-
Similar Content
-
By Weirdo
Ik heb weer is een salutje gemaakt, gewoon omdat het leuk is.
er zat Flash 11 in:
Potassium perchlorate.............................64
Aluminum..........................................23 GD
Sulfur............................................13
Shimitzu zegt dat dit de hardste en mooiste knal geeft met Kclo4 Al S geeft.
MOV00315.MP4
-
By cojonesm
whistle to slow gold 3 inch.mp4
MCRH 1.5g 7/3 booster
7 lagen pasting (3x 3strip 1x 2strip)
-
By Andres
Heren,
Zoals ik al vermeld heb, dit jaar was niet zo een succes. Vorig jaar ging alles perfect, nu dus zeker niet.
Eerst de beelden:
Wat ging goed:
- Timing (1.8 voor 2", 2.5 voor 3")
- Hoogte
- Tapematch werkte altijd (Bedankt HD, zonder jouw topic was ik blijven sukkelen met quickmatch, bedankt Leeuw, zonder jou had HD dat nooit gepost )
- Doorlonting werkte
- Jopetes strobe stars hebben definitief plekje in mijn hart veroverd.
Wat ging fout (zet jullie comfortabel, de waslijst komt):
- Blinde sterren
- 1 low break
- Labels klopten niet
- Shimizu purple niet fel genoeg
Wat uitleg:
Ik heb mijn sterren evenveel geprimed als anders, maar toch sloegen ze nu grotendeels blind. 2" krijg 2.6gr 5/5 MgAl flash en 3" 4gr. 4 en 10 lagen 3 strip pasting. De glitters en TT slaan in mindere mate blind, maar de kleuren toch grotendeels wel... Zeer jammer. Break ik te hard of moet ik nog meer primen ? Ik weet dat mijn 2" boeketten echt gigantisch zijn, dus misschien iets zachter breaken...
De low break. Enkele van mijn 3" mortierbuizen zijn echt te groot. Langs beide kanten van de shell 8mm speling is dus wel te veel. De ander pasten veel beter (schuift er net nog vrij in) en hadden evenveel lift... Ik ga me toch goed passende mortieren aanschaffen.
De labels... Tijdens het pastten moet ik foute dingen op de foute shells geschreven hebben, en alles liep in het honderd. Daarom dus de rare combinaties. De drie 2" snel na elkaar moestten paars - witte glitter - paars zijn. Geen TT en 2x witte glitter. Nu, dit is makkelijk te voorkomen, mijn hoofd er bij houden .
Shimizu purple is dan wel een zeer mooie kleur, het is lang niet fel genoeg. Ik heb de shell van vandaag met 2 camera's gefilmd. De ene stelt mooi scherp (mijn gsm) de ander pakt de kleuren beter op maar is blurry (de camera). Heeft iemand advies voor een feller paars ? Ik dacht zelf aan Yankee's purple of Majdali purple.
Nog even voor de duidelijkheid, de 3" moest zijn: Buell red met D1 ring. Ring was er grotendeels. Dan Buell red met Jopetes strobe pistil. De strobe was er eveneens. Derde moest een jelly fish zijn met Shimizu purple head en witte glitter tentakels. Foute orientatie, low break en te harde break hebben dit evenwel mooi verpest .
Nu, ik ga er keihard aan werken, opgeven is er minder bij dan ooit ! Bedankt voor alle hulp die ik al gekregen heb & hopelijk nog zal krijgen .
Na mijn examens (nog tot 29 januari ) Vlieg ik er zeker in.
-
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.