Jump to content
PyroForum.nl

Ik Ben Silence0wn


silence0wns

Recommended Posts

Hallo mensen op dit forum ik ben tim en ik ben al vuurwerk ( en bommen maak) freak vanaf mijn 10.
Ik ben onder tussen 13 en wil me graag voor stellen op dit forum.

Ik ga morgen 2 kilo kno3 kope en 1 kilo zwavel voor de rest heb ik al een kogel molen gemaakt
mijn hobby's zijn pyro kiten paintballen en een rc auto op brandstof.


gr tim en dit ben ik

Link to comment
Hallo mensen op dit forum ik ben tim en ik ben al vuurwerk ( en bommen maak) freak vanaf mijn 10.
Ik ben onder tussen 13 en wil me graag voor stellen op dit forum.

Ik ga morgen 2 kilo kno3 kopen en 1 kilo zwavel voor de rest heb ik al een kogel molen gemaakt
mijn hobby's zijn pyro kiten paintballen en een rc auto op brandstof.
gr tim en dit ben ik


Hey,

Ik ben net zo begonnen als jou.
Daardoor heb ik nu ook 50%. ( warning )
Ik en anderen raden je aan om eerst nog een jaartje te lezen op het forum.

En als je de regels had gelezen wist je dat deze brakke spelling niet toegestaan is.
Dyslectie? nog een keer nalezen!

bommen kennen wij hier niet en willen wij ook niet kennen.

Dit moet je ook nog even lezen: http://pyroforum.nl/index.php?showtopic=2505

offtopic

Wat voor kite heb je?

En heb je ook een kitebuggy? Edited by cojonesm
Link to comment

Volgens mij heb je nog niet 1 post gemaakt met correcte spelling. ALs je iets wilt doen om de mods te irriteren, moet je vooral zo doorgaan. Probeer op je pselling te letten, dan leest het voor ons ook wat prettiger.

Veel plezier verder, en ik hoop dat we ook jou nog wat bij kunnen brengen, hetzij over Nederlandse taal, hetzij over pyrotechniek. ;)

Link to comment
Sorry voor mijn slechte spelling ik probeer mijn best te doen, alleen ik heb Dyslectie

Zoals de admin van deze site letterlijk en meerdere malen gezegd heeft: Dyslectie is geen excuus. Doe dan maar iets langer over je post of gebruik een spellingscontroleur.

Hoe dan ook: Welkom op deze site, als je er ook echt van plan bent te blijven zou ik wat aan je kennis en taalgebruik doen. Edited by Pjee
Link to comment
  • 2 weeks later...

welkom op het forum en hopelijk leer je veel. Toen ik hier mijn eerste reply postte toen kreeg ik een ban van een maand vanwege m`n spelling, dus let hierop. Voor de rest wens ik je een prettig verblijf, hopelijk leer je veel.

PS: Andy Hug is echt geweldig.

Link to comment

Ik heb ook dyslectie, ik vindt het alleen een beetje een zwak excuus om alles op de dyslectie af te schuifen. Ik kan toch ook gewoon normaal Nederlands schrijven?

Het lijkt wel of iedereen op dit forum tegenwoordig dyslectie heeft


Er zijn inderdaat heel veel mensen die dyslectie hebben, bij mij in de klas zitten ook 4 of 5 mensen die het hebben, het lijkt alleen dat steeds meer mensen het hebben, dit is niet zo het is alleen zo dat steeds meer mensen weten dat ze het hebben. (Ik open wel een keer een pol om te kijken hoeveel mensen het nou op dit forum precies dyslectiesch zijn)

En nu maar weer ontopic, om er niet omheen te praten, welkom op het forum, ik wens je een leerzame tijd hier toe. Ik raad je aan eerst veel topics door te spitten, kan je al een warning schelen. Ik was in het begin ook iets te entousiast met posten waardoor ik vrij snel een warning mocht ontvangen. Edited by pyrobass
Link to comment
  • 1 month later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...