Jump to content
PyroForum.nl

Een Beetje Bewustheid


DKill_

Recommended Posts

Gelukkig mogen ze niet overal die chips uitlezen, ik zie de bui al hangen met mensen die dat systeem kraken.
Ik kan net zo goed mijn adres, telefoon nummer en naam op mijn voorhoofd gaan laten tatoeeren.
Het gaat me echt tever allemaal.
Die schijnveiligheid en bangmakerij moet eens een keer afgelopen zijn.
Als iemand meneer balk. iets wil aandoen dat kan hij dat gewoon doen met of zonder vingerafdruk op zijn paspoort.
De wereld word er niet veiliger of beter van.
Ik sluit me aan bij :

Verder is het gewoon inbreuk op je privacy.


Ik persoonlijk doe ook niet mee aan de legitimatieplicht.
Ik draag nooit id of wat dan ook bij me. en betaal liever die boete dan meedoen aan deze belachelijke grap.
Eigenlijk komt het er op neer dat we straks allemaal onze vinerafdrukken in onze broekzak hebben.
Bespottelijk. Edited by User1
Link to comment

@Dkill

"Ga eerst maar eens de docu's kijken, en je er proberen in te verdiepen, vóórdat je gaat spreken wat nou misleidend is en wat niet. Kijk wie er het meest baat bij hebben!"

Ik heb al die docu's al lang gezien, trouwens heb ik nooit beweerd dat "iets" misleidend is. Ik vind het zelf ook gevaarlijk dat er veel shit wordt verteld die helemaal nergens op slaat en door veel mensen als waar wordt beschouwd (niburu is daar een voorbeeld van zoals GK al zei).

Link to comment

@ Chriz

Er zijn inderdaad veel websites die echt onzin verkondigen, daar heb je helemaal gelijk in.
Zelf zoek ik veel dingen op om na te gaan of het gehele verhaal klopt, en anders of er een kern van waarheid in zit, want zoals ik al zei ben ik vrijwel over alles kritisch, dus ook over dit soort docu's. Je kan immers niets blindelings vertrouwen in deze wereld, als je dat wel doet kom je er vanzelf wel achter.

Zelf kijk ik veel naar wat Alex Jones uit Amerika te zeggen heeft, deze man is al meer dan 15 jaar van zijn leven intensief bezig met bijna elke dag een radioshow van 4 uur, en docu's maken, om onwaarheden te ontmaskeren, en anderen bewust te maken van wat er in deze wereld niet klopt.
Hij is ook in een stukje van de film Waking Life te zien, daar kan je een beetje zien wat zijn drijfveer is om zijn leven te wijden aan hetgeen wat hij doet.
Ik kan iedereen die Alex Jones nog niet kent aanraden om dat filmfragment van 2 minuten te bekijken.
Ik moet er wel bij zeggen dat hij wel een beetje een predikant is, maar vind je het gek als je al 15 jaar precies weet wat voor smerige dingen er in de wereld gebeuren.

Alex Jones heeft onder anderen voorspeld dat er een ramp ging komen dat veel veranderingen als gevolg zou hebben: 9/11
Net als de financiële crisis, daarover begon hij zelfs maanden voordat het ervan kwam.

De docu's die ik in dit topic heb gepost zijn overigens de docu's waar ik het grotendeels mee eens ben.

Edited by DKill_
Link to comment
  • 2 weeks later...
Er wordt ons het recht ontnomen om vuurwerk af te mogen steken.


Er wordt nergens in de (grond)wet melding gemaakt van het feit dat vuurwerk afsteken een recht zou zijn. De enige - goede - reden die je zou kunnen aanhalen is zeggen dat recht op vermaak een basisrecht en dat in jouw ogen dat op die manier ontnomen wordt.


Kan me ook niet herinneren dat ik een vingerafdruk af hoefde te geven in de VS, wel kreeg ik een kruisverhoor over wat ik ging doen...


Ik hoefde inderdaad ook geen vingerafdrukken te laten afnemen maar werd inderdaad ook ondervraagd.
Link to comment
Er wordt nergens in de (grond)wet melding gemaakt van het feit dat vuurwerk afsteken een recht zou zijn. De enige - goede - reden die je zou kunnen aanhalen is zeggen dat recht op vermaak een basisrecht en dat in jouw ogen dat op die manier ontnomen wordt.


Als het afsteken van vuurwerk verboden wordt, wordt het recht om het af te mogen steken ontnomen, want nu is het legaal, je hebt het recht om het te doen, als het illegaal wordt, is het recht om het af te steken ontnomen.....
Het staat immers toch in het rechtboek?

Je mag volgens de Nederlandse wetgeving goedgekeurd en legaal vuurwerk voorhanden hebben vanaf de eerste verkoopdag, maar alleen afsteken vanaf 31 december 10.00 uur 's ochtends t/m 01 januari 02.00 uur 's nachts.

Het lijkt me dat dat genoeg zegt....
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...