Jump to content
PyroForum.nl

4 inch willow#3 10% Ti


fred g.

Recommended Posts

Guest Goner

Toevallig zijn we allebei redelijk bekent met het betreffende lid en heeft hij op zijn slaapkamer gewerkt met die stoffen, no offense natuurlijk! :D

Een leuke winokur om mee te beginnen is nummer 20, er komen namelijk geen al te gekke chems in voor en heel duur is hij niet!

PS weet iemand wat er met pyroguide aan de hand is? Als ik de site open krijg ik het download dialoog van Firefox te zien, ik krijg dan de vraag of ik een application/x-httpd-php bestand wil downloaden)! :lol:

Link to comment

Cojonesm, lennard zei het al maar op je slaapkamer werken met stoffen als GD Alu is gewoon not done in mijn ogen. Tevens gebruikte hij in die tijd ook helemaal niets om zich te beschermen, maar maakte hij wel aardig wat flash. Het resultaat was idd dat hij blijkbaar wat Al in zijn bloed had, dat van die Pb heb ik nooit gehoord en ik vraag me ook af hoe dat dat er terecht zou moeten zijn gekomen aangezien hij destijds bijna alleen maar flash maakte.. Ligt het dan niet gewoon ergens anders aan? Ja ik ken die gast dus ook.

Zoals ik al zei, je moet die zooi niet opsnuiven. Maar een beetje overrated is het wel.

Mja, ff on topic. Zeer nette shell! Zeker voor enkel bp break.

Link to comment

Shell is zeer netjes, zeker voor de eerste 4 inch. Jammer dat ik gestopt met pyro, ik zou graag wel weer zoiets als dat van jou willen maken en afsteken.

Anders gebruiken ze van die cheap stofmaskertjes die je gewoon bij de bouwmarkt kan halen. Ze gebruiken die voor deeltjes van 100 nm (0.1 micron).
Ook werd er tegen mij gezegd dat het minstens 50 nm of kleiner moest zijn voordat het deeltje überhaupt voorbij je 'filtersysteem' van je neus e.d. komt.


Deeltjes tot 10 micron worden door de neus tegen gehouden, tenminste zo heb ik het geleerd/gelezen. Zie tabel.



Hier trouwens nog een tabel, staat wel wat leuke info in over verschillende materialen/stoffen en bijbehorende deeltjesgrootte

Link to comment
×
×
  • Create New...