Jump to content
PyroForum.nl

Dutch-Pyro.nl


Recommended Posts

Zwaar klote en wat een K shop. Ze maken van hun probleem jouw probleem.

Als het een echte webshop is, met KVK en zo dan zijn ze verplicht binnen 30 dagen te leveren maar ben bang dat dit een gebed zonder eind gaat worden.
Sterkte aan iedereen die hier wat besteld heeft.

Link to comment
Zwaar klote en wat een K shop. Ze maken van hun probleem jouw probleem.

Als het een echte webshop is, met KVK en zo dan zijn ze verplicht binnen 30 dagen te leveren maar ben bang dat dit een gebed zonder eind gaat worden.
Sterkte aan iedereen die hier wat besteld heeft.


Ik neem het ze verder niet kwalijk, heb er geen boeiende dingen besteld waar haast achter zit..
Ze hebben sinds gister ook op de website vermeld dat er wegens omstandigheden een grote vertraging is, en daarover heb ik gister ook een mailtje gekregen..

Gewoon nog even afwachten dus!
Link to comment

De waarderingen worden er ook steeds beter op :)

3" Mortierbuis Toegevoegd op: vrijdag, 11 november 2011
Hier ook: 2 weken geleden besteld, niets ontvangen.. Of ze nou op vakantie zijn of vast zitten kan mij niet verkankeren, ik heb betaald, dus ik hoor te ontvangen.. Voor 15 uur besteld, dag erna geleverd.. Als je dit niet waar kunt maken zal je op de blaren moeten zitten..

Beoordeling: [0 van de 5 sterren]
---------------------------------------

3" Mortierbuis Toegevoegd op: vrijdag, 11 november 2011
ik weet niet maar we zijn al 3 weken verder hoor en hoezo op vakantie, dan had hij dat even op de site moeten ver melden dat ze geen leveringen kunne doen, dan krijg je dit gedoe ook niet enz

Beoordeling: [0 van de 5 sterren]
---------------------------------------

3" Mortierbuis Toegevoegd op: vrijdag, 11 november 2011
Deze jongen is geen oplichter ! En hoezo opzoeken? Zet even je volledige voor- en achternaam naam neer voordat je zoiets roept. Kan je vertellen dat ze momenteel op vakantie zijn dus je zult iets meer geduld moet hebben dan een ruime week.

Beoordeling: [5 van de 5 sterren]
---------------------------------------

3" Mortierbuis Toegevoegd op: maandag, 07 november 2011
oplichters 24 oktober besteld en betaald, maar niks gehad is nu 7 november die gozer reageert niet op mails en telefoon woont er niet iemand in de buurt die deze oplichter kan opzoeken

Beoordeling: [0 van de 5 sterren]
---------------------------------------

3" Mortierbuis Toegevoegd op: maandag, 07 november 2011
nou 30 okt besteld betaalt met ideal en nu 7 nov nog niks binnen en er word niet eens gereageerd op een mail!?? zeer slechte zaak van dutch pyro!!!

Beoordeling: [0 van de 5 sterren]
Edited by Charcoal
Link to comment

Dat men vertraging op loopt door wat voor omstandigheden dan ook is natuurlijk mogelijk, maar om vervolgens
een simpel berichtje op de site te plaatsen is niet bepaald professioneel.

Het minste wat je als webshop kunt doen is je hele klantenbestand per email (want die hebben ze toch allemaal op moeten geven) kort op de hoogte stellen van de situatie, en indien mogelijk aangeven hoe lang deze toestanden de levering ophouden.

Link to comment

Helaas, iDeal betaald is geld foetsie. Storneren gaat met credit card en eenmalige machtiging maar niet als je zelf geld hebt overgemaakt.

Nog even dit.

3" Mortierbuis Toegevoegd op: vrijdag, 11 november 2011
Deze jongen is geen oplichter ! En hoezo opzoeken? Zet even je volledige voor- en achternaam naam neer voordat je zoiets roept. Kan je vertellen dat ze momenteel op vakantie zijn dus je zult iets meer geduld moet hebben dan een ruime week.
'Kan je vertellen dat ze momenteel op vakantie zijn dus ... '
WHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat een gelul, highest of high season en de meneren zijn op vakantie... en dan ook nog even dreigen er bij... niveautje hoor.

En nog even dit. Leuk als je 'jezelf' kunt quoten.
Bla bla.. juridisch sterk staan
Dat heb je wel nodig met een ton aan illegaal vuurwerk..

Laatste woorden die ik ooit aan dutch-pyro gewijd heb.
Link to comment
×
×
  • Create New...