Jump to content
PyroForum.nl

Bijna oud & nieuw


SThomas

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Precies, je moet alles relativeren. 24 ogen op de 32000000 gaan er aan op oudjaar. Het plezier en de vrijheid weegt echter ruim op tegen dit cijfer en bovendien kan ieder individueel de kans op lichamelijke schade op oudjaar minimaliseren door niet tussen een stel mongolen te gaan lopen.

De oogartsen vinden dat ondanks alle voorlichting en veiligheidsmaatregelen consumentenvuurwerk niet verantwoord is. "Het gedogen van consumentenvuurwerk verdient maatschappelijke en politieke heroverweging."

Houd je bij je werk :)
Link to comment

lol! straks word champagne verboden :)

Maar volgens mij komen de meeste vuurwerk ongelukken door mensen zoals huttersvuur (een groep jongens van youtube, kijk hun filmpjes maar eens)
Die steken gewoon 6"shells op de grond af omdat ze geen mortier hebben :) en niet eens heel veel afstand nemen, zo hebben ze nog wel meer van die shit.

Edited by Pyromaniak
Link to comment
Wat voor contrakt?

Ik vind het vuurwerk van nighthawkinlight wel mooi.



Tja, contract, of verband ofzo...
Maar die nighthawkinlight bakt er echt niks van, hij woont in america, daar ligt alles voor pyro binnen handberijk.
Heb je zijn cannisters gezien? Dan staat ie wel cool te doen met hoe goed ie daarmee is, maar vervolgens zien zijn stars er niet uit, en is de break als slappe stront.
Dan maakt ie een keer een ballshell, en die knalt ook gewoon met een plopje uit elkaar, dan denk ik echt van, probeer eerst 1 goede shell te maken, en maak ze daarna pas groter ofzo.
En dan onder ieder filmpje van een amerikaanse pyro staat dan in hoofdletters NIGHTHAWKINLIGHT RULLEZZZZZ!!!!!! Dan denk ik echt van, omdat hij een paar tutorials heeft waar die het verkeerd in uitlegt?
Maargoed, al weer veel te veel over hem....
Link to comment
Ik vind die stakkers van huttervuur echt kneuzen. Ze weten amper waar ze mee bezig zijn, en staan overal een beetje stoer mee te doen en zo. En met dat belachelijke contract met die nighthawkinlight (die er ook niks van bakt). En wat pyromaniak idd zegt...


Ik ben het met je eens, ze geven pyro's een slechte naam... Om maar een voorbeeld te noemen die flessen spiritus of wasbenzine (of wat dan ook) met een stuk vuurwerk eraan getaped. Echt kewl gedrag. Ik vind die nighthawkinlight darentegen wel goed, hij weet tenminste waar hij mee bezig is, ik heb alleen nog niet veel goede shells van em gezien.
Over dat samenwerkingscontract, dat is vast gewoon stoerdoenerij van huttersvuur. Ik heb nl. nog niets van hen samen gezien dus..

mvg
Link to comment
  • 2 weeks later...

Hoo, dat valt reuze mee.

Als je ruby red maakt dan haal je dat niet meer nee. Maar simpele comps als D1 en TT zullen binnen 3 dagen handig klaar zijn met drogen. Zeker met dit weer als je de verwarming vol aan hebt staan.
Dan moet je ze wel 1,5 dag laten liggen zonder verwarming, om zo geen "driven-in" natte stars te krijgen. Dan kan je ze wel op de verwarming leggen. Maar dit raad ik niet aan als je gewoon de tijd hebt :(

Met emerald green moet je er 4 dagen van maken, maar ruby red echt gewoon niet. (Eigen ervaring helaas ^_^ )

Ik denk dat je nog wel de tijd hebt om een paar mooie shells te maken. Desnoods gewoon starmines. Je hebt toch vakantie he :P Welke comps wil je gaan maken, Pyromaniak?


Zelf ben ik druk bezig geweest met verschillende comps te rollen. 300g emerald green, ruby red en pihko blue. 500 gram D1 Glitter en TT. 300g Better Pearl. En dan nog een shitload aan MCRH gemaakt en pulverone.
Heb vandaag een 4" testshell afgeschoten. en met lift, delay en flash booster ben ik helemaal tevreden (Y). Dus dat word wat moois deze O&N :P

Link to comment

Er liggen nu 500g ruby red, emerald green en TT te drogen glitter en titanium stars had ik daarvoor al gemaakt.
Maar ruby red valt ook wel mee hoor ze zijn nu na 3 dagen drogen al keihard, van binnen zijn ze nog niet helemaal droog denk ik.

Maar echt al mijn tests faalen tot nu toe ^_^ dus ik hoop dat ik die problemen nog verholpen krijg.

Link to comment

Ik heb 300 gram emerald green, titanium, blesser paars, phiko blue te drogen liggen (al geprimed).
Veder nog 300 gram mcrh en 600 gram pulverone. Ook nog 5 meter quiqmach.

Gister was m'n hele familie hier en toen heb ik een testshell afgeschoten. Die ging echt helemaal goed en m'n familie vond het echt geweldig. Het is echt leuk om te horen als al die mensen ohhhhh roepen en dan beginnen te klappen ^_^.

Link to comment
Tering!! dat worden dus zooiezo meer dan 100 klappers, dat is meer dan een kilo flash!! Knaphoor, ik vond het al best pittig toen ik met 100 gram flash voor me neus zat te werken.


Ik heb geen 100 gram flash voor mn neus liggen hoor ^_^ Is eigenlijk knallers knopen.... elke keer weer een paar...
Link to comment

Nee dat is een foto van Fallas... maar ik stop mijn qwick fuse gelijk in mn huls dus er kan niks weg vliegen ^_^ Net als bij een 100.000 klapper.
Gaat ook echt vet snel!
Dit is een kleintje

Als je trouwens niet wil dat ze alle kanten op vliegen, moet je er vlinders van maken zo als op het fotootje van mijn avatar. Dus met een lange staart.

Traca_test.rar

Edited by Warez
Link to comment

×
×
  • Create New...