Jump to content
PyroForum.nl

Dutch-Pyro.nl


Recommended Posts

Ik ben een webshop begonnen in vuurwerk gerelateerde producten.

www.Dutch-Pyro.nl

Alle producten zijn zelf geimporteerd vanuit china en kunnen daardoor voor scherpe prijzen worden aangeboden aan jullie!
De mortierbuizen zijn in een blauwe kleur met opdruk van dutch-pyro.nl en de grootte van de buis. Ik hoop dat ik hiermee een beetje kan meehelpen aan de blijvende vraag aan mortierbuizen en hoop dat iedereen nu de mogelijkheid heeft om mortierbuizen aan te schaffen!
Het visco lont heeft een dikte van 2mm, dit is perfect om vuurwerk door te verbinden.

Ik verkoop:
Mortierbuizen
Visco lont
Sky Lanterns (Ufo ballonnen)
Led kaarsen
Elektrische ontstekers (Prof en visco)
Verlengdraad
Music Candle
FireGoogs vuurwerkbril

in de toekomst zullen er wellicht meerdere producten bijkomen zoals o.a. schietkisten en (stadion)fakkels.

www.Dutch-Pyro.nl

Link to comment
Je bent er van op de hoogte dat het bezit van visco, snellont en elektrische ontstekers in Nederland niet toegestaan is voor particulieren? Verder best een nette winkel zo te zien.

Snellont ben ik inderdaad van op de hoogte, voor zover ik weet zijn viscolont en elektrische ontstekers gewoon toegestaan.


Super! Veel succes met je winkel! :)

Als aandachtspunt twee wil ik vermelden dat je minder verzendkosten vraagt dan het bedrijf waar je het aan uitbesteed voor deze verzending rekent.
Bedankt!
Als verzendkosten reken ik 6,75, dat is hetzelfde als wat ik aan TNT moet betalen. Alleen als het totaal boven de 10kg uitkomt moet ik inderdaad meer betalen, dat moet ik nog ff aanpassen in de shop dat ie dat op het gewicht afstemt. Anders gaat het mij inderdaad teveel geld kosten.



Ik wilde alle maten buizen aanbieden, vandaar ook de 16". Ik kan jullie vertellen dat die buis ontiegelijk zwaar en lomp is :)
Link to comment

Mooie site!

Wel ben ik een beetje (door schade en schande) levertijd allergisch geworden.

Artikel 4. Levering
4.1 De door Dutch-Pyro.nl opgegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft u geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht uw bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden, tenzij de overschrijding van de leveringstermijn zodanig is dat van u redelijkerwijs niet kan worden verlangd dat u de overeenkomst in stand laat. U bent in dat geval gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden voorzover dat noodzakelijk is.
4.2 De levering van de producten geschiedt op de plaats en het tijdstip waarop de producten gereed zijn voor verzending aan u.
Die is zooo lekker vaag.. Waarom kan dat nou niet lekker simpel zodat je als klant gewoon weet waar je aan toe bent? Heb je het niet (meer) op voorraad neem dan contact op met je klant en laat de keus.
Link to comment
Mooie site!

Wel ben ik een beetje (door schade en schande) levertijd allergisch geworden.
Die is zooo lekker vaag.. Waarom kan dat nou niet lekker simpel zodat je als klant gewoon weet waar je aan toe bent? Heb je het niet (meer) op voorraad neem dan contact op met je klant en laat de keus.

Dit soort teksten hou ik zelf ook niet echt van inderdaad, maar dit is om juridisch sterk te staan mocht er iemand onverhoopt proberen mij op wat voor soort manieren te naaien.
Maar als artikelen niet (meer) op voorraad zijn dan kan je ze niet eens in je winkelwagen zetten in de shop. Ik werk namelijk met een voorraad systeem wat helemaal up to date is en blijft, zodoende kan je nooit iets bestellen/betalen wat niet voorradig is.
De levertijd bedraagt normaal gesproken gewoon 1-2 (werk)dagen na betaling.
Link to comment

Ben blij met weer een webwinkel, hoewel ik het probleem met mortierbuizen nog niet eerder gehoord heb maar internet blijkt toch weer een mooi medium. Ik vindt zelf de prijzen hier en daar wat minder scherp, maar snelle levering mag wel wat kosten idd.

Edited by Jason
Link to comment
Ben blij met weer een webwinkel, hoewel ik het probleem met mortierbuizen nog niet eerder gehoord heb maar internet blijkt toch weer een mooi medium. Ik vindt zelf de prijzen hier en daar wat minder scherp, maar snelle levering mag wel wat kosten idd.

Op alle fora en in mijn eigen omgeving merk ik dat aardig wat mensen tegen het einde van het jaar wel shells hebben maar geen mortieren.
Prijzen zullen altijd scherper kunnen, dat is met alles zo.
Maar vergeet niet dat ik ook btw moet afdragen, de meeste concurrenten doen dit soort verkoop zwart en dan nog ben ik nu vaak goedkoper dan hun. een 3" buis die ik verkoop voor 9,- zie ik dus maar 7,56 van terug. en dan heb je nog de ideal kosten en alle andere onkosten die erbij komen kijken als je alles legaal wilt doen.
Link to comment
  • 2 weeks later...

Ik heb nu eenmalig flinke kortingen toegepast op de sky lanterns die ik verkoop.
Nu 10 stuks vanaf €14,99!

Nog een beperkt aantal leverbaar dus als je ze wilt hebben wees er snel bij.
Mocht iemand een groot aantal willen bestellen PM/mail me dan even, dan kan ik een nog mooier aanbod maken!

Edited by Dutch-Pyro.nl
Link to comment
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 10 months later...

Heb hier 3 weken geleden een bestelling gedaan, betaald en totaal niets meer vernomen. Terwijl artikel gewoon op voorraad is. Meerdere malen contact gezocht via de mail, maar totaal geen reactie. Beetje jammer. Ik ben benieuwd of ik het product ooit nog ga zien. Op de site staat vermeld, voor 15:00 besteld,de volgende dag bezorgt?...klopt dus niets van....zoek het adres maar eens op op google maps.....

Link to comment

Ik heb hier vorige week vrijdag besteld.. Ook nog niets ontvangen, status staat nog steeds op 'betaald met ideal'.. Ook geen reactie op mijn mail ontvangen :)

EDIT: Op de website lees ik nu dit:

Wegens omstandigheden is er een grote vertraging op de leveringen!
Wij zullen ons uiterste best doen om uw openstaande order z.s.m. uit te leveren.
Bestellingen kunnen helaas niet worden afgehaald.

Onze excuses voor dit ongemak!


Misschien is dit de reden?
http://www.politie.nl/utrecht/nieuws/11102...aalvuurwerk.asp Edited by Charcoal
Link to comment
×
×
  • Create New...