Jump to content
PyroForum.nl

Waar gaan wij met deze verkiezingen allemaal op stemmen?


Verkiezingen  

25 members have voted

  1. 1. Partij

    • CDA
      0
    • PVDA
      0
    • SP
      0
    • VVD
      1
    • PVV
      1
    • Groen Links
      0
    • Christen Unie
      0
    • D66
      2
    • Partij voor de Dieren
      0
    • SGP
      0
    • 0
    • Nieuw Nederland
      0
    • Trots op Nederland
      0
    • Partij voor Mens en Spirit
      0
    • Heel Nederland
      0
    • Partij één
      0
    • Blanco lijst (Lijst 17)
      1
    • Piratenpartij
      2
    • Blanco lijst (Evangelische Partij Nederland)
      0


Recommended Posts

maar als die kerel geweld gebruikt dan mag je je best verdedigen naar mijn mening. Volgens 't NL geweldige rechtsysteem mag dit NIET.
Waar staat dit?

Ik lees:
Artikel 41 lid 1 Wetboek van Strafrecht:
Noodweer: "Niet strafbaar is hij, die een feit begaat, geboden door de noodzakelijke verdediging van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of goed, tegen ogenblikkelijke, wederrechtelijke aanranding."
Link to comment

What ever, hier valt niet tegen op te praten. Blijf dan maar bij je 'eigen' mening. Als ik jou moet geloven zou het er straks nog op neer komen dat die hele crisis goed was en dat het terecht is dat die Amerikaanse bankiers nu weer gewoon vrolijk bezig zijn met wat ze aan 't doen waren voor de crisis.

pdfbq, type 'geweld tegen inbrekers' in bij google. En zie daar het tegenbewijs dat de het allemaal wel heel leuk staat in één van de miljoenen regels in NL dat 't wel mag, maar dat je er in de praktijk keihard voor wordt bijgenaaid. Het enige wat je officieel mag doen nu tegen een inbreker is zeggen dat hij aub moet stoppen waar hij mee bezig is en of hij nog veel meer aub'er je huis wilt verlaten.

klik 1
klik 2

Link to comment

Het mag wel. Er is alleen wel een degelijk verschil tussen verdediging en iemand bewerken met een vingerversnipperaar, uit een van de links. Iemand de hersenen inslaan slaat natuurlijk ook nergens op. Er zijn trouwens zat zaken op te noemen waar iemand uit noodweer een ander moest doden. Alleen als je hier echt toe gedwongen bent mag het.
Net zoals bij geweldgebruik van de politie. Bijvoorbeeld:
De politie gaat een huis binnen en daar staat iemand ze op te wachten met bijvoorbeeld een mes.
Dan wordt uiteraard het dienstwapen getrokkken.
Pas als degene ze aanvalt mag er geschoten worden, maar dan ALLEEN om hem te stoppen.
Mocht hierna die man nog steeds gemoedwillig de agenten verwonden dan wel niet vermoorden mag er een dodelijk schot worden gelost.

Daarboven op mag het zeer zeker wel van de politie, alleen ze vinden het niet verstandig.

Edited by Kauyon
Link to comment

Ja ik kwam die link ook tegen ja :).

Ik vind 't gewoon vaag dat je eerst bijna vermoord moet worden alvorens je er iets tegen mag doen.

Het is overigens wel leuk om te zien dat ALS gamekeeper eens iets van zich laat horen hij gelijk de poll veranderd :).

Achja, mss is 't ook wel gewoon beter als iedereen 't laat zitten. Ieder zo z'n eigen ding.

Link to comment

Wie de poll ook heeft veranderd,maakt niet uit. (D66 stem ik toch niet op.)

Politiek is een moeilijk iets,wat bij de een van alles losmaakt,kan een ander weer niet schelen.
Feit is dat Pyro voor elk milieu hetzelfde is,dit vinden we allemaal leuk. :)
En zeker is politiek ook belangrijk,voor de een meer dan de ander.

Bekijk de standpunten van alle partijen,en zoek de partij die het best bij je eigen ideeen past.

Laat een ieder die stemgerechtigd is,kiezen voor de Partij welke hun beeld van nederland het meest aanspreekt.
En vooral laten we het hier gezellig houden met elkaar.


Happy Voting btw. :)

Nog een uurtje te gaan, dan ben je te laat. En mag je 4 jaar wachten.

Link to comment

De VVD is (helaas) de grootste geworden, het zal lastig worden om tot een coalitie te komen, ik vraag het me af wat het gaat worden. Ik hoop dat het in ieder geval paars gaat worden, jammer dat de SP zo'n groot verlies heeft ik had gehoopt dat ze een plekje in de regering zouden krijgen.

Ok ik had de piratenpartij er niet tussen gezet :) Iemand zit de poll te fucken, er zijn geen betrouwbare resultaten, jammer want ik had graag een kleine impressie gezien in de algemene politieke mening op het forum.

Link to comment
oké pyrobass, keep on dreaming. Het is door mensen als jij dat we mensen als Geert steeds meer nodig hebben. Wat mij betreft is het juist goed dat iemand eens een keer op zijn strepen blijft staan, en niet A zegt tijdens de verkiezingen en vervolgens gewoon vrolijk B doet om bij de club te horen.


De AOW is geen breekpunt meer voor PVV-leider Geert Wilders.
De PVV-leider is bereid zijn standpunt over de AOW-leeftijd te laten varen. Tijdens de campagne zei Wilders nog dat hij niet zou meedoen aan een kabinet als de AOW-leeftijd omhoog zou gaan. 'Trouw, 10 juni 2010'

Ik vind geert wilders de grootste dwaas van de afgelopen jaren. Hij is een schreeuwer en geeft geen oplossingen. Plus dat hij een zondebok zoekt voor alle slechte dingen. Dat is in de geschiedenis al wel is vaker voorgekomen... Edited by D.L.
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...