Jump to content
PyroForum.nl

flash crackers voor oud en nieuw


2Tall

Recommended Posts

HIER EEN FILMPJE VAN 1 VAN DE BOVENSTAANDE ''FLASHBANGS''
http://rapidshare.de/files/8169086/MOV00005.mpg.html

Ik film vanuit het raam met mijn mobiel dus let niet op de kwaliteit .
Helaas stoort de camera door de druk van de knal waardoor je de
''flash'' niet mooi kunt zien .
De text midden in beeld is van het programma waar ik het filmpje mee
om moest zetten :?

P.s. WEL DIE SUBWOOFER HARDZETTEN NATUURLIJK :P

Link to comment
  • 4 months later...

Ali.
Dubbel posten is nou weer overdreven. Er zit een verwijder knopje bij je posts! (Ja, ik heb er nu 1 van de 2 verwijderd)
Verder is 3 seconden googlen genoeg om erachter te komen wat German dark is. Doe dus zelf moeite voor je het board vervuild.

En om dan daarna nog te vragen naar een bron..... Wat zijn sommige mensen vermoeiend / hardleers.

Hou je aan de REGELS!
Gr33tZ

Link to comment

Ik ga misschien ook maar eens proberen wat flash te maken, veel leuker dan bp ! Ik ga de volgende versie proberen:
Potassium nitrate.................................50
Sulfur............................................30
Aluminum..........................................20

Dit is van de site van gamekeeper. Ik heb ze allenmaal, kaliumnitraat zwavel en goed aluminium, dus ik ga morgen maar eens aan de slag. Ik neem aan dat het goed is om flash ook te ball-millen, of is een vijzel ook genoeg ? Wat ik niet denk.

Groetjes, yellow :wink:

Link to comment
  • 1 year later...

Ik vind het opzich wel fijn dat toch iemand weer hier wat gepost had, ik heb dit topic namelijk nog nooit gezien en vind deze dingen ook erg mooi. Wil ze nu zelf ook een keer gaan maken, maar de url naar het topic hoe je het moet maken in de 1e post bestaat niet meer, is het topic verwijderd of is er een verkeerde url ontstaan bij het wijzigen van gamekeeper naar pyroforum?

"voor degenen die nog niet weten hoe ik ze maak staat het hier uitgelegd
http://pyroforum.nl/viewtopic.php?p=1807#1807"

Link to comment
  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...