Jump to content
PyroForum.nl

Gamerpb


gamerpb

Recommended Posts

Hallo,



Ik ben jonge was vroeger altijd al gefacineerd met pyro maar niet echt er diep op in gegaan. Vond altijd op school scheikunde leuk dus heb dat ook als pakket genomen. Oud en nieuw is altijd me heilige dagen. :blush: Ben toen op dit forum gekomen dingen uitgezocht en zo en toen wat chemicaliën gekocht. En heb nu al 3 succes volle knallers gemaakt en nog eigen fontijn en nog een rakket. Ik zal volgende keren verslagen maken. Ik heb in het begin van dit forum slechte start gemaakt maar voordit wil ik me excuses aanbieden. :blush:
Edit: Voor de mensen die het graag nog willen weten ik studeer rechten momenteel.

Gr,

Edited by gamerpb
Link to comment

Welkom.

Je zins constructie is idd een beetje vreemd.
Doe het zo: Ik ben een jongen en was vroeger altijd al gefascineerd in pyro.
Oud en nieuw zijn voor mij altijd heilige dagen.
En gebruik als je een zin begint bijvoorbeeld: Ik vond... Ik ben... een slechte start, enz.

Wat bedoel je met dat je dingen hebt uitgezocht toen je op het forum kwam?

Ik raad je aan hier wel op te letten omdat de mods en leden nogal streng zijn op zinsconstructie, leestekens en spelling

Edited by Pyromaniak
Link to comment
Welkom.

Je zins constructie is idd een beetje vreemd.
Doe het zo: Ik ben een jongen en was vroeger altijd al gefascineerd in pyro.
Oud en nieuw zijn voor mij altijd heilige dagen.
En gebruik als je een zin begint bijvoorbeeld: Ik vond... Ik ben... een slechte start, enz.

Wat bedoel je met dat je dingen hebt uitgezocht toen je op het forum kwam?

Ik raad je aan hier wel op te letten omdat de mods en leden nogal streng zijn op zinsconstructie, leestekens en spelling


Dankjewel voor de tip! Nee gewoon veiligheid en wat voor chemicaliën ik het beste kan gebruiken etc. Ja ik moet gewoon elke post een keertje doorlezen voordat ik het post.

Gr,
Link to comment

Pff, je openingspost vind ik nergens op trekken maar je lijkt je te hebben herpakt. Hou dat zo vol want anders zal het niet lang duren vooraleer je je tweede warning krijgt.

We zijn hier inderdaad streng maar zoals de meeste leden die hier al een tijdje zitten wel zullen beamen, heeft dit meer voordelen dan nadelen.

Ik hoop dat je een leerrijke tijd tegemoet gaat hier! Veel succes in ieder geval.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...