Jump to content
PyroForum.nl

Aangenaam, ik ben Paddo


paddo

Recommended Posts

Goedendag iedereen,

Na enige tijd op dit forum te hebben rond gekeken, besloot ik om mij ook maar eens een keer voor te stellen. Ik kreeg in het oude jaar al een warning aan mijn broek(volledig terrecht) en was bijna bang om nog iets te posten. Maar goed nieuw jaar, nieuwe kansen..

Ik ben Adriaan en wonend in Groenlo(achterhoek, in het oosten van Gelderland). Ik heb reeds de leeftijd van 18 jaren bereikt(6 februari wel te verstaan) en zit op het moment nog in 6 VWO. Ik ben van plan volgend jaar, mits ik slaag natuurlijk :) , chemie te gaan studeren te Utrecht.

Ik ben sinds mijn 14e al bezig met pyrochemie, alleen de laatste 2 jaar echt zelfstandig. Ik blijk mijn grote voorkeur voor (pyro)chemie namelijk niet van een vreemde te hebben. Mijn oom en vader hebben mij vaak maar al te graag willen helpen met het maken van rookbommen, verschillende flash compo's, en andere leuke proefjes en taferelen. Het is er bijna met de paplepel ingegoten, om het zo maar te zeggen :lol: .

Mijn overige hobbies zijn volleybal, gamen(zowel achter de pc als verschillende bordspellen), en een biertje gaat er ook altijd wel in. En mocht ik tussendoor de tijd vinden, komt er ook nog wat studie aan te pas. Maar mijn grootste hobby is 'Close-up magic', magie met kaarten,muntjes,balletjes etc. Ik zal binnenkort wel een filmpje posten om wat te laten zien, maar eerst mijn nieuwe pakjes kaarten binnenkrijgen.

Mocht ik wat vergeten zijn, schroom dan niet mij dit te vragen

Met vriendelijke groet,

Paddo

Edited by paddo
Link to comment

Ben het met je eens DKill!

Klinkt allemaal interessant! Wat heb je tot nu toe zoal gemaakt?

Je hebt echt mazzel met je pyrofanatieke familie, ik word hier echt continu afgezeken wat pyro betreft!
Ze denken dat ik zo'n pijpbom-debiel ben, best vernederend! :lol:

KR, Lennard!

Link to comment

hallo Lennard,

Wat ik tot nu toe zoal gemaakt heb? teveel om zelf te onthouden ben ik bang^^. Toen ik een jaar of 14 was hielp mijn oom mij met een rookbom. Dit zou ik nooit meer vergeten. Ik geloof dat hij zwavel toevoegde(ik kan het hem helaas niet meer vragen, hij is reeds overleden) aan de rookbom waardoor deze nog harder ging roken en warmer werd toen de brandweer kwam om hem te blussen. Het asfalt was gesmolten. Maar zoals ik al zei, ik weet dus niet zeker wat hij eraan toegevoegd heeft. Verder een paar rookbommetjes gemaakt, nitraten, KAS, suiker,dextrose, je kent het wel.

Wat betreft flash, zijn er hier veel verschillende combinaties met kaliumpermanganaat, -nitraat en -perchloraat gemaakt. Helaas de meesten met Mg, dit werd namelijk netjes bijgeleverd door vader&co :lol: . Een aantal keren ook fountains gemaakt, waaronder de laatste 2 jaarwisselingen zelf. Helaas is door het overlijden van mijn oom ook mijn bron voor alluminium verloren gegaan, dus zal ik binnenkort weer even gaan zoeken. Ik heb al een afzetter gevonden, belachelijk duur, maar goed. Moet het onderhand natuurlijk ook in eigen handen nemen.

Wat betreft die familie, denk ik dat je ze gewoon moet laten weten dat er wel degelijk verschil in zit. Probeer eens een leuke shell te maken, dan kijken ze waarschijnlijk wel anders tegen je aan als je weer een flash/BP/whistle maakt;)

Link to comment

Hey Paddo,

ik ben sinds kort geheel gestop met flash knallers (mede door overlast!), dit heeft zo zijn vruchten afgeworpen!
Afgelopen zaterdag 2 3" TT+8% Ti afgestoken allebei een groot succes! Gingen allebei rond de 30~50 (ja een ruime schatting! :lol:) meter hoog af!

Mijn moeders is 11 maart jarig dus kan niet wachten, ben helaas nu door mijn chems heen. Heb alleen nog genoeg kant-en-klare sassen (Pulver, MCRH, Meal, TT sterren en slowflash) liggen voor 3 shells, deze zullen waarschijnlijk voor een vriendin zijn die donderdag 16 wordt!

Klinkt verder erg interessant moet ik zeggen!

KR, Lennard

Link to comment

De nieuwe speelkaarten zijn reeds gearriveerd, toch maar eens tijd om een youtube account aan te maken.

Lennard, flashknallers en overlast? Er kom toch juist een mooi geluid van af:P En heb je een filmpje van je TT? TT shells zijn meestal wel indrukwekkend.

En alvast gefeliciteerd met uw moeder;)

Groeten, Paddo

Link to comment

Duurt nog even he! :P Ja woon in een klein plaatsje in een straat waar veel paarden worden gehouden, je raad het dus al!

Kijk maar op mijn youtube account : lenn2l

Weet niet of ik het nog ga doen met haar verjaardag, ben echt aardig depri omdat ik van mijn neefje (en tevens een goede vriend!) te horen heb gekregen wat mijn oom en tante van mij en mijn hobby vinden: een triest jongetje van 15 die niet weet waar hij aan begint en mee bezig is en tevens verwaarloosd wordt door zijn ouders! :lol: Dus dat hakt er best hard in aangezien ik mijn familie echt lief heb! Ik wordt trouwens echt NIET verwaarloosd, ik denk dat het meer komt omdat mijn neefje (half jaartje jonger) echt te dicht bij zijn ouders wordt gehouden! Ze vinden het daarom bijvoorbeeld raar dat ik gewoon drink en dergelijke, maar ik rook/blow dan weer niet! Tevens hebben ze zelf een dochter die aan de drugs is... :S

Sorry voor dit off-topic gedoe, maar ik moest dit even krijt, ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben! :)

KR, Lennard

Link to comment

Dieren zijn inderdaad erg pyro-hinderlijk.
Mijn kat daarentegen loopt omstreeks oudjaarsdag vrolijk rond buiten, die blijkt er weinig last van te hebben. ^^

Als ik even een vergelijking houd met andere wijken, moet ik zeggen dat mijn huis voor een rijtjeshuis uniek is qua privacy.
Ik mag dan niet in een bos wonen maar een combinatie van factoren zorgen ervoor dat het toch aardig beschut is allemaal. Ik heb nog nooit klachten gehad!

In menige nieuwbouwhuizen van tegenwoordig zou ik ook voor geen goud willen wonen, wat een enorme kassen zijn dat. Ik noem het soms exhibitionistwoningen.

We (ik) raken extreem offtopic, welkom paddo!

Edited by Hardcore Bob
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...