Jump to content
PyroForum.nl

Het 'Wat-ga-jij-vandaag-doen-topic'


Sharkie

Recommended Posts

6x 3'' shells in elkaar zetten en pasten. :P
Ben er helaas wel achter gekomen dat mijn willow C op is. Mijn ma wil besparen op brandhout zodat we tijdens kerst genoeg hebben ofzo, dus ik kan geen nieuwe maken. Straks proberen nog wat te regelen... anders ben ik op bbq aangewezen. ^_^ Dat wordt extra lang millen dus. ^_^ Misschien morgen even een pijltje met salute erop maken, testje voor oud en nieuw.

Link to comment

Haha hetzelfde hier. De hele dag al bezig geweest met cakes vullen en shells pasten enzo. Straks even hier een plaatje van mijn bombettes droppen.

En yesss redding! Sharkie is weer willow C aan het maken! Er zit 370 gram hout in, zou daar 60+ g houtskool uit komen? Dan kan ik namelijk nog 400g meal maken en dan ben ik klaar wat betreft millen enzo. ^_^

Ik heb trouwens nog een 600 aan 14mm sterren over ofzo... Iemand nog ideeën wat ik daarmee kan doen (naast starmines)?

Link to comment

Ja dat wel, alleen had het echt wel hard nodig.
Na mijn laatste project begeleider, zat ik echt op het punt van een mental breakdown.

Nee helaas geen werk.... niemand wil me meer hebben als bijbaan werk.
22 jaar en dan ben je te duur.
Ben wel hard opzoek, gesolliciteerd bij een bedrijf van medicatie op mensen test.
Lekker mensen testjes laten doen enzo ^_^ .

Link to comment

KNO3 op. ^_^
Althans bijna helemaal op. Dus ik ga nog even snel wat regelen anders ben ik...... :P

Pijltjes rammen is trouwens niet mijn favoriete bezigheid zeg, jeuzes. Was vergeten mijn fuel te ricen en had totaal geen zin in stofmasker.. Na 4 pijltjes rammen is je gehoor ook wel aardig naar de kloten moet ik zeggen. ^_^

Link to comment
Pijltjes rammen is trouwens niet mijn favoriete bezigheid zeg, jeuzes. Was vergeten mijn fuel te ricen en had totaal geen zin in stofmasker.. Na 4 pijltjes rammen is je gehoor ook wel aardig naar de kloten moet ik zeggen. ^_^


Had ook zoiets voor dat ik een pers had, 25 knallertjes voorzien van een bento eindstop.
Na nummer 5 had ik het al wel gezien.
Link to comment

Vandaag voor de eerste keer blackmatch gemaakt.
Mijn gekochte was op, dus even op youtube gekeken hoe dat moet
en voila, perfecte blackmatch gemaakt.
Heb een snelle variant, (dacht dat ik het wel vast kon houden, nu dus zwarte vingers).
En een langzamere.
Straks mijn laatste 2" shells afmaken.
Morgen proberen een 25 meter lange blackmatch te maken,
dan kan ik deze eraan hangen: ^_^

Link to comment

Damn, bij bijna iedereen is er bijna of helemaal iets op.
Bij mij dus bijna m'n pulver en helemaal mn rocketfuel.
Morgen maar eens aan het millen slaan.

Verder heb ik gisteren 2X 3" Willow shells gemaakt. Morgen 4 X 3" C6+Ti shells maken en fuel millen.
Daarna even kijken hoeveel stars/pulver ik nog overheb en zoiezo 2 D1 3" maken.
Lord, ik heb veel te persen en te pasten.

Link to comment

@ VanHout: Als ik te hard ga blazen worden ze waarschijnlijk juist alleen maar natter, haha. ^_^

En dan ook nog pasten... Als jullie me de 30e komen helpen met pasten oke? En als jullie niet komen opdagen... éen belletje met mijn telefoon en weg zijn je shells hoor! ^_^

Man, echt geen zin meer om te pasten... Nooit gedacht dat ik er ooit geen zin meer in zou hebben, pyro.

Link to comment
Man, echt geen zin meer om te pasten... Nooit gedacht dat ik er ooit geen zin meer in zou hebben, pyro.

Ach het zijn maar 8 of 10 3"ers, dat valt toch wel mee?!

**Edit**

Ja precies, lekker knus in mijn werkplaats!
Ei? Het is kerst heh en geen pasen ^_^ Edited by sjeef1
Link to comment
Vandaag ga ik shells in elkaar zetten, vooral 5 inchers denk ik.

Nice, hoveel ga je er bouwen?

Ik heb gisteren 4 C6+Ti 3"ers gemaakt, nu nog 2 D1 3"ers maken (as long as my pulverone lasts).
Gisteren ook even wheatpaste gekookt en alvast kraftpapier ingesmeerd zodat het een nachtje in kon trekken.
Vandaag maar beginnen met pasten van de eerste 6 shells. Oh en fuel millen ^_^ busy busy..
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...