Jump to content
PyroForum.nl

Bla Bla SP xD


S-P

Recommended Posts

Tja voor de mensen die SP nog kennen, ik dus. Hallo voor de rest xD kan me niet "Rukken" (even warning lvl weer omhoog halen naar men oude)

Maar ff voor duidelijkheid, ben niet van plan weer met pyro of he te beginnen xD kom gewoon wat mee zeveren en mensen lastig vallen xD blijft leuk.

Maarja als ik dan tussen nieuwe posts scroll zijn er niet veel meer die ik ken xD behalve Mr. T en Miech en dat was het wel zo'n beetje.

Nja kunnen wel wat onzin van mij verwachten en nutteloze reply's xD Voor de gene die verder info willen over u-know-what graag in PM.


Greeetzzz


Ex - SoulPredator

(En T as je gaat meuren over punten en komma's krijg je geen gold meer van me xD) (zal er in de rest van de posts op letten)

Link to comment
Tja voor de mensen die SP nog kennen, ik dus. Hallo voor de rest xD kan me niet "Rukken" (even warning lvl weer omhoog halen naar men oude)

Maar ff voor duidelijkheid, ben niet van plan weer met pyro of he te beginnen xD kom gewoon wat mee zeveren en mensen lastig vallen xD blijft leuk.

Maarja als ik dan tussen nieuwe posts scroll zijn er niet veel meer die ik ken xD behalve Mr. T en Miech en dat was het wel zo'n beetje.

Nja kunnen wel wat onzin van mij verwachten en nutteloze reply's xD Voor de gene die verder info willen over u-know-what graag in PM.


Greeetzzz


Ex - SoulPredator

(En T as je gaat meuren over punten en komma's krijg je geen gold meer van me xD) (zal er in de rest van de posts op letten)


Pokke zooi, lees nu pas dat ik zo gewend ben geraakt aan punten en komma's dat ze er allemaal in zitten, bagger zooi.
Link to comment

Hey SP

Was je niet onder dramatische omstandigheden vertrokken o.i.d? 'K herinner me niet meer precies hoe het zat, maar ik geloof dat al je posts verwijderd werden om te voorkomen dat blablabla of iets in die richting. Busted or what?


Welkom terug in ieder geval. O.o

Link to comment

Ter verduidelijking: (voor mezelf dan toch tenminste)
oldfag:
An Oldfag (also known as Elitist Asshole) is a user of an online community who has been with the community a considerable amount of time and won't shut up about it. Much like the old men that hang out in front of the liquor store, Oldfags harp on and on about the good old days and how things used to be. Oldfags generally consider themselves better than everyone one else, sometimes even people outside the community. Some Oldfags become even more Oldfaggy by harassing noobs if they dare to speak.
It is possible to be a helpful senior member without being an Oldfag.
Soulpredator zegt me wel iets (ik volg dit forum wel al een tijdje...), probeerde je niet (om een of andere reden :) ) alle verband met pyro te wissen om problemen te voorkomen?

Welkom terug helpful senior member :)

Edited by bonkers
Link to comment

Hij is van voor jou tijd en het zou je nu wel duidelijk moeten zijn dat er een reden is dat niemand zegt wat er precies gebeurd is, zeker als ik al aangegeven heb dat al z'n posts verwijderd zijn.

Was dat een uitleg? Misschien niet, maar je zou de situatie een beetje moeten kunnen inschatten als je ziet wie wat zegt.

Link to comment
@ Weirdo: Op ieder ander forum zouden we nu een oldfag-newfag flamewar hebben. Capisce?


En waarom dan wel? Het is erg dat er "iets" gebeurt is, maar dat geeft hem toch geen reden om met zoon intro aan te komen? Hij had ook normaal kunnen zeggen dat hij terug kwam om gewoon ff te babbelen ofzo, maar als je al kijkt wat er in zijn post staat?!

voor de rest xD kan me niet "Rukken" (even warning lvl weer omhoog halen naar men oude)

en mensen lastig vallen xD blijft leuk

Nja kunnen wel wat onzin van mij verwachten en nutteloze reply's

En T as je gaat meuren over punten en komma's krijg je geen gold meer van me

Pokke zooi, lees nu pas dat ik zo gewend ben geraakt aan punten en komma's dat ze er allemaal in zitten, bagger zooi.


Ik vind dat niet echt normaal ofzo.
Link to comment
Hou je broek aan Pjee, was maar aan het grappen. :)

Als er iemand zo ergens binnen wandeld heb ik de neiging om ook zo te doen.

Lawl, ik had het eigenlijk over miech/User1/HD, maar misschien dat ik stiekem toch een beetje zit te lachen om het oldfag gedoe. Mensen neigen namelijk om helemaal uit hun dak te gaan over registratiedata op een ander forum waar ik actief ben. Verschil is dat wat daar "oud" is in deze thread te nieuw blijkt. Ik zit een beetje lacherig te doen vanwege de ironie. :)


Either way & @andere mensen: Op zich kun je inderdaad een wenkbrauw optrekken bij dit topic, maar als je de reacties van HD en miech hebt gezien, zou je ook wel een beetje kunnen aanvoelen dat dit niet zomaar iemand is en het onderwerp en geklaag verder laten.

En waarom dan wel? Het is erg dat er "iets" gebeurt is, maar dat geeft hem toch geen reden om met zoon intro aan te komen? Hij had ook normaal kunnen zeggen dat hij terug kwam om gewoon ff te babbelen ofzo, maar als je al kijkt wat er in zijn post staat?!

Wat hij zegt is niet relevant tot mijn oldfag opmerking, die geeft simpelweg aan dat niet iedereen hier er toen al bij was en dus niet iedereen kan snappen waar dit over gaat. Edited by Pjee
Link to comment

In dit geval zullen we het snel genoeg horen van SP himself, niet perse over wat gebeurd was, danwel hoe hij zichzelf presenteerd verder.
kleren maken de man.
Een voorsteltopic is naar mijn idee wat minder serieus, als je keihard gaat lopen postwhoren in pyro/HE topics noem maar wat voor zwaar misdrijf, dat is wat anders toch?

Wel stof ter discussie weer dus. :)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...