Jump to content
PyroForum.nl

KAS-SUIKER ROOKBOMMEN


Guest

Recommended Posts

  • Replies 881
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Inderdaad, maar het feest is wel snel afgelopen :P .
Daarom zou ik 6keukenrollen gebruiken, 2rollen per rookbom.
en dat 3x en dan aan elkaar vast tapen.
dat is 3x zoveel rook (dan 1rol/120gr.KAS/80gr.Suiker) en 2x zo lang rook! :wink:


Haha zoieso ik gebruik voor 1 keukenrol 240 gr KAS/160gr. Suiker..
Maar dan moet je er 3 tegelijk aansteken? of hoe bedoel je? :wink:
Achterelkaar of naast elkaar tapen..(zodat je een dikke of lange krijgt)? :P ..
Link to comment

Heeft iemand de kas/suiker oplossing gezuiverd? Ik heb de oplossing door een koffiefilter en het opgevang in een potje met schroef deksel. Een voordeel van deze manier is dat je het kan bewaren.

Ik heb 1 vel uitgeprobeerd. Als ik tijd het test ik een hele rol.

Link to comment

Met 3 sterretjes krijg een normale roker ook gewoon aan, ik zelf doe dit altijd en het werkt perfect. Bij een grote is er ook nog verschil of je een lange, veel rollen achter elkaar, of een dikkere, allemaal rollen naast elkaar wil maken. Uiteindelijk zal het met het aantal sterretjes niet zo gek veel verschillen.
Peace, CC

Link to comment

Kut jongens, Ik ging gisteravond met het indrinken met vrienden een rookbom afsteken, maar toen het 1maal deed, kwam er politie..
Dus wij keihard rennen enzo.. Stonden er gasten van het "kamp" (gangsters ofzo) die hielden mijn vriend vast enzo.. Maarja.. wij waren hem kwijt, want wij waren keihard weggerend..
Toen ben ik teruggegaan om hem te zoeken, en wat ik zag politie sprinten en iedereen schreeuwen van pak hem!
Dit was nogal kut.. Hij is nu dus gepakt en hij heeft ons niet vernaaid :P
Maar hij mocht gaan enzo..
Dus Jongens, kijk uit waar je hem afsteekt, want de politie zit er zo bij!
Je krijgt een kutgevoel, en je hebt kans op strafblad etc. :wink:

Link to comment

Oei man dat is balen !
Ik ging gisteravond met indrinken met vrienden voor koniginnenach ook even wat afsteken, alleen dat was alleen een beetje flash, trekt niet zo heel veel aandacht, behalve dat de halve straat helemaal verlicht was maargoed. Toen lekker naar den haag gegaan en daar geen problemen gehad :wink:

Link to comment
Oei man dat is balen !
Ik ging gisteravond met indrinken met vrienden voor koniginnenach ook even wat afsteken, alleen dat was alleen een beetje flash, trekt niet zo heel veel aandacht, behalve dat de halve straat helemaal verlicht was maargoed. Toen lekker naar den haag gegaan en daar geen problemen gehad  :wink:


Den Haag, daar was ik ook :roll: , was best wel druk, en gezellig.

Maar @ de mensen die indrinken en dan dingen afsteken, dat lijkt mij niet verstandig, ook al kan er weinig mis gaan, de kans is wel groter.
Link to comment

hmm, net als drink & drive niet samengaat is drink & light ook geen echte combi...

best kut, maar voor de politie ben ik minder bang dan voor jongens van rond de 28 die je in een donker steegje in elkaar willen rammen... (helaas ervaring mee, opeens kun je gruwelijk hard rennen)

ik heb in groep 7 van de basisschool eens een pen gestolen bij de hema, toen heb ik mot gehad met de politie (overdreven..) en nu kijk ik wel uit met wat ik doe, pyro alleen buiten mijn dorp. (kleine dingen natuurlijk gewoon in mijn tuin.)

en aan indrinken deed ik ook niet, ik was tot 22.30 bij mijn vriendin :wink:

Link to comment

ik heb een vraag over de kas/suiker rookbom ,
gistere hadden we hem afgestoken alles ging perfect maar de rook is niet dik genoeg het blijft niet hangen in de lucht ofzo zeg maar

wat is hier het probleem?

alvast bedankt :wink:

Link to comment

Dit is al eens gezegd, maar voor de duidelijkheid:
De rook is niet giftig maar toch ook niet gezond. Uit eigen ervaringen heb ik kunnen afleiden dat de rook nogal irriterend is aan de ogen. In een gesloten ruimte waar veel volk is, is het niet aan te raden een grote hoeveelheid rook te produceren.

Link to comment

×
×
  • Create New...