Jump to content
PyroForum.nl

KAS-SUIKER ROOKBOMMEN


Guest

Recommended Posts

  • Replies 881
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gewoon even uit nieuwschierigheid,wat gebeurd er als je geen doek gebruikt in de KAS rookbom maar het (eventueel met een ander stofje voor stevigheid / ontbranding) laat drogen in een container en afsteekt als vaste stof ?
Als dat uberhaubt werkt.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Je kunt het beste gewoon tijdens een actie in je lokale supermarkt een pak Keuken Rollen kopen zijn goedkoop en goed voor gebruik

ik heb laatst recycling doeken gebruikt van een raar stofje

dit stinkt enorm tijdens het drogen op mijn kachel wat als gevolg had dat mn moeder ze gepakt heeft en had weggegooit
dus ik raad aan om gewoon een weekje niet naar de Mc Donalds te gaan maar even te sparen voor keukenrollen

Link to comment

1. gooi die pringelbus weg
2. kijk eerst goed naar het filmpje hoe je hem moet maken op de mainpage van de site daar staat een goede handleiding

http://www.members.pyroforum.nl/gamekeeper/movies/kassu...okbom_maken.wmv

3. koop 9 keukenrollen ofzo daar maak je wel een mooie grote mee vervolgens doe je 2 a 3 lagen aluminiumfolie eromheen niet te strak (mijn ervaring)
4. maak 2 Spuitgaten dus maak hem zo dat ie op zn zij ligt en dat er aan de voor en achterkant kan roken
5. gebruik sterretjes die werken voor mijn ervaring het best

Link to comment
sparen voor keukenrollen

die vind ik goed :wink:
een pak keukenrollen kost niet meer dan €1,50 hoor :wink:

ik gebruikte laatst wc-papier, omdat ik geen keukenpapier in huis had
maar dit blijft heel erg aan elkaar kleven, dus duurt het lang om te drogen
(filmpje: hier)
vriend die meeging vond 't wel vet, eerste keer dat hij zo'n ding zag..

een tweede test met een oude katoenen broek werkte ook goed, katoen neemt alleen minder vocht op, dus ook minder kas/suiker

mijn derde test met 2 oude handdoeken was perfect, die heb ik alleen niet gefilmt omdat mijn zus de camera mee had..
Link to comment
  • 4 weeks later...

O dacht dat het wc-rollen waren voor 2 of meer keukenrollen achter elkaar te maken heb je wel hele lange sterretjes of een andere ontstekingsbron nodig.

Ik zou iedergeval voor meerdere kleine gaan of een grote wat 1 rol geworden is.

En als dit je eerste is misschien eerst een kleintje maken?

Link to comment

Ik heb er net eentje gemaakt en dat prikken valt reuze mee!
ik had ook 120gr. KAs/80gr. suiker+400ml water gebruikt en ik heb het opgelost in 3/4 keukenrol. ze liggen nu op de verwarming te drogen op kranten omdat de vorige keer de vellen aan de verwarming vastkleefden :oops: Van je fouten leert men zeggen ze wel, klopt nog ook :lol:
Latz, CoakCraw

Link to comment

×
×
  • Create New...