Jump to content
PyroForum.nl

Drugs Gebruik


ener

Wie gebruikt er drugs en watvoor...  

120 members have voted

  1. 1. Welke drugs gebruik je

    • Drank
      46
    • Cannabis
      20
    • XTC,Speed,ghb,coke
      9
    • Natuurlijke tripmiddelen: salvia/paddo's etc
      5
    • geen
      40


Recommended Posts

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo een beetje alles gedaan, ben nu aan het minderen.

Drink alleen nog iets te vaak, en teveel.

Ik doe het gewoon omdat een biertje op zijn tijd altijd lekker is, en soms schiet ik ietsie door.
Blow al zo'n 5 jaar, maar het laatste jaar blow ik eigenlijk alleen nog in het weekend, of af en toe een blowtje doordeweeks, ben zelfs een paar maanden gestopt.

Heb er gelukkig niet meer zo de behoefte aan, maar een stick hier en daar kan geen kwaad. :huh:


Lttrrzz

Link to comment

Ik drink wel op fuiven enzo...

Waarom ben je lachgas vergeten?
Ik ben dol op lachgas het is eigenlijk een party-drug, het laat een gevoel van "geluk" over je komen vind ik, echt heel lekker en het smaakt ook zo lekker zoet.
Dus ik stem op lachgas en drank.

Kan je de pol nog veranderen?

Edited by N2O
Link to comment

Ik rook niet, drink niet en ik gebruik geen drugs. Gewoon omdat ik nergens aan verslaafd wil raken. Wel lol, een gozer in mijn klas vreet weleens van die paddo's. Geweldige verhalen houd hij eraan over.

Edit: Kruitdamp is geen drugs toch? :huh: . Anders ben ik alleen daaraan (hopeloos) verslaafd. :P

Edited by sueno
Link to comment

Ik drink wel af en toe bier, maar nooit teveel. Heel soms een blowtje (paar keer in de maand hooguit) dat kost me geen geld aangezien het eigenteelt is.

Waarom ik het doe?
Drank: vind ik gewoon lekker op een feestje oid.
Wiet: relaxed, leuke gedachten die ik ervan krijg.

Maar verslaafd worden zit er bij echt niet in, soms doe ik het ook een halfjaar niet. En zo geweldig is het ook niet om het elke dag te doen.

@sueno, vanwaar die angst om verslaafd te worden? Nooit nieuwsgierig om iets te proberen?

Link to comment
Ik drink wel op fuiven enzo...

Waarom ben je lachgas vergeten?
Ik ben dol op lachgas het is eigenlijk een party-drug, het laat een gevoel van "geluk" over je komen vind ik, echt heel lekker en het smaakt ook zo lekker zoet.
Dus ik stem op lachgas en drank.

Kan je de pol nog veranderen?


Valt wel onder partydrug inderdaad, en ik denk dat diegene die lachgas heeft gedaan waarschijnlijk ook wel xtc speed coke of ghb heeft gedaan, ik wou de topic niet al te groot maken.
Lachas staat nog op mn 2do list. Binnenkort maar een slagroomspuit halen.

Ik ben recreatief partydrug gebruiker.
Er zijn genoeg mensen door naar de klote gegaan, maar ik kan mezelf er prima mee beheersen, zoals 95% van de gebruikers.
Ik vind het buitengewoon interessant wat zulke beetjes chemicalien met je mind kunnen doen.
Ik ben altijd anti drugs geweest, maar op mn 22e toch heel bewust gekozen om eens te proberen. Het is me goed bevallen :huh:
Ik vind alleen dat de verhalen sterk overtrokken zijn van de meeste partydrugs, eigenlijk stellen ze niet zo heel veel voor. Je hebt meer controle over jezelf dan met teveel drank.
Link to comment

Ik ben altijd wel in voor een biertje etc....

Echter 1 groot verschil met een ander soort drug, is dat je met een biertje etc "over het algemeen" niet de intentie hebt om geestelijk beinvloed te worden.

Ook ben ik van mening dat drugsgebruik onder jongeren het mentaal vermogen negatief zal beinvloeden.
Het gevolg hiervan gaan we "volgens mij" steeds meer zien in het sociaal en zakelijk leven.

Dat is ook gelijk de reden dat ik antidrugs ben en dat ik daardoor ook pleit voor een beter drugsbeleid. :huh:

Nick

Link to comment
Prima!
Maar waarom noem jij het teringzooi?


Om de simpele reden dat er een vriend helemaal heb zien onderdoor gaan, eerst was het eens voor de fun, daarna steeds meer en meer, na een tijd was hij nooit meer "nuchter", ... leuk is anders.
Hij kon er weleenswaar niet van af blijven maar het blijft link spul.
Als je er deftig mee kan omgaan mij geen probleem :huh:

Gr33tzz
Link to comment

Ik gebruik weleens drugs, alcohol, wiet (culinair :huh: ) en paddo's.
Ik vind dat het ieders eigen beslissing is om geestverruimende middelen te gebruiken, maar er moet een grens zijn. Speed bijvoorbeeld zou ik nooit gebruiken (verslavend als de pest, en je hersenen gaan er langzaam aan kapot), terwijl met xtc (mits puur) in principe weinig mis is, evenals paddo's. Wiet roken doe ik ook niet, weleens gedaan, maar ik hou niet zo van het idee van geasfalteerde longen.

PS: Ik kan maar 1 keuze maken in de poll.

Link to comment

Strenger drugsbeleid (wat al gaande is en wat nog komt met dit gereformeerde kabinet) leid tot een verschuiving van het type drugs gebruik in het algemeen. Waarom zouden er anders zoveel mensen blowen in nederland. In Amerika is crystalmeth een redelijk serieus probleem. Alle andere drugs is daar wat moeilijker te verkrijgen dus zitten er veel amerikanen aan de meth. Deze drugs is vrij gemakkelijk te maken en vele malen verslavender. Toch ben ik persoonlijk van mening dat drugs niet verslavend hoeft te zijn.
Vaak worden mensen verslaafd omdat ze in een slechte situatie leven, drugs gebruik helpt dat even vergeten. Waardoor je dus snel verslaafd raakt.

Iemand die nooit gebruikt ziet alleen de negatieve kanten van drugs. Bij diegenen die er aan onderdoor gaan valt het op. Om hun heen zijn ook genoeg gebruikers die nergens last van hebben en waarvan ze geeneens weten dat ze gebruiken. Dan vorm je natuurlijk al snel een verkeerd beeld.

Ik ben niet voor versoepeling van het drugsbeleid, omdat het niet goed zou zijn als iedereen aan drugs kan komen. Nu is er nog een zekere drempel om er aan te beginnen.
En drank zorgt ook al voor genoeg problemen.

Feit is wel dat op feesten waar xtc en dergelijke word gebruikt geen vechtpartijen zijn.
Feestjes waar alcohol gedronken word is een heel ander verhaal.

Edited by ener
Link to comment

Ener moet ik anders eens een "handleiding" posten over lachgas?
Alle gevolgen, methodes, negative, positieve kanten staan er in en nog veel meer.

Tegen lachgas treed men momenteel nog niet op dacht ik om dat het toch zo goed als ongevaarlijk is en dat je er niet aan verslaaft graakt.

Verder is het redelijk goedkoop (minder dan 0.3€/patroon) en makkelijk verkrijgbaar. :P
Het is natuurlijk ook een heel leuke ervaring. :huh:

Link to comment

Ik heb me er al redelijk in verdiept...
De patronen zijn niet zo heel duur alleen de kidde kost € 50,-
Maar een handleiding is nooit weg :huh:

In amerika gebruiken ze bij de tandarts nogsteeds lachgas dacht ik, dus zo schadelijk zal het niet zijn :P

Link to comment

In de ziekenhuizen liggen de leidingen voor lachgas er vaak nog, maar ze worden vaak niet meer gebruikt, veel meer spuitjes enz (geen idee wat daar inzit)...
Lachgas, ik heb er echt totaal geen idee van wat het doet, maar lijkt me wel leuk (maakt het eigenlijk zijn naam waar? begin je er echt van te lachen?)

bij inademing ontstaat een bewustzijnsdaling die enigszins lijkt op dronkenschap, vandaar de naam.
dit is wat wiki zegt, heeft er iemand "ervaring" mee?

Gr33tzz Edited by dieselpower
Link to comment
Dit is wat wiki zegt, heeft er iemand "ervaring" mee?

Hmm, een paar maanden geleden zei wiki nog, meen ik mij te herinneren, dat het lachgas heet, vanwege het lacherig geluidje dat men maakt bij het inademen. Kortom, vertrouw wiki niet altijd. Iedereen verandert het maar een beetje, en je weet dus nog niet altijd iets...

Ik ben ook zeer geintresseerd in een tut over lachgas.

Ik denk niet dat er op dit forum ooit een tutorial gaat komen over drugsgebruik. Tenminste, ik hoop het niet, want dat zijn we diep gezonken...
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...