , huls mag wat dikker maar hij hield het aardig lang vol. De bovenste eindstop deed het perfect, was nog intact, onderste eindstop heeft het ook goed volgehouden maar kon beter. De kracht was niet goed te zien, maar ik zag het wel :P volgende keer aan de stok!

Edited by tom12e
Link to comment

Net mijn eerste pijl in elkaar gezet! Zonder payload ofc.

Lengte: 10 cm
Lengte stok: 65 cm
ID: 1,6 cm
Nozzle: 7 mm
Verhouding: 6,5 gram KNO3, 3,5 gram Suiker = in totaal 10 gram en er zit 8 gram in.
Totaal gewicht: 27,1 gram

Foto's:

2ic6uxf.jpg

2rqn8g5.jpg

9h3mgp.jpg

Video volgt later!

Link to comment

Dat was geen cato, bij een cato gaat iets van je raket kapot (nozzle eruit of buis kapot of bovenkant eruit) maar dit apparaat had gewoon veel te weinig kracht. Maak een betere brandstof en maak de core langer.
btw, grappig commentaar van dat kleine cameramannetje :):P.

edit: ik ben het traagst :P.

Edited by explomaan
Link to comment

Je bent niet de enige hoor VanHout, ik zit ook al 5 weken vast aan die kutdingen. :P Maar nog maar 1 weekje en het is gedaan. Dan 3 volle dagen vakantie en dan begint het weer. Jaja hoor, wij krijgen zelfs 3 dagen vakantie na een maand examens + 2 weken blok. :)

In prettiger nieuws, kortelings dit hier uitgepakt:
De voorganger was stuk gegaan... Waar je toch al niet happy van kan worden in deze barre tijden.

Link to comment

Mooie muis Prophet. :P
Waar ik dan weer niet blij van word zijn mensen die een vuurpijl posten in dit topic. Er staat duidelijk

Iets te melden dat niet in het subforum pyrotechniek kan? Meld 't

En ik geloof dat er ergens wel een topic te vinden is voor crappy pijltjes.
Dus volgende pretprut gaat weer eens een warning mogen ontvangen.

Call me Evil. :)
Link to comment
Jaja hoor, wij krijgen zelfs 3 dagen vakantie na een maand examens + 2 weken blok. dry.gif

Ach wat hebben we het zwaar. :)
Wacht maar es af tot je fulltime aan het werk bent,met een paar weken vakantie per jaar.
Dan gaat die nieuwe muis van je zelfs piepen Prophet. :P

Bah moet vandaag wachten op m`n bestelling,verplicht thuis blijven omdat ik m`n buren niet wil opzadelen met mijn hobby. :P

Het zou je toch gebeuren.

(Op die pijl reageer ik maar niet. :P ) Edited by Lontje
Link to comment

Heb jij ergens een pijl gezien dan!?

(Op die pijl reageer ik maar niet. :) )

Nee jongens geintje. Leuk begin! De eerste van mij klapte uit elkaar en de tweede bezorgde de dakgoot een deuk!

Vandaag wederom achter de draaibank gestaan. 3 setjes rocket tools gemaakt.
Whistle tools voor 13,5id hostalite.
Whistle tools voor 17id karton 21od.
Stinger tools voor 17id karton 21od. Edited by Rocketier
Link to comment

Kom op zeg.
Ik vind dit gewoon spielerij,lopen maar wat aan te kutten terwijl ze hier genoeg info kunnen vinden op dit forum.
Daarbij halen ze naar mijn mening de boel hier danig onderuit.
Tuurlijk ik weet ook wel dat alle begin moeilijk is,maar met de adviezen die ze hier krijgen van de mensen doen ze ook niks.
Voor je wat maakt ga je rondkijken en probeer je info te verkrijgen over het geen wat je maakt.(Toch :))
Dat gebeurt hier dus duidelijk niet.
Wat heb ik eraan om te zien,hoe iemand zijn failures post waar ik niks mee kan terwijl het een redelijk eenvoudig onderwerp is.
Als je een failure post oke. En je hebt een aantal keer geprobeerd om bepaalde aandachtspunten van je device te verbeteren en dan nog niet weet wat er aan de hand is. Dan posten >>>klaar als een klontje.
Ben ik in een slecht humeur.? Ja wel wat, maar dan mede om dit gestuntel te moeten bekijken.

Ik ben van mening dat dit geouwehoer hier niet thuis hoort. :P

Edited by Lontje
Link to comment

Nou je kan in ieder geval stellen dat ze nu wel in het juiste topic posten!
Het doel van "wat ga jij vandaag doen" is posten dat wat niet direct in pyrotechniek past.
Dit is bijna K3WL gedrag! Het heeft weinig met pyro"techniek" te maken.

Wat ik wel met je eens ben is de hoeveelheid onzinnige posts die van die gasten af komen.
Jongens Lontje heeft hier wel een punt. Zoals al een aantal keer is gezegd. Lees eerst eens! Jullie hebben nu een aantal devices gemaakt.
Er zijn er bij die je op een gegeven moment je ogen kunnen kosten. Zo'n "pijl" gaat sneller dan jij kan bukken.

Ik denk dat als jullie nog meer van dit soort filmpjes posten zonder dat je duidelijk aangeeft wat je hebt gedaan of verbeterd,
dat dit van mij wel een warning mag opleveren. Maar ja ik ben geen Mod.

Edited by Rocketier
Link to comment

Gister mijn Turtle Beach Ear Force HPA2 headset binnengekregen. Samen met Amigo II sound card en Sharkoon SCU.
Nu kan de headset aansluiten op mijn ps3 of xbox. Mijn Astro A40 waren kapot dus vandaar :).
Zegt jullie waarschijnlijk niets maar mijn 2e hobby is gamen op een wat hoger niveau.
Als nog meer mensen FPS spelen mijn gamertag is: Abbedon.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...