Jump to content
PyroForum.nl

Pyro-stuff.com


ener

Recommended Posts

  • Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Nog 1 4 inch buis en;

Zo lang de voorraad strekt hebben wij weer Titanium op voorraad.
Witte 60-325 mesh
Ferrotitanium 60-325 mesh
Titanium sponge 40-60 mesh

Ook hebben we nieuwe maat parallel gerolde kokers, 14,0mm x 19,5mm x 255mm.
Bijpassende whistle tools komen in de loop van volgende week waarschijnlijk.

Link to comment
Nog 1 4 inch buis en;

Zo lang de voorraad strekt hebben wij weer Titanium op voorraad.
Witte 60-325 mesh
Ferrotitanium 60-325 mesh
Titanium sponge 40-60 mesh

Ook hebben we nieuwe maat parallel gerolde kokers, 14,0mm x 19,5mm x 255mm.
Bijpassende whistle tools komen in de loop van volgende week waarschijnlijk.

Neem aan dat die prijs per kilo is toch?
Link to comment

Dit is een éénmalige actie van een bekende shop. Die verder geen chems, laat staan oxidatoren, verkopen.
Ja, naar de letter van de wet zijn het chems. Maar ik zie persoonlijk het probleem niet echt.

Titanium technisch kan ik iig weer even vooruit. :blush:

Mochten mijn medemods het wel een probleem vinden dan horen we dat vanzelf.

Link to comment

Begrijp me niet verkeerd (ener :blush: want ik wil nog wel eens vaker iets bij je bestellen) maar het wordt allemaal zo lastig uitleggen die regels op deze manier. Mijn punt zit 'm meer in de op dit moment lopende discussie gestart door danny db.
Als je de zegt de regels strikter te gaan toepassen en hier dan komt men met ja nee, het is een bekende member en het is een eenmalige actie (waar staat dat trouwens?) het is geen oxidator en hij verkoopt geen andere chemicaliën dan is dat nogal lastig uitleggen vind ik. Verander dan de regels.

Link to comment
Als je de zegt de regels strikter te gaan toepassen en hier dan komt men met ja nee, het is een bekende member en het is een eenmalige actie (waar staat dat trouwens?) het is geen oxidator en hij verkoopt geen andere chemicaliën dan is dat nogal lastig uitleggen vind ik
Het gaat toch niet om een niet pyro-aanverwante bron die het uit de handel zou kunnen halen, danwel om een brandstof voor knallers?
Je moet ergens zelf ook wel een grens kunnen zien zoals bijv dextrine?? of suiker, een brandstof voor Rcandy?
Je snapt toch dat pyrostuff niet iets uit de handel haalt omdat ze vermoeden dat het wordt gebruikt voor pyro.

Hoe zou jij dan die regel veranderd willen zien?
Link to comment

Dus als ik hier een kilo Al wil aanbieden mag het ook? Vind eigenlijk dat er geen uitzonderingen mogen zijn hier voor.
KNO3 is ook gewoon te koop op marktplaats omdat het een stofje is die veel word gebruikt in de voedselindustrie, maar begrijp de regel wel.

Edited by Warez
Link to comment

Als jij tegen een adverteerder op marktplaats zegt dat je eht nodig hebt voor vuurwerk is er denk ik ook wel een kans dat hij het neit aan je verkoopt. Niet dat hij het kan controleren ofzo.

ontopic: Mooie site, mooie prijzen. Kan het kloppen dat je een tijdje terug keramische media in het assortiment had, of vergis ik me nu?

Link to comment

Hoop ophef vanuit 1 zin op de indexpagina.
Die zin stamt nog uit de tijd dat wij de shop gestart zijn en dit was ook onze eerste insteek.
Die zin had voordat de ti in de shop kwam er even uit verwijderd moeten worden. Die zin is ook bedoelt om noobs te weren, bijvoorbeeld klanten die gek genoeg alleen mortierbuizen bestellen.

Toen ik de post plaatste over de ti, had ik er helemaal niet over de forumregels nagedacht.

Maargoed, het positieve van het verhaal is dat we wel titanium aanbieden.

Ti zolang de voorraad strekt houdt in dat het een eenmalige actie is.

De maten van de ti zijn niet zoals verwacht, de maten die wij gemeten hebben zijn nu wel zoals in de shop vermeld staat.

Link to comment
ontopic: Mooie site, mooie prijzen. Kan het kloppen dat je een tijdje terug keramische media in het assortiment had, of vergis ik me nu?


Uitverkocht, gaan we wel weer achteraan, maar wanneer het weer in het assortiment is weten we nog niet.
Link to comment
Hoe zou jij dan die regel veranderd willen zien?
Marktplaats regels nu:
Het is niet toegestaan chemicaliën te koop aan te bieden. Zie ook de PyroForum.nl Regels.
Voorstel:
Het is niet toegestaan chemicaliën te koop aan te bieden behalve door pyro-stuff.com. Zie ook de PyroForum.nl Regels.
Lijkt me duidelijk.
Waarom zou je bezwaren hebben tegen een leuke aanbieding die door de moderators word toegelaten? Voor sommigen is het ook nooit goed.
Waar lees je dat ik bezwaar heb tegen een leuke aanbieding?

edit: Nog even reactie op cojonsm erbij gezet. Edited by pdfbq
Link to comment

Ik ben het met pdfbq eens. Het is zo, als ik hier Ti Al of Mg aanbied krijg ik en ban zo simpel is het. En ik kan het weten omdat ik laatst nog een warn heb gekregen voor een aankondiging van een uit verkoop zonder ook maar een naam bron of prijs te noemen.
Ik zie het probleem aan de ene kant niet, en aan de andere kant snap ik het forum ook wel dat het geen handels forum moet worden in metalen en chems.
Maar blijkbaar ben ik niet de enige die daar zo over denkt.
Pyrostuff is echt een goede shop hoor daar niet van.... Maar dan vind ik wel dat andere hier ook hun overgebleven metalen mogen verkopen.

Link to comment
Het is niet toegestaan chemicaliën te koop aan te bieden behalve door pyro-stuff.com. Zie ook de PyroForum.nl Regels.
Lijkt me duidelijk.
Dan geef je ze wel aleenrecht/monopoly.

Mischien een kleine toevoeging op de regels: "Bepaalde chemicalien kunnen verhandeld worden nadat goedkeuring is verleend van een moderator"
Link to comment

Mooie discussie, maar zonde van de energie. Een forum is namelijk geen democratie.
Wij (Zijnde het mod team) hebben besloten dat deze aktie wel mag. Errug jammer voor mensen die er een probleem mee hebben.
Elke andere aktie zal hoogstwaarschijnlijk gewoon resulteren in een warning. God god god wat zijn we weer oneerlijk. Maarja, get used to it, dat is het leven ook.

Link to comment

×
×
  • Create New...