Jump to content
PyroForum.nl

Meeting/BBQ


Leander

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zoeven kwam ik op het exclusief briljante idee om eventueel 2 bbq's te houden, ik ga sowiso wel naar de bbq mits ik beschikbaar ben maar er zijn misschien enkele mensen die hier tegenop zien, in dat geval wil ik hier nog wel een tweede bbq houden, lijkt mij dat niemand daar een probleem tegen heeft.

Als datum voor een richtlijn zou ik volgend weekend a.s. willen prikken behoudens dat het weer conform zomernormen blijft. Zaterdag/zaternacht/zondagochtend.

Groet, Jeroen.

Eventueel het weekend daarna op een zaterdag.

Link to comment

Geen slecht idee Jeroen. We hebben 2 winnende plaatsen (? :P ), als dus beide heren nu even een datum kunnen geven waarop het kan doorgaan (eventueel volgende week), kunnen we nu beginnen met de afspraken...

Dus moet het poll topic mag gesloten worden lijkt mij zodat hier de datums en verdere afspraken (hoeveel plaatsen er zijn etc) kunnen komen. Mij lijkt ook logisch dat degene die de BBQ's houden zelf mogen kiezen wie er wel of niet mag komen (als er dus teveel volk zou komen, anders is het natuurlijk geen probleem).

Degene die de BBQ houd moet dus nu wel in actie schieten en een lijst zien te krijgen (via pm) wie er van plan is te komen en wie er kan. Verdere dingen kunnen via msn worden besproken. We kunnen dan later hier posten wie op welke BBQ zal komen. :)

Tijd voor actie!

PS: Ik ga dus voor de optie waarbij er twee BBQ's worden gehouden rond dezelfde tijd (niet noodzakelijk), maar niet op dezelfde plaats. Aangezien ik waarschijnlijk niet aanwezig zal zijn als het bij jou doorgaat Keesthemad, ik nog wel naar die andere kan komen (bij RSDZ dus waarschijnlijk). Er zullen er nog zo wel denken, dus dit lijkt mij het meest logisch. Dit is ook makkelijker om te organiseren etc. Zo zal je ook niet snel een overbevolking hebben. Natuurlijk kan je als je wilt en de datums niet hetzelfde zijn naar beide BBQ's komen, daarom hebben we dus nu een datum nodig!... :P

Link to comment

Hmm...
Maar ik zou me voor kunnen stellen dat sommige mensen anderen op dit forum niet "vertrouwen", moet ik dat dan gewoon even negeren bij het "selecteren" van de mensen die mogen komen. Er moet ook gekeken worden hoeveel besteed wordt aan BBQ voedsel en hoeveel mensen bij willen dragen.
Qua plaats komen er voor mijn part 40 mensen hier, dat zou op zich het probleem niet zijn, maar er moet dan wel gekeken worden voor stoelen en of het voedsel wel binnen de tijd bereidt kan worden met het aantal barbeques. Ik zal nog eens even inventariseren wat we hier nu allemaal hebben aan stoelen enzo.
Ik vind trouwens ook dat het misschien wat vroeg is om de poll nu al te sluiten, er zijn namelijk net 16 officieele stemmen (4 hebben niet in het topic gepost).

EDIT:

Geïnventariseerd:
17 tuinstoelen, 1 Grote BBQ, 1 Kleine BBQ, 1 Gas BBQ/Grill, 1 Elektrische BBQ. Dus dat zal wel goed zitten wat dat betreft, alleen nog dan afwachten op de datum, het aantal mensen en dan de hoeveelheid voedsel en bijdrage per persoon.

Link to comment
Maar ik zou me voor kunnen stellen dat sommige mensen anderen op dit forum niet "vertrouwen"

Dat is dus volledig up to the host, of ze mogen komen of niet.

Er moet ook gekeken worden hoeveel besteed wordt aan BBQ voedsel en hoeveel mensen bij willen dragen.

Dat zijn dus de dingen die we regelen nadat er een datum is, dat is de prioriteit.

20 man lijkt mij overigens wel genoeg voor een BBQ (veel meer zullen er imho ook niet komen), anders wordt het organisatorisch gezien wat moeilijk. Ik sluit het poll topic nog niet direct maar lang moeten we ook niet meer wachten, van uitstel komt afstel. En des te vlugger de datum etc gekend is, des te vlugger mensen kunnen gaan plannen.

Just my 2 cents...
Link to comment

Ik zie morgen hoe het met mijn werk zit, maar als dat oké is dan is het 7 op 8 juli, dat zijn dus de zaterdag/zondag.

Voor de duidelijkheid, vanaf station hoorn gaat een bus in mijn richting en dan is het geen probleem om even met de auto opgepikt te worden van het busstation.

Wie wil komen moet mij maar even een mailtje sturen naar [email protected] (en ja dat is het gewoon, handig met vrouwen versieren...) Dan zie ik later wel of ik iedereen vertrouw :) .

Een bbq enzo regel ik zelf wel en dan stuur ik op een gegeven moment wel even wat de geraamde kosten zijn zodat iedereen even mee kan betalen...

Groet, Jeroen.


"btw, het spijt me als ik de poll ondermijn, maar anders komt het er niet snel van ben ik bang..."

Link to comment

Tjah, wat mij betreft kan het ook op 7/8 Juli, of op 14/15 juli. Maar ik denk dat het leuker is op 14/15 juli, zodat mensen die dat willen ook naar beide BBQ's kunnen gaan. Maar mensen die bij mij willen komen moeten dan maar mailen of ze willen komen op [email protected]

Overigens heb ik wel het gevoel dat hier een beetje teveel gehaast wordt, want de vakantie duurt nog wel effe. Maargoed...
Ik heb trouwens effe in de poll geteld:
M:||||||: 6
R:||||||: 6
K:||||: 4

En er was 1 stem Miech/KTM dus die heb ik bij Miech meegerekend aangezien Miech voor de rest al de meeste stemmen had.

Link to comment

Ik had voor een barbeque bij mij als datum 16 augustus in gedachten. Voor zover ik weet heeft dan iedereen vakantie, en bovendien zijn mijn ouders dan niet thuis (anders geen bier, wiet etc.).

Wat mij betreft zijn twee barbeques eigenlijk wel beter dan één. Dan komt er eentje bij RSDZ en de ander bij Kees of bij mij.

Of wat ook nog zou kunnen: drie barbeques :)

Link to comment

Ik heb RSDZ een bericht gestuurd dat ik zeker kan komen op 14/15 juli en waarschijnlijk ook op 7/8 juli dus laat het feest beginnen :) .

Het idee van 3 BBQ's vinden ik en RSDZ toch niet zo heel goed, omdat je dan 3 mini BBQ's krijgt, het is beter 2 BBQ's te houden dan komt er waarschijnlijk meer volk af, maar ik weet natuurlijk niet wie er allemaal naar meerder BBQ's gaat.

Link to comment

Hmmm... Zou het niet leuker zijn als gewoon mensen van het forum naar 1 BBQ kwamen met z'n allen, het kan best meerdere keren en op verschillende plaatsen. Maar het gaat tenslotte toch erom om allemaal gezellig elkaar te leren kennen, dan wil je toch juist compleet zijn. En als je dan wat verder moet reizen dan is dat nu eenmaal zo. Maar dan is het toch ook leuk. Er hebben 20 mensen van zich laten horen in het BBQ Poll topic, dat is toch een prima aantal om een BBQ mee te houden, niet dan? En ik denk dat als het opgesplitst wordt in 3 kleinere BBQ's niet al die mensen naar minstens 1 van die BBQ's zouden gaan. 3 BBQ's is prima, maar het opsplitsen van de mensen die er naartoe komen (wat nu dus wel gebeurt) lijkt me maar niks.

Link to comment

3 BBQ's is inderdaad overdreven, 2 BBQ's is nog te doen. Als het echt niet anders kan is 1 BBQ natuurlijk ook goed, het gaat inderdaad om die dingen die je daar opsomt en dan is het inderdaad het beste om zoveel mogelijk volk op 1 plek te krijgen. Toch vind ik het opsplitsen in 2 BBQ's niet erg omdat er wel mensen zullen zijn die naar beide komen? En er sowieso een deel gaat zijn dat niet gaat komen indien de BBQ te ver weg is...

Link to comment

Ik wil de BBQ komende week houden, ik probeer deze week nog van de mensen die willen komen te weten op welke dagen volgende week ze kunnen. Drank kan iedereen zelf meenemen, als er een tekort zou zijn is er een supermarkt in de buurt, en vlees wordt ingekocht.

Iedereen die wilt komen kan me emailen op [email protected] en ik ben de komende tijd ook veel 's avonds op IRC.

Link to comment

Sorry voor de dubbelpost maar anders zien mensen niet dat er weer wat bij is.

De Barbeque bij mij is op donderdag a.s. (12 Juli), aangezien dan gewoon de meeste mensen kunnen komen. (veel mensen moeten in het weekend werken of gaan op vakantie)
Het is de bedoeling dat er geen vuurwerk meegenomen wordt, zodat de politie ook nergens over moeilijk zou kunnen doen.
Vlees wordt van te voren ingekocht en gezamenlijk betaald. Drank kunnen mensen zelf meenemen, dan is er voor ieder wat wils, en er is nog een supermarkt in de buurt voor als we op een tekort zouden hebben.
EDIT: KeesTheMad heeft me al overtuigd dat er meer ingekocht en wilt wel helpen met beslissen wat er gekocht moet worden, maar suggesties zijn uiteraard werlkom. En als mensen willen mogen ze natuurlijk ook zelf dingen meenemen.

Als mensen met de trein komen kunnen ze het beste gaan via station sittard, maar voor de exacte locatie moet je maar contact met me opnemen. Voor de rest raad ik http://www.9292ov.nl/ aan.

Als er nog mensen zijn die ook willen komen kunnen ze me emailen op [email protected].

Link to comment

Dit is waardeloos...
Ik verwachte op het begin ongeveer 10 mensen.
Dat was gedaald naar 7, vandaag (1 dag vantevoren) heb ik van 3 van de 7 te horen gekregen dat ze toch niet meer kunnen komen...
En van 2 van die 4 die over zijn is het niet 100% zeker of ze wel of niet kunnen.
Met andere woorden, dit zuigt.

Link to comment

Hmm, dat zuigt inderdaad. Ik had zeer graag gekomen (met twee personen trouwens). Maar ik kan er niet heen met de auto en 3 en een half uur op de trein vind ik net iets teveel van het goede... Vandaag besefte ik dat ik eigenlijk ook wel met de bus daar zou geraken en dat dat zelfs sneller zou zijn (trein moet ver om). Dus als er iets in augustus (begin tot half, op het einde heb ik examens) te regelen valt kunnen we nog altijd een feestje gaan houden!

Link to comment

Met dit weer zit dat er jammer genoeg niet in. :P Jippie, ik ben vanaf nu jarig. :P Als er na 9 augustus nog een bbq georganiseerd word ben ik wel van de partij trouwens!

Jammer dat iedereen af heeft gezegt. Dat is wel verrot. :) Hopen dat dat de volgende keer niet gebeurt.

Gr.

Mr.Paplu

Link to comment

Gefeliciteerd Mr.Paplu!
Verder vind ik het ook ontzettend stom dat het bij mij niet gaat lukken, want ik had het het liefst allebei gedaan. Ik heb ook nog gekeken of dat zou gaan, maar dan zou ik voor mijn reizen van huis naar bbq naar vriend's studentenkot naar huis ongeveer 9 uur bezig geweest zijn en dan zou ik 2,5 uur bij RSDZ zijn en een uurtje bij de verjaardag van die vriend van mij... Is dus een beetje heel erg jammer.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...