Jump to content
PyroForum.nl

Vakantieplannen,


Hanzzz

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hallo forumleden, ik wil een meeting organiseren.
Ik heb ruimte voor meer dan 50 man als het moet.

Het is waarschijnlijk rond de 25ste van deze maand (ligt aan het weer) en mensen die zeker komen mogen mij een PM sturen nadat we de precieze datum vastgesteld hebben.

Ik regel stoelen, tafels en een barbeque met een klein beetje vlees maar de rest (vlees, eten, drinken, en andere dingen :) ) moeten jullie zelf meenemen.

EDIT: iedereen die uberhaupt geinteresseerd is in een meeting stuur maar een PM. Dan heb ik een idee van de belangstelling.

Edited by OXYGEN
Link to comment

Dat wordt hopelijk volgend jaar Szinget, LLands of Pinkpop, maargoed ik ga ook nog een weekje naar Sicilië, en dan in de derde week van september weer braaf in de studieboeken.

Dit jaar weer naar Huntenpop geweest, dat is een wat kleiner festival bij mij in de buurt, erg gezellig, ook veel goede bands gezien, Epica, My faforite scar, Fiction plane, Moke en als (beetje ransige) afsluiter Gwar. Mocht iemand ooit van plan zijn eens naar een optreden van die band te gaan kijken raad ik hem/haar echt aan om voor aan te gaan staan :).

Ook met men vrienden op vakantie geweest.

Ik heb tot nu toe weinig aan pyro/chemie gedaan, alleen wat kleine dingetjes, alleen een keer nitrobenzeen gemaakt, opbrengst was acceptabel dit keer, nog niks mee gedaan wegens tijdgebrek.

Link to comment

^ LL of pinkpop dat is toch geen vergelijking ...:)
Na ongeveer 6 jaar op rij naar LL te zijn gegaan heb ik besloten om een break te nemen van een paar jaar zodat het een beetje speciaal blijft.
De laatste keren waren trouwens een beetje asociaal aan het worden met caravan, stoelen, tafels, bbq enzovoort..

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...