Jump to content
PyroForum.nl

hoi ik ben...


Guest

Recommended Posts

Hoi iedereen in ben B7aISmDG uit nederland.

Ik doe nu al een aantal maanden aan pyro.
Ik maak onderandere fonteintjes met verschilende kleuren,
door mijn eigen gemaakte buskruit te mengen met, Koperchloride,of ijzerchloride

ik vind het heel leuk om dingen te maken die met vuurwerk te maken hebben al hou ik ook erg van explosieven waar ik ook redelijk wat ervaring mee heb.

Ik hoop hier nog een hoop te leren

(ik zal een leuke foto van mijn glaswerk posten)

-hij is gemaakt met me webcam dus hij is niet heel scherp ik zou kijken of ik binekort een betere camera kan krijgen voor misschien leuke filmpjes en fotos-

greetz B7aISmDG

Link to comment
Guest meatyke

Welkom hier, zo te zien heb je al wat ervaring!
Veel plezier hier! Hopelijk krijgen we binnenkort wat dingen van jou te zien.
Lees de regels en pas ze ook toe.

Hoi iedereen in ben B7aISmDG uit nederland.

Ik doe nu al een aantal maanden aan pyro.
Ik maak onderandere fonteintjes met verschilende kleuren,
door mijn eigen gemaakte buskruit te mengen met, Koperchloride of Ijzerchloride.

Ik vind het heel leuk om dingen te maken die met vuurwerk te maken hebben al hou ik ook erg van explosieven waar ik ook redelijk wat ervaring mee heb.

Ik hoop hier nog een hoop te leren.

(Ik zal een leuke foto van mijn glaswerk posten.)

-Hij is gemaakt met me webcam dus hij is niet heel scherp, ik zou kijken of ik binnenkort een betere camera kan krijgen voor misschien leuke filmpjes en fotos.-

greetz B7aISmDG


Goede spelling is hier de sleutel! Veel leesplezier toegewenst!
Greetz

Edit: Hoe oud ben je? Welke studie's volg je? Vertel ons meer...
Link to comment

Hopelijk leer je veel op dit forum. Vergeet niet dat -zoals je misschien weet- we hier héél erg op spellingsfouten letten. Als ik jouw post zo doorlees zie ik er al een paar staan.

al hou ik ook erg van explosieven waar ik ook redelijk wat ervaring mee heb.


Please, tell us.

De Groeten
IM