Jump to content
PyroForum.nl

dag allemaal


mercurius

Recommended Posts

hoi iedereen,

rond deze tijd van het jaar wordt ik toch altijd nieuwsgierig naar al het vuurwerk en hoe het gemaakt wordt.
Ik ben van plan zelf ook langzaamaan te beginnen met vuurwerk maken. Vroeger heb ik wel eens een paar KNO3 /suiker rookbommen gemaakt maar nooit egt iets groots (of siervuurwerk). omdat ik al een tijdje ongeregistreerd op het forum rondkeek heb ik wel een aantal vragen. Ik merk dat het voor de beginnende hobbyist moeilijk is om aan chemicaliën te komen, nou zou ik graag willen weten hoe en waarmee de meesten van jullie begonnen zijn en hoe je dieper in dit ''wereldje'' verwikkeld raakt.

groet, Mercurius

EDIT: Ik ga beginnen met wat literatuur maar er zijn wel erg veel boeken/documenten dus wat zijn de MUST READ boeken als het gaat om pyro? (engels is niet erg)

Edited by mercurius
Link to comment

Ik merk dat het voor de beginnende hobbyist moeilijk is om aan chemicaliën te komen, nou zou ik graag willen weten hoe en waarmee de meesten van jullie begonnen zijn en hoe je dieper in dit ''wereldje'' verwikkeld raakt.


??? een journalist ..politie ?????

Link to comment

Hoe je er in verwikkeld raakt? Ik zou er geen antwoord op kunnen geven, ik denk niemand van ons. Het zat altijd in mij zal ik zeggen ^_^ .

Doet me denken, wat zou het interresant zijn om over jullie een sociologische studie te doen :P.

Welkom!

Edited by danny db
Link to comment
Ik merk dat het voor de beginnende hobbyist moeilijk is om aan chemicaliën te komen, nou zou ik graag willen weten hoe en waarmee de meesten van jullie begonnen zijn en hoe je dieper in dit ''wereldje'' verwikkeld raakt.


??? een journalist ..politie ?????


Die vragen heb/had ik ook wel..
en ik ben ook geen journalist/politie,

maar welkom anyways.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...