Jump to content
PyroForum.nl

KAS-SUIKER ROOKBOMMEN


Guest

Recommended Posts

  • Replies 881
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik snap de heer nitro wel! :)
Meneertje Wilske2 is gewoon eigenwijs: na drie opmerkingen over zijn spelling (door Moloch, Nitro & ikzelf) blijft hij bij zijn "ma" (ipv "maar")...

En de berichtenaantallen, woonplaats enz. zijn denk ik weggehaald omdat het zo ruimte scheelt, en omdat die info ook in het profiel is te lezen...

Link to comment
  • Root Admin
@Gamekeeper, waarom kan ik geen berichtaantallen en woonplaats meer zien aan de zijkant van het bericht?
Iemand moet beoordeeld worden op de kwaliteit van z'n posts, niet het aantal. Het is overigens nog wel gewoon te zien in iemand profiel.
Link to comment

Is het wel droog genoeg? Dit is het volgens mij het grote probleem bij die rookbommen, mensen vergeten wel eens dat je zo'n rookbom niet te lang kan laten liggen en ondertussen heeft de AN weer heel wat water aangetrokken waardoor de kwaliteit hard achteruit gaat en de rookbom misschien niet eens meer aangaat.

Link to comment

Het gaat, het hangt er ook vanaf hoe je hem bewaard, ik heb ook al eens gehad dat ik 2 weken moest wachten vooraleer ik hem kon gebruiken, maar hij zat overal goed ingepakt in alu-folie, dus geen probleem. Maar laat je hem half open liggen voor een week, dan is het niet veel waard meer. :)

Link to comment

ik ben de doeken eigelijk constant aant drogen. maar het zouw ook goed kunnen dat ze nog te nat zijn.
Kan het eraan liggen dat ik te weinig sterretjes gebruik? voor een rookbom ter grootte van een pringlesbus gebruik ik 10 sterretjes van 9 cm.
En maakt het uit als je de doeken heel strak of los om de sterretjes wikkeld?

Link to comment

Als je doeken nog een beetje nat zijn , zou ik aanraden iets meer sterretjes te gebruiken (maar dat is misschien niet nodig,waarschijnlijk kan het ook wel met 10 sterretjes. Ik vind sterretjes wel grappig dus ik doe er wat meer in :)).
En ik zou ook je doeken niet té strak in de pringles bus doen, want dan heb je kans dat je 'dop' van je pringles-bus eraf vliegt.

Veel succes met het maken van een rookbom!

Link to comment

Site werkt wel(Kalkamon-salpeter rookbom gedeelte,alleen niet)
,op zich wel grappig.
Alleen dat sterretjes+pvc buis is wel K3wl.

Vooral ook lekker als je die rook inademt :?

Lttrz

Link to comment

:wink: t is nog maar een test versie die nog niet in google staat(als het goed is) en verder nog niet af is

Doen de filmpjes het niet soms? je moet daar op klikken en dan download de browser ze. Je kunt ze dan het beste openen met Quiktime van apple want het is mp4 formaat. (dus niet met kladblok, dat doet hij bij mij

Link to comment

Het is zeker een net nieuwe site.
Interface en alles ziet er wel grappig uit.

ik zou ook wel eens een eigen site willen beginnen,ik heb er alleen geen verstand van.

En ik heb geen zin om zo een site te hebben met al die shit reclame.
(geocities,lycos,enz)

Lttrz

Link to comment
:wink: t is nog maar een test versie die nog niet in google staat(als het goed is) en verder nog niet af is

Doen de filmpjes het niet soms? je moet daar op klikken en dan download de browser ze. Je kunt ze dan het beste openen met Quiktime van apple want het is mp4 formaat. (dus niet met kladblok, dat doet hij bij mij

Dit bedoelde ik , ik moest eten dus ik moest nog ff snel wat neer zetten. Ik bedoelde eigenlijk het filmpje wat het niet doet (als je niet weet wat je moet doen) maar daar had ik geen tijd voor :) .
Voor de rest is je site best mooi, ik heb ook eens een website gehad...
Link to comment

Zal ik dan ook maar een aankondiging doen: Iedereen kent de 26-rollen-rookbom van toxicsnake. Ik liet dus een keer aan een vriend van me zien die zei dus tegen mij; "dat kunnen wij ook maar dan beter". Toen hadden we dus het plan om een 40-rollen te maken. Maar gezien de omstandigheden en het geval dat er een 3e persoon bij betrokken is geraakt zijn wij tot de conclusie gekomen dat we er wel goed overheen moeten gaan. Daarom gaan wij dus proberen een 60-rollen te maken(jaja je leest het goed). Ik zal er daarom ook persoonlijk voor zorgen om een goede film te maken, gelukkig heeft me pa net een nieuwe camera gekocht 8). Jullie horen nog van mij.

Link to comment

Waar wil je dat in godsnaam gaan doen???? dat zou namelijk ene rookbom van ik schat: 12-13 kilo moeten gaan worden!!! Maar ik kan ook fout zitten.
En waar wil je dat wel niet afsteken??
In een park is zonde van de moeite.
Snelweg is gevaarlijk....

Ik hoor het wel,

Jurrrrr

Link to comment

×
×
  • Create New...