Jump to content
PyroForum.nl

Zo we gooien het even op tafel.


danny db

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ongetwijfeld is dit een leuk en leerzaam forum.
Met veel goedwillende mensen die weten waar ze het over hebben.
Een forum word ook gemaakt door verschillende mensen met ideeën en opvattingen over bepaalde dingen en zaken.
Ik vind dat de Mods hier hun werk goed doen en het strenge beleid hier netjes handhaven.
Ik heb er alleen een hekel aan,dat er snelle jelles tussen zitten die door niks te lezen wel van alles en nog wat vragen.
En nog meer aan personen,die maar gewoon wat aan zitten te klooien en hun eigen maar vooral ook anderen hun veiligheid ontnemen.
Ik gooi dit nu niet op mijn ouderdom maar meer op gezond verstand.

Voor de rest lees en leer ik hier graag en vind dit een goed forum.
Dus na de oprichting vanaf 2006 is dit, een voor mij althans een leerzaam forum geworden.

Edited by Lontje
Link to comment
  • 3 weeks later...

Ik vroeg me af, aangezien er toch nog steeds heel wat nieuwelingen zijn die met relatief simpele vragen komen: Kan er niet op het forum ergens een verwijzing gemaakt worden naar Pyroguide? Zoals bovenaan het forum waar ook "Pyrowiki" en Composities DB" staat. Ik denk dat er een hoop nieuwe members nog niet op de hoogte zijn van Pyroguide en dat, door bijvoorbeeld ergens een linkje naar pyroguide te zetten, er een hoop vragen zoals "hoe meng ik flash" etc. voorkomen kunnen worden. En aangezien er hier flink wat mensen zijn die zich aan spoonfeed-vragen irriteren...
Als ik een vraag had en dit forum als enige informatiebron had zou ik het ook hier vragen, hoe sneller nieuwe members pyroguide kennen, des te meer ze dingen zelf gaan opzoeken lijkt me. :)

Link to comment

Voorzetje met Links die nuttig kunnen zijn voor Newbees. Ook dit is een vorm van spoonfeeding!
Het omvat een behoorlijke hoeveelheid informatie waar je makkelijk een jaar op kan studeren.

@moderators misschien is het een idee om een Link topic in de community sectie te maken!?
Mogelijk net als in de leverancier sectie een nieuwe post per link met een korte omschrijving wat de site voor info bied.

Pyroguide

Dan Williams

Gamekeeper

Creagan

Grassroots

Chemixtry

Richard Nakka

Experimenten

Rockettoolsketcher

Edited by Rocketier
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...