Jump to content
PyroForum.nl

Hey pyro´s


cowsgomoo

Recommended Posts

hey, ik ben dit jaar eindelijk 18 en heb nog steeds de drang om met vuurwerk te "Spelen" maar vond het een beetje kinderachtig om stom dingen te kopen bij de plaatselijke vuurwerkwinkel daarom dacht ik "Waarom niet mijn eigen?" heb daarom gezocht op google en kwam met veel geluk deze forum tegen en ben blij dat ik gebruik kan maken van jullie kennis :lol:

Link to comment
"Hey pyro´s, Mensen van het gevaarlijke leven!" Zo luidt je titel immers toch?

Welkom! Wat voor dingen ben je van plan te maken? Lees eerst flink voordat je dingen gaat proberen te maken. :)


ik wou graag goede Kas-rookbom maken omdat mijne van afgelopen jaar is mislukt :lol:
en Misschien dat jullie nog andere mooie dingen hebben wat de moeite waard is om te maken :P
Link to comment
Guest Gekkegerrit

Hey pyro´s, Mensen van het gevaarlijke leven!"
Ik geef hem groot gelijk , als je dingen maakt ben je altijd met je leven aan het spelen of je nou 1 gram flash maakt of een 3 " er kan altijd wat gebeuren toch ? En nee het is niet persoonlijk , meer waar je mee bezig bent.

Hey en welkom , ik zou zeggen lekker veel lezen en alle gevaren moet je gewoon weten voordat je begint. Van bescherming die je nodig hebt tot elke chem die je gebruikt. En hoe je ermee om moet gaan.

Link to comment

@gekkegerrit
Daar ben ik het dus niet mee eens, hoezo met je leven aan het spelen..
Met 1 gram flash zonder opsluiting kan je hooguit een paar vingers en wat brandwonden lopen, om nu te zeggen dat het een levensgevaarlijk risico is.. nee.
En ja ook dat is persoonlijk, iemand die niet weet wat hij aan het doen is neemt een risico dat hij niet in kan schatten.
Iemand die weet wat hij aan het doen is kan het risico (beter) inschatten.

Link to comment
Guest Gekkegerrit

Dat was een voorbeeld , en er zijn genoeg mensen die 10 + grammers maken en dat is genoeg om je te doden neem ik aan ? En als dat niet genoeg is doet die 3 " het wel het kan altijd gebeuren ! Deze hobby is gewoon gevaarlijk , geef me 1 reden waarom klaar gemaakte dingen NIET gevaarlijk zijn? En zelfs bij het mixen kan er wat gebeuren , het hoeft niet altijd te gebeuren je hebt regels waar je je aan moet houden , dat is logish maar dat het niet gevaarlijk is vind ik bullcrap , dan moet je verder gaan dromen ?
Er kan ALTIJD wat gebeuren dat is toch logisch , altijd uitgaan van het ergste.

En dat sommige mensen dat niet vinden dat is aan diegene het is een gevaarlijke hobby.

Link to comment
Hey en welkom , ik zou zeggen lekker veel lezen en alle gevaren moet je gewoon weten voordat je begint. Van bescherming die je nodig hebt tot elke chem die je gebruikt. En hoe je ermee om moet gaan.


Volgens mij zit jij zelf nog in dit beginners stadium... Ga alsjeblieft geen gekke dingen roepen vóórdat je daadwerkelijk weet waar je het over hebt.
Vuurwerk maken heeft een bepaald risico, maar afhankelijk van je kennis valt dit risico zeer te beperken. Zo kan een 3" shell niet zomaar spontaan afgaan, tenzei je echt verkeerde compo's bij elkaar gooit of iets vreselijks raars doet. Edited by DKill_
Link to comment
Guest Gekkegerrit

Maar ik heb toch nog het laatste woord :lol:
Dankuzeer.
Ik ga denk ik maar een kclo3 met S knaller maken en lekker met een olifant erop stampen , het gaat toch niet af.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Je hebt iniedergeval Het voorbeeld van hoe en niet moet en wat er gebeurd.
Ik kreeg btw nog een uitscheld PM van die knakker, vond het een beetje onaardig.

why the fuck mag ik niks meer typen omdat ik aleen keer grapje maak kk zielig wat denken jullie machtig achter de pc maar verder niks he en nooit tegen grapjes kunne altijd zijken om doelooze post alsof dit forum je kk leven is je moet niet zo kk dom doen ik word al para als ik eraan moet denken dat je je zo druk maakt over spelling en scheldwoorden fu krijg kk en val dood m fucker en als je me ip adres opzoekt of je gaat me persoonlijk achterna heb je probleme
fuck jou kk nagga stomme fokin nerds erger me kapopt aan deze forunm fuck jou


Aldus gekkegerrit.

Heb hem even terug gepmed met iets als dat hij met deze houding vast ver komt met z'n leven.



Overigens is het misschien ook wel een aardige reden voor een ban ? Edited by User1
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...