Jump to content
PyroForum.nl

dag iedereen


destroyer

Recommended Posts

Bij deze wil ik graag hallo zeggen tegen de pyro liefhebbende mensheid die op dit forum ronddoolt.

Ik ben destroyer en ben zo ongeveer 18 jaar oud woon in België en hou van pyrotechniek. Verder heb ik niet echt veel grote hobby's misschien wat met de pc bezig zijn enzo.
Een maand of 3 geleden zocht ik gewoon even op het internet wat vuurwerk filmpjes op en vond ik opeens een "how to do" filmpje om greenpowder te maken. Bij deze heb ik dit uitgeprobeerd en mij toch wel een tijdje geamuseerd. De vriend van mijn zus die zich ook eens heeft bezig gehouden met dat proces heeft mij doorverwezen naar de site van gamekeeper indien je je zou afvragen hoe ik hier ben terecht gekomen.
Al sinds vorig jaar zou ik erg graag eens enkele deftige knallen laten horen bij de jaarovergang en ben ik erg geboeid door de samenstelling en werking van alle soorten vuurwerk en explosieven. Ik ben misschien wel niet ervaren maar ik zou graag veel ervaring opdoen en hoop hier dan ook alle nodige info over veilheid en samenstellingen te vinden en misschien ooit zelf nieuwe info te verlenen. Je zult misschien niet veel van me horen maar ik lees zoveel mogelijk het forum dus ik ben er wel :)

Bij deze weten jullie waarom ik hier ben en wie ik ben indien je nog dingen wilt weten over mij ofzo hoef je het maar te vragen zal ik met alle plezier antwoorden :lol:

-Greets des-

(edit: hoofdletters enzo)

Edited by Prophet
Link to comment
Welkom, verder heb je anders een prima post, je vat netjes samen wat je ervaring is en hoe je hier terecht komt. Wil ik hier eerlijk gezecht wel vaker zien van mensen die zich voorstellen.

Have a nice and safe stay:)


Dank u voor het warme welkom: miech, Hardcore Bob en natuurlijk pyrobass :lol:
Link to comment
Alweer een Belg, een 18+'er dan nog, goed nieuws!
Wil je ook zeggen van welke provincie je bent?
En welkom trouwens.

Novix


Ik ben van [censuur] Novix en ik hou van metal dat had ik nog niet vermeld :lol:
en tnx novix ^^ Edited by Prophet
Link to comment
Beter laat als nooit.

Welkom !!! :lol:

Welke metalbands luister je?


Ik luister naar: Bullet for my valentine, machinehead, hatebreed, disturbed, slipknot, trivium, enz...
en jij naar wat luister jij ?

@danny db aan vaderlandsliefde geen gebrek :) Edited by destroyer
Link to comment
Ik vooral naar Children of Bodom, Evanescence, Within Temptation, Cradle of Filth, Linkin Park, Disturbed, sind kort Otep en natuurlijk SLIPKNOT !!! Slipknot vindt ik wel een van de beste bands.

Inderdaad slipknot is echt wel een goeie band ik ga ze misschien live zien tijdens graspop hopelijk haal ik het :lol:
Link to comment
Guest Goner

Over muziek gesproken ik luister meer punk: Blink-182, Sum41, Yellowcard, Billy Talent, Fall Out Boy, Good Charlotte, Green Day, Linkin Park, Paramore en Unwritten Law. De enige metalband die ik fanatiek luister is Metallica, dat is dan ook werkelijk de enige! :lol:

Is het trouwens niet toevallig dat veel onder ons dezelfde muzieksmaak hebben, of althans hetzelfde genre?

Alsnog welkom op het forum trouwens!

Link to comment
(...) Evanescence, Within Temptation, Cradle of Filth, Linkin Park (...)
Ach, wat schattig :lol: . Hier vooral de stevige melodische metal. Dingen als Amon Amarth, Children of Bodom, Graveworm, Neaera en Sabaton.

Namens mij dus een broekwapperend welkom :) .
Link to comment

Welkom Destroyer, behalve die muziek van je dan, wat mij betreft :lol::) .
Bob Marley, Lauryn Hill en Tupac fan hierzo. Erica Badu is ook goed!
Reggae, hip hop, R&B, soul, jazz, dit allemaal van minder commercieel niveau, dus bijna geen top 40 zooi en af en toe keltische muziek als Enya of Celtic woman.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...