Jump to content
PyroForum.nl
Sign in to follow this  
Keesthemad

Nieuwe forum lay-out

Recommended Posts

Dit is een testje, even kijken hoe een andere dan de standaard lay-out eruit ziet.

Niet goed? ;)

Ik begon al aan m'n Opera te twijfelen... :P

Bij een test hoef je hem toch niet meteen als "standaard" in te stellen?
Doe mij ook maar de oude lay-out... ;)

Edited by morpheus

Het heeft wel iets maar het is er wel ERRUG druk.... Misschien een kleine detail, maar die 3 bolletjes (H2O neem ik aan? ;) ) vind ik dan wel weer tof! :P

Zoals bij veel websites die hun layout veranderen vinden vel members het in het begin niks omdat je de oude al lange tijd gewend bent.

Eerste gedachte bij het zien van de lay-out: 'Whaah!'. Maar ik vind hem toch wel leuk. Een iets minder contrastrijk kleurenschema is denk ik wel mooier, want dat leidt minder af (vooral als je een goed perifeer zicht hebt). In ieder geval is dat lelijke logo bovenaan eindelijk weg (biedt excuses aan aan maker ervan).

Haha! Eerste reactie: w00tw00t!
Maar het went wel snel, hoewel ik het grote contrast wel een beetje lelijk vind.

Aargh.. mijn goede oog :P

Doe mij het oude maar :)

FF serieus: ik vind de donkerblauwe kleur toch een beetje te serieus ;)
voor de rest ziet het er wel aardig uit op het eerste gezicht.

Mensen mensen de weeld vergaat niet... rustig een nieuw lay outje daar moet je gewoon even aan wennen. Ik vind het best prima hoor! ziet er wel strak en netjes uit!

(...) een nieuw lay outje daar moet je gewoon even aan wennen.

Ja; of je zet 'm terug op de oude Lay-out met dat menuutje linksonder... ;)

Je kan meer skins installeren, op deze software, en dan kan je kiezen of welke layout je wil. Ik vond dat er wel een paar mooie skins te downloaden zijn voor dit forum. Heb ze niet meer, denk ik. Ik kan er iig niet bij, door dat meningsverschil met mijn tweede harde schijf. :S Ik vind opzich deze skins bij de instellingen en pm's wel goed uitpakken, maar op het forum zelf ziet het er naar mijn mening niet uit.

Érg lelijk, sorry. Ik vond de oude lekker rustig.
Maar misschien past dit wat meer bij de stijl van het forum zelf.

Ik vond de vorige lay-out aangenamer...
Deze is inderdaad iets drukker

Groeten,

De oude graag, ik krijg nu ineens bij elke pagina zo'n 15 scriptfouten. Geen idee waar het aan ligt, maar ik heb er nog nooit last van gehad.

Ik hoop dat er niet te lang an is gewerkt, hij wordt nogal afgekraakt. Ik vind de oude inderdaag ook vele malen beter veel rustiger om naar te kijken, zoals velen vinden. Kleur veranderen van de oude skin zou wel een leuke optie zijn ;)

Die script-errors moeten nu verdwenen zijn (bij mij in ieder geval).

Als iemand een andere mooi en passende skin voor PyroForum.nl weet mag hij/zij deze natuurlijk hier posten. Persoonlijk begon die standaard (heeft iedereen) skin me een beetje te keel uit te hangen, dus daarom even een verandering.

Hahaha ben ik dan echt de enige die het wel mooi vind? Ik bedoel zo lelijk is het toch niet?

Tja, de meeste mensen hebben hekel aan verandering als ze aan iets gewend zijn en functioneerd (behalve met vrouwen dan ;) )

Ik heb geen problemen met het nieuwe layout, alleen....er lijken wat problemen te zijn.
Onder Windows XP werkt met Internet Explorer de "back-knop" niet meer (op twee verschillende PC's getest) Dat is tamelijk vervelend ! Ik zie ook dat Internet Explorer een fout constateerd (Javascript)

Onder Linux (Ubuntu) met FireFox echter geen probleem !

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Ben zelf ook aan het knoeie geweest met een spuit om sterren te perse. Dus ben op zoek gegaan naar een ster plaat, maar blijf wel ff met de spuit door gaan met de hand hahahaha…. Heb helaas niet de gereedschappen en mogelijkheid om zelf wat te maken meer… 
    • Ik heb gelukkig de weg terug weer gevonden.. heb nu ook meer tijd ervoor weer want me zoontje is nu oud genoeg om zichzelf bezig te houden dus pappa kan beetje klote weer… ik ben wel nog steeds bezig met onderzoek, proberen en testen wat voor mij werkt.. maar ja moet zuinig zijn met me poedertjes is tegenwoordig echt een drama om wat te kunnen scoren… verklaring hier verklaring daar… ik zit daar heel nie op te wachte🤦🏼
    • Zoooooo ik heb de weg ook weer terug gevonden…. Zien dr echt goed uit… ik ramde het aan met de achter kant van me ratel uit me doppenset en boorde handmatig de core met een lang boortje… 🤦🏼 het werkt maar niet perfect
    • O sorry man, ik zie dat ik je net op het laatste moment in de steek heb gelaten. ( mijn notificaties gaan naar een oud mail adres).  Met het berekenen had je een paar dingen door elkaar gehaald. De omwentelingen per minuut blijven natuurlijk gelijk ongeacht wat de dikte van je aandrijf as is of de poelie die je erop plaatst.  Ik neem aan dat je er intussen wel achter bent gekomen, met nog een keer het bovenstaand verhaal rustig terug te  lezen. Of mischien heb je wel een van de vele online rekentools gebruikt.  Een vertraging of versnelling treed enkel op bij een overbrenging tussen ongelijke grote van assen of tandwielen.  ( dat maakt dat jouw rekenfout al in de eerste regel van je berekening zat).  Je moest de omtrek vermenigvuldigen met je rpm en niet delen. En je krijgt dan een waarde in centimeters en niet in rpm ( want dat was een vast gegeven, welke pas veranderd bij een overbrenging) 
    • Hahaha het is toch echt een virus ook.  Vanochtend eerst Facebook toen hier verhaal doen voor de gezelligheid. Schreef ik nog neu dit jaar niks gemaakt. Het begon toch wel te kriebelen. Ik denk nog geen half uur later, was ik al aan de gang.   Toch maar wat knal en stuk of zeven whistle motortjes geperst. Payload heb ik nog liggen.  En maar fantaseren wat ik nog meer droog kan krijgen voor morgen🤣  Have fun!  Jason 
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online