Jump to content
PyroForum.nl

Grote Schoonmaak


Recommended Posts

De gesloten topics verwijderen (=verplaatsen naar trash) is misschien geen slecht idee, maar wat bedoel je met slechte topics. Wie gaat beslissen of een topic slecht is of niet. Als het echt slecht was, dan denk ik dat er wel een slotje zou ophangen. :blush:

Link to comment

Links en docs:

Online Je Chemische Middelen Betellen In Nederland!

devices:

Magnesium Uit kas

Match Bottle Rockets

Makkelijk Te Maken Fp

Luchthuiler

Helicopter Maken

Motor Voor Ballmill

Makkelijk Te maken Fontijnen


Hierna ben ik gestopt, gewoon de topics met ene slotje naar trash verplaatsen zou al beter zijn.

Link to comment

Ik ben hier persoonlijk wel voor te vinden maar het is wel beter om te stemmen à la referendum. Iemand (Mod, GK) lanceert een voorstel met de heel eenvoudige vraag :

Mag dit topic onherroepelijk in de trash-sectie geplaatst worden?

- Ja
- Nee

Na 10 dagen wordt de stemming gesloten en doen de mods hun werk.

Link to comment

Ik dacht niet dat ik voor elk kuttopic een poll erbij ga plaatsen. Als we het toch hebben over een berg nutteloos werk....
Ik zie het probleem niet helemaal aangezien oude topics toch naar verdere pagina's verdwijnen als er iets interessants bijgeplaatst word. Maar aangezien ik, zowel van medemods als van GK, niets heb gehoord over deze kwestie zal ik wel eens rigoreus gaan ruimen.
Maar laat niemand het wagen om daarna te gaan huilen dat ik iets verkeerds heb weggeflikkert!

Gr33tZ

[edit] Secties 'Algemeen' en 'Pyrotechniek' zijn schoon. Alleen van de foto/video sub-sectie blijf ik af. [/edit]
[edit2] De rest is ook gedaan. M'n baas zal blij zijn met mijn productiviteit vandaag. :blush:
Alle gesloten topics heb ik dus verplaatst naar 'Trash'. En voorlopig ben ik er wel weer ff klaar mee. [/edit2]

Link to comment
  • 1 year later...
Guest Keesjan

Ik ken een groothandel die schoonmaak producten verkoopt.
Ik haal daar zelf wel mijn spullen.
Ze zijn daar professioneel en voordelig.
je kan kijken op hun website/shop.
(LINK VERWIJDERD)

Banned. Aan de deur word niet verkocht.

Leander

Link to comment

Nog een idee :

Misschien kan het gedeelte explosieven terug op gesplitst worden in :
Primaire HE
Secundaire HE
Overige/Tertaire HE

Zoals het vroeger was vond ik het veel overzichtelijker, dat was nog de periode dat het HE gedeelte in zen glorie tijd was.

Link to comment

Ok, ik wou het toch even aanhalen .

Zo als het nu is vind ik het eigenlijk vrij slordig en niet overzichtelijk. (vroeg me af of er nog waren die men mening deelden)
Als je dan vergelijkt met de tijd wanneer alles netjes onderverdeeld stond, was het toch wel aangenamer.
Ook was het HE gedeelte actiever...

Dat is het enigste wat me wat stoort :lol:

greets,

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...