Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben....Jason


Jason

Recommended Posts

Hee ik ben Jason .
38 jaar uit Tilburg.
Afgestudeert biotechnicus en deels botanica ,microbiologie en chemie gestudeert.
Vanaf mijn 15 serieus met pyrotechniek bezig geweest. Als ik goed geteld heb .word deze jaarwisseling de 25 ste keer dat ik zelf vuurwerk heb gemaakt.
Om eerlijk te zijn maak ik de laatste jaren steeds minder . vorig jaar heb ik nog 2 wheels gebouwd, 3 weken werk aan gehad. Ik heb alles wel ooit een keer gemaakt gehad , op irdien en romijnse kaars na.
Mijn voorliefde is altijd uitgegaan naar fonteinen enzo . Ik ben niet van plan veel te maken voor de jaarwisseling waarschijnlijk twee watervallen (rood/zilver en blauw/goud) en wat overmaatse sparklers , en wat reggae knallers. Zo tot 2000 maakte ik alles nog zelf van wat ik afstak wel ook in combi met gekocht spul zoals ik al vertelde romijnse kaarsen kocht ik wel evenals babypijltjes. Ook jaarlijks vuurwerk shows voor derden georganiseerd toen.
Na 2002 is het ook allemaal wat moeilijker geworden hier in nederland.

Dus ja hobbies; pyrotechniek / chemie / biotechnologie/ genetica/ botanica/ mechanica/ muziek/ internet
rc-spul en van het leven genieten.

Groetjes Jason.

Link to comment
  • 9 years later...

Hee sterretje, inderdaad is dat super jammer ,, gelukkig heb ik nog een half karton op voorraad.Plus wat 3-ups enz.

Ik heb ze nog niet afgestoken, te veel kleine kindjes erbij met oud op nieuw ( dat is de nadeel van mijn leeftijd !)

Maar ik kan in de nabije toekomst dus nog een keer een tonnetje vullen om de jaren negentig nog een keer te herbeleven :D

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...