Jump to content
PyroForum.nl

Drugs Gebruik


ener

Wie gebruikt er drugs en watvoor...  

120 members have voted

  1. 1. Welke drugs gebruik je

    • Drank
      46
    • Cannabis
      20
    • XTC,Speed,ghb,coke
      9
    • Natuurlijke tripmiddelen: salvia/paddo's etc
      5
    • geen
      40


Recommended Posts

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tsjah...

De oneidinge discussie Yellowcard, ik ben het met je eens, en de feiten ook maja, lastige mensen hé.

Paddo's verdampen gaat prima, je moet flink doordampen en het goed grinden maar je hebt definately minder vieze smaak in de mond en je kunt gewoon eten zonder daarmee het effect in de weg te zitten!

Afgelopen weekend LSD gedaan... Poeh, dat is ook een ervaring.

Kees.

Link to comment

Nu we het toch over paddo's hebben. Afgelopen dinsdag was dan de dag van de paddo's. Ik en een maat van me gingen naar de smartshop en haalde beide 1 bakje columbians. Nadat het mij een goed idee leek om de paddo's door de keukenmachine te halen en wat honing overeen te doen om de smaak tegen te gaan. Bleef er niks over dan een grijze/blauwe smurrie die echt naar honing en schimmel smaakte. Alhoewel niet het leukste maar ach altijd even doorbijten. Paar stukjes chocolade erbij (ja ik weet van het versterkte effect) en maat van mij hetzelfde. Beide hadden precies 35 gram en 3 stukjes chocolade. Bij mij begint de paddo meestal pas na een half uur tot 40 minuten maar dit keer na 15 minuten leek het of ik steeds stoneder en stoneder werd. Na een half uur begon het avontuur al!

Wat was nou het idiootste... Natuurlijk je raad het al, m'n maat ging té hard! Ik stond in de keuken rustig wat drinken te pakken, heb namelijk altijd de paddo's goed onder controle, en maat van me komt naast me staan. Ineens begint hij te zwaggelen en valt ineens in m'n armen... Blackout... 5 seconden later word hij wakker en leg hem op de bank. WOW dat was even heavy, ok wat nu... Vitamine C en suiker voeren. Dus hoppa paar vitaminepillen en wat suikerklontjes en een half uur later was meneer weer prima.

Hele vreemde paddo's die columbians. Het ene moment leek ik wel zo strak als met m'n MDMA en het andere moment leek alles een soort roze tintje over zich heen te hebben (voor de kenners, Wicky fruit met Frambozensmaak! :lol: Al met al toch een stevige 7 uur hiervan getript!


Keesthemad: Hoe was je LSD-ervaring? Misschien zou je een tripreport(tje) kunnen schrijven? :blush: LSD staat namelijk zeker nog wel op m'n "verlanglijstje". :)

Link to comment

LSD staat ook op mijn lijstje, maar ik ga daar nog wel wat jaartjes mee wachten.

@ Brakkie, als ik dat verhaal van jou hoor verbaas ik me toch wel een beetje. Ik heb ook een keer colombiaanse genomen, 35 gram, en een halve reep chocola op een lege maag. Ik was helemaal fit, dag ervoor om 10 uur naar bed zonder alcohol op of wat dan ook. Bij mij was de trip nog milder dan die met mexikaanse :blush: . Beetje raar dus, zal dus verschillen per persoon.
Mijn beste trip ooit was met een hele portie mexikaanse en een halve portie hawaiaanse, gedroogt en op een lege maag gegeten. Was echt super.
Je hebt trouwens goed gehandeld brakkie. Fijn om te weten dat er ook mensen zijn die wel weten hoe je er goed mee om kunt gaan.

Link to comment

Veel eten en drinken inslaan.

Puur roken, of eten.

Lekker een filmpje kijken...

Geen alcohol...

Als je dat doet, dan kan het niet negatief zijn. Eigenlijk kan alleen alcohol of iemand die heel erg boos wordt roet in het eten gooien. Maar als je het een tweede keer doet dan zal die persoon je ook minder kunnen schelen denk ik.

Kees.

Link to comment

Ik heb het wiet gekocht van een vriend die het in de coffeeshop had gekocht. Wat voor soort wiet het is heb ik niet helemaal meegekregen maar volgens hem zou het goede kwaliteit zijn.

Inmiddels heb geblowdt en ik moet zeggen dan er niet veel gebeurden ik heb ff southpark gekeken en kon er wel hard om lachen maar voor de rest voel ik me gewoon normaal. Ik had wel honger.

Link to comment

AANDACHT

Mag ik er op wijzen dat dit topic puur informatief is betreffende het gebruik of vroeger gebruik van zogenaamde 'drugs' van de leden van dit forum. Ervaringen, tips, koop/verkoop of informatie daarover is hier niet gewenst! Verdere posts waarin deze dingen toch nog voorkomen zullen worden verwijderd en de poster zal eventueel een consequentie mogen verwachten.

Link to comment

Fair enough.
Ik begrijp volkomen dat het forum naast (het al verboden) pyro en HE geen andere controversiële onderwerpen kan gebruiken.

Mag ik er op wijzen dat dit topic puur informatief is betreffende het gebruik of vroeger gebruik van zogenaamde 'drugs' van de leden van dit forum. Ervaringen, tips, koop/verkoop of informatie daarover is hier niet gewenst!

Ik snap je standpunten over koop en verkoop, maar kun je iets duidelijker zijn over de rest, het lijkt zichzelf tegen te spreken.

Met andere woorden: Hoever kunnen we gaan? Edited by Treelover
Link to comment

Zoals je wel weet is het heel lastig een lijn te trekken, daarom doe ik beroep op jullie gezond verstand of jullie goedwillige meewerking.

Ik bedoel eerder dat je mag aangeven met welke drugs je ervaring hebt, posts zoals "Ik gebruikte vroeger spul X" of "Ik gebruikte spul Y want spul X leek me maar niks" zijn wel toegelaten.
Posts zoals "Ik loste het op in zwavelzuur en liet het via een tuinslang in mijn maag lopen, dan trip je veel harder!" of "Je kan het beter eerst versnijden met suiker, dan smaakt het beter. en dergelijke zie ik liever niet.

Met "informatief" bedoelde ik de informatie en de ervaringen over het gebruik van de leden zodat je kan zien wie wat heeft gebruikt/nog gebruikt en waarom eventueel, maar niet meer. Ik wil liever geen informatie zien staan over ervaringen met het bereiden/kopen/trips/... etc.

Het is inderdaad nogal wat contrair maar ik hoop dat je mijn punt snapt. Om dergelijke dingen te bespreken zijn er andere fora en die zijn nu niet bepaald moeilijk te vinden. :blush:

Conclusie:
Ik heb liever dat je een 'saaie' post maakt in de trend van "Ik gebruikte cocaïne vroeger."
dan iets in de trend van"Ik gebruikte cocaïne omdat speed een nare drup in mijn keel gaf." om dat dit misschien weer een reeks van reacties uitlokt ("Je kan die drup vermijden door ..." etc) waardoor we een discussie krijgen over een onderwerp dat we liever niet zien op dit forum.

EDIT: Als je niet zeker bent of je bepaalde info wel mag plaatsen of je post er wel door kan of niet dan kan je altijd een mod contacteren. :lol:

Link to comment
  • 3 months later...

Done: Hasj,wiet,drank(veeeeel :o ),XTC,poppers,lachgas,paddo's

want to do: Speed&GHB

Eerste 3 gebruik ik het meest. Rest was éénmalig of zo af en toe

waarom?

Hasj: Beter dan wiet, en prijs valt reuze mee
wiet: Mooi rustig van en heerlijk tijdens die chill momenten in de stad
drank: Woon in de achterhoek, dus grolsch drinken is verplicht :D
XTC: Eenmalig, nooit meer weer. Geen goeie ervaring aan^^
poppers: Per ongeluk tijdens de kermis(A) iemand schoof flesje onder me neus. Wel grappige ervaring op zich kan ik vertellen
lachgas: Partytime :huh:
paddo's: Heerlijk even van de wereld zijn

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...