Jump to content
PyroForum.nl

Poll:rookbom Op School


lootens

rookbom op school  

85 members have voted

  1. 1. vinden jullie dat dit kan of niet

    • jah
      27
    • neen
      10
    • jah,Ik heb al eens een afgestoken
      18
    • neen,ik steek hem af waar het rustig is en waar niemand er last van heeft
      30


Recommended Posts

Ik vind dat het inderdaad wel kan als het een grap blijft, maar bij iedereen ligt die grens natuurlijk anders... Ik zou het bijv. geweldig vinden als de hele school blank staat, maar een leraar zal dat misschien wat minder vinden.

Zo is er een keer op school een rookbom in een vuilnisbak gedaan, midden in de aula tijdens de pauze. Doorvoor moest ook iedereen in school naar buiten want die rookbom was niet het enige wat in rook op ging, de vuilnisbak en de inhoudt die er toen in zat namelijk ook. Er is toen ook een politie "onderzoek" geweest naar de dader, wat dus te ver gaat. ;)

-B.

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Doet me herinneren aan m'n 5e klas. Een van m'n mede-leerlingen had z'n rookbom toen afgestoken in het klaslokaal. Het resultaat was dat het brandalarm afging en iedereen al bijna buiten was toen ze er achter kwamen dat het die rookbom was...

Wat was die kerel blij dat ze er nooit achtergekomen zijn dat het ZIJN rookbom was :)

Link to comment

Een rookbom op school mag.

Had vorige week donderdag men examenstunt. Mijn rookbom was een 25liter emmer vol met kno3/suiker.
Was niet te tillen maar ik hem op het sportplein (asfalt) aangestoken.


De rook productie viel me bar tegen. Maar een emmer als omhulsel is wel praktisch maar niet echt brandvast. :)

De bedoeling was dat we een afdruk achterlieten en is ook goed gelukt.

Ik had hiervoor toestemming gevraagd aan het bestuur. (voordeel van een kleine school)

Groet

Link to comment

Stinkbommen op school lijken grappig maar dat is het alleen voor degene die de de stinkbom hebben geplaatst. Dit is dus leedvermaak (Jezelf vermaken door te zien dat andere mensen "lijden")

Rookbommen heb ik nog nooit op school af laten gaan en ik zal het denk ik nooit doen omdat er toch paniek kan ontstaan. Wat anders is het als je tijdens LSD (Laatste School Dag, voor de mensen die denken dat ik over drugs praat :) ) een rookbom af laat gaan, dan weet iedereen dat het een stunt is en kunnen ze het waarschijnlijk wel waarderen :)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...