Jump to content
PyroForum.nl

hoi ik ben...


Guest

Recommended Posts

Hoi iedereen in ben B7aISmDG uit nederland.

Ik doe nu al een aantal maanden aan pyro.
Ik maak onderandere fonteintjes met verschilende kleuren,
door mijn eigen gemaakte buskruit te mengen met, Koperchloride,of ijzerchloride

ik vind het heel leuk om dingen te maken die met vuurwerk te maken hebben al hou ik ook erg van explosieven waar ik ook redelijk wat ervaring mee heb.

Ik hoop hier nog een hoop te leren

(ik zal een leuke foto van mijn glaswerk posten)

-hij is gemaakt met me webcam dus hij is niet heel scherp ik zou kijken of ik binekort een betere camera kan krijgen voor misschien leuke filmpjes en fotos-

greetz B7aISmDG

Link to comment
Guest meatyke

Welkom hier, zo te zien heb je al wat ervaring!
Veel plezier hier! Hopelijk krijgen we binnenkort wat dingen van jou te zien.
Lees de regels en pas ze ook toe.

Hoi iedereen in ben B7aISmDG uit nederland.

Ik doe nu al een aantal maanden aan pyro.
Ik maak onderandere fonteintjes met verschilende kleuren,
door mijn eigen gemaakte buskruit te mengen met, Koperchloride of Ijzerchloride.

Ik vind het heel leuk om dingen te maken die met vuurwerk te maken hebben al hou ik ook erg van explosieven waar ik ook redelijk wat ervaring mee heb.

Ik hoop hier nog een hoop te leren.

(Ik zal een leuke foto van mijn glaswerk posten.)

-Hij is gemaakt met me webcam dus hij is niet heel scherp, ik zou kijken of ik binnenkort een betere camera kan krijgen voor misschien leuke filmpjes en fotos.-

greetz B7aISmDG


Goede spelling is hier de sleutel! Veel leesplezier toegewenst!
Greetz

Edit: Hoe oud ben je? Welke studie's volg je? Vertel ons meer...
Link to comment

Hopelijk leer je veel op dit forum. Vergeet niet dat -zoals je misschien weet- we hier héél erg op spellingsfouten letten. Als ik jouw post zo doorlees zie ik er al een paar staan.

al hou ik ook erg van explosieven waar ik ook redelijk wat ervaring mee heb.


Please, tell us.

De Groeten
IM

Edit:
Misschien kan je ons ook wat over je leeftijd, opleiding, andere hobby's, etc. vertellen.
Link to comment

Ja sorry.

Ik ben behoorlijk Dislexies weet je maar ik zal me uiterste best doen om er zo goed mogelijk op te letten. :P

Ik zal is wat meer over mijzelf vertellen: Ik ben dus jelte uit nederland ik ben 17 jaar, en ik doe nivo 4 werktuigbouwkunde op het ROC 1e leerjaar. Verder heb ik een heel normaal leven naar school, eten, slapen en werken :P voor de rest probeer ik zo veel mogelijk vrije tijd in me hobby´s te steken

Zoals lockpicking, verder hou ik ook van computeren en TV kijken en eten. :D


Als jullie nog meer willen weten hoor ik het wel.

greetZ B7aISmDG

(P.S) Voor andere info zie mijn profile.

Link to comment
Ik ben behoorlijk Dislexies weet je

Here we go again. :P Dit is geen excuus voor slechte zinsbouw, je post eens nalezen vooraleer direct te posten lost dit probleem al op. Slechte spelling kan verholpen worden door een van de vele spelling check addons te instaleren die er zijn voor diverse browsers.


Verder wens ik je natuurlijk welkom.

Je hebt ons nog niks verteld over je ervaringen met explosieven. :D
Link to comment

Nou ik heb ervaring met AP en HMTD, Ook maak ik altijd mijn eigen AN uit kas. :P
En ik maak rookbommen, uit zowel AN als KNO3.

En ik maak ook wel eens kaliumchloraat met vaseline explosief.
(de kaliumchloraat kon ik wel eens kopen van een vriend van mij)

Al heb ik gister hier al geleerd dat het ook via elektrolyse van kaliumchloride(oplossing) kan. Hier heb ik me ook wat verder in verdiept. Alleen kon ik niet vinden wat voor anode en kathode ik nodig heb?

Ik heb een aantal keer genitreerde explosieven gemaakt zoals: Nitrocelluose en 1 x heb ik NG gemaakt voor Dynamiet. En wanneer mijn destileer kolom af is kan ik wat meer gaan proberen omdat ik nu steeds maar aan een beetje salpeterzuur van 65% per keer kan komen.

Voor de rest heb ik niet zo super veel ervaring met vuurwerk.
Wel weet ik hoe ik veel chloride zouten moet maken. :D Ik zou ook nog heel graag willen leren hoe je mooie sierpotten kan maken en wat de beste brandstof voor een raket zou zijn, zodat ik mijn eigen
vuurpijlen en sierpotten kan maken. :P (Want mijn mini fonteintjes zijn niet echt spectaculair)

(Iedereen alvast bedankt)

greetz B7aISmDG

Link to comment


De spelchecker heb je zo te zien al gevonden, nu nog letten op komma's en punten. Ook heb ik persoonlijk een hekel aan de moderne vern^%*ing van het nederlands als:
Me als er mijn hoort te staan,
is als er eens hoort te staan.
Goed begin, maar het kan nog een eind beter.
Doe je best, T.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...