Jump to content
PyroForum.nl

KAS-SUIKER ROOKBOMMEN


Guest

Recommended Posts

ik maak me kas-suiker rookbom altijd anders dan hier op de site staat,,

ik vermaal de kas en de suiker tot fijn gruis en gooi dat op een uitgerolde rol keukenpapier, dan rol ik het weer op en doe er aluminium folie omheen, maar ik doe het niet eerst in water!

Link to comment
  • Replies 881
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Klopt, maar het duurt natuurlijk wel lang voordat het op de bodem is gezakt, dus als je het meteen op de doeken gooit komt er vast ook een hoop calciumcarbonaat in de doek.

Ps, maf dat we al 25 ''bladzijdes'' over eig het simpelste onderwerp hebben van de pyro:P

Link to comment

Er blijft altijd wat van die drap in je doeken zitten, ook al los je het eerst op in water. Die bruine smurrie is net alles wat je niet nodig hebt, maar je doeken zien toch ook bruin he? Als je het zou opgelost hebben en het een nacht zou laten staan, dan het water aftappen en daarin je doeken doet. Dan zou je geen bruine doeken krijgen en geen smurrie erin. :) Maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit omdat het toch zo weinig is en het geen effect heeft op de kwaliteit van je rookbom.

Link to comment

jh et was van een boerderij da was roze korel
ma die hadden da in een emmer ma het was het zeker kas

ma er kwam 5 keer van de 5keer een steekvlam uit net een gasbrander

en vanbove waren de vodden heel opgebrand en vanonder helemaal niks niemeer waar kan dit aanligggen?

Link to comment
ik heb ook nog een naam e en ik ben nie nieuw


Rot toch op man, als je niet nieuw was had je de regels wel gelezen. Je hebt 4 berichten gepost, niet nieuw? kijk eens naar mijn(of yellowcard's , nog erger :) ) berichten aantal, dat is niet nieuw.
Ik geef geen antwoord op elke door jou gestelde vraag voordat deze en al je andere posts in ABN staan of iets wat daar sterk op lijkt.

Je MSN-taal/Br33ZahTaAl ga je maar ergens anders verkopen.

@Gamekeeper, waarom kan ik geen berichtaantallen en woonplaats meer zien aan de zijkant van het bericht?
Link to comment

Ja, ik ben inderdaad een beetje pissig. De laatste weken zijn er zoveel van dit soort mensen langs gekomen, je wordt er strontziek van. En als je niet nieuw bent kun je dat weten. Hij speelt vrolijk met de waarheid en handhaaft de regels niet. Plus dat mijn bui helemaal verrot is, ik moet een boek van 300 pagina's leren voor biologie. Ik ben vandaag pas beginnen met leren (niet zo slim geweest, maar ik had de hele week en die daarvoor geen tijd).

Link to comment

Hou je bek. Ik snap er geen fuck van. Je hoort gewoon te lezen, dat schil een hoop gezeik.

@ Nirto, ga even ergens anders op afreageren. Ik ben de laatste paar weken zeer aggresief, maar ik jaag iedereen hier op de kast. Nee dat begin ik niet aan. Ik wil ook nog langer blijven. Ik heb buiten een mooie grote bokszak hangen. Ik werd gisteren zo gek, dat ik nu pijnelijk handen en polsen heb. Maar het lucht wel op.

Link to comment
eum ik heb me ingelogt op Zo 19 Feb 2006, 19:14 dus da is niet nieuw, maar heb me nu pas wat op het forum gezet ma maakt niet uit en ik ga niet 25 paginas overlopen voor ik het gevonden heb. ma ik maak ook geen nieuw topic aan

Dan heb je hier verder niks te zoeken.
En we hebben ook nog een SEARCH knop die heel erg handig is.
Link to comment

Nee, dat begrijp ik ook, maar je kan dan wel niet nieuw zijn op het forum in de zin van rondkijken, maar in posten wel. Dus verzorg ze svp.


Ja h
M

M

E

Nu ben ik heel kritisch, het kan nog kritischer, maar zo hoort het er ongeveer uit te zien. Ik kan nog erger gaan mierenneuken omdat je bijvoorbeeld vijf als 5 schrijft, maar dat is een onnodige correctie.

No offence hoor, maar dat zijn de regels
Link to comment

×
×
  • Create New...