Jump to content
PyroForum.nl

Pyro-stuff.com


ener

Recommended Posts

Ja Super heb all 2 rockets getest Prima lancering gaat super snel omdat ik 70-18-12 kno3/c/s gebruik zo als er was aangegeven voor Grape.
Nou je hoort ze de eerste seconden van de lancering en daarna zie je alleen nog een lichtje door de lucht heen vliegen,
En zag dat je tog 100 stokken had gedaan? Egt bedankt.

De site is egt top heb nu all zoon 254euro uit gegeven en die 19,7mm rocket tool werkt Prima!

Thumbs up, and keep it going.

Egt super werk weet niet hoe ik me anders moet verwoorden:P.

En ben soort van verslaaft aan de site ben elke keer aan het neuzen wat er nieuw is en wat ik kan gaan maken en wat ik ga kopen haha.

Mvg Bas

Link to comment
  • Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic


Goed om te horen :)

In principe zou je 60:30:10 moeten gebruiken voor coreburner tools, mits je ballmillt. Zonder ballmill kan je misschien inderdaad met een meer bp achtige brandstof uit de voeten.

Ja klopt binnenkort maar een beetje uitvogelen wat het besten kan omdat ik geen ballmill heb verder.
Doe alles apart in mijn CoffeeGrinder en dan in mijn vijzel mengen.
Nogmaals bedankt voor het mogelijk maken van het bestellen en alles ;).
Mvg Bas
Link to comment
  • 5 weeks later...

Ja de 27mm en 35mm komen wel weer terug dit jaar, wanneer precies durf ik niet te zeggen, ik moet wat prioriteiten stellen welke (bijna) uitverkochte producten ingekocht moeten worden. Ze komen in ieder geval na de zomer wel op voorraad.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ik had een vraag over de keramische media van pyro-stuff, zijn deze veilig te gebruiken voor het millen van bp meal of moet ik daar toch echt lood voor hebben ?

Link to comment
  • 1 month later...

Weer terug op voorraad:
http://www.pyro-stuff.com/3-plastic-starmines-10-setjes.html
http://www.pyro-stuff.com/canister-shell-delen-4.html
http://www.pyro-stuff.com/plastic-dopjes-14mm.html

En er komen nog een aantal nieuwe producten aan, die ik de komende tijd in de shop zal zetten.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Zoals beloofd zijn er weer een aantal nieuwe producten in het assortiment, waaronder;
Groene rocketheaders, met grijze en groene headers is het eenvoudig de ti salutes te onderscheiden van de gewone.
14mm parallel gerolde kokers, pre-cut 85mm.
Berkenhoutskool, goed voor BP en schijnt ook goed te werken als houtskool streamer, denk aan willows, spiderweb etc. Deze is nog niet getest, maar serieuze proefkonijnen zijn welkom.

Ook weer terug in het assortiment zijn onze 3" papieren canister shell casings. Ook komt deze straks in de 2" variant in de shop. Handig voor single shot of als inserts in grotere canisters.

Plastic 4" canisters zijn ook weer terug op voorraad, 44mm kartonnen liftcups etc etc.

En er zijn nog een aantal nieuwe dingen, daarvoor zou ik zeggen check de website: www.pyro-stuff.com

Kortom, ook tijdens de zomer zitten we niet stil :)

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

×
×
  • Create New...