Jump to content
PyroForum.nl

Sterrenmolen


Jaspertjuh

Recommended Posts

Er moet nog een normalere maar staaf op. Dan istie ook beter in hoogte te verstellen.
Motor nog een stuk naar voren, dan staat ie schuiner en hoop ik dat er minder uitvalt.

Daarna maar weer eens verder zien. Gaat lig beter zijn dan met de hand rondjes draaien. :P

Mocht Rock die van hem kwijt willen houd ik me nog steeds aanbevolen. :D

 

Link to comment
  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik moest lachen toen ik 'm zag  (das een compliment   ;)   ! ).

Het ding deed me denken aan die 'kano's' uit (zuid-oost) Azie.
Met buiten-boord-motor, Yamaha of zo, giga stang eraan en aan het uiteinde een schoep(je) ... hard gaan ze daarmee door laag water.

Die van jou draait op een mooie snelheid; en wat HD en mr. Lion hier boven zeggen, je sterren gaan er zo echt uit tiefen.

But i like it!

Ps waarom heb je die staaf van te voren niet gelijk in 2-en gezaagd?
Pss flimpje van connectie tussen staaf en Golf?!

 


#off-topic-maar-ook-niet
#en-edit

@mr. R.
We hebben allemaal je rvs-sterren-rond-draai-device-molen wel eens zien langs komen.
En iets met disco-dip.
Mocht het leven dat je momenteel leeft je in staat stellen ... doe eens een instructie flimpje?!

Edited by Boem
Link to comment
  • 2 weeks later...

Toerental is traploos instelbaar. Maar dit zag er lekker rollend uit voor het filmpje. 
Heb wel gemerkt dat ik zeker niet te nat moet rollen. Dan komt er zo'n lekkere laag op de bodem. Als ik die onder het draaien losschraap laat de rubberslag-flex-verbinding nog wel eens los.

Ook het leeggooien moet ik nog ff wat soepeler maken. Want het hele ding kantelen is niet optimaal.

Link to comment

Pyro-dinges, soms is het een contradictio in termini-s-hit.
Ik bedoel, je moet eerst dingen nat maken voor je er de fik in kan doen.
Vervolgens maak je het te nat en moet je schrapen, iets met korreltjes en stroef ...

#blaat-modus-off
 

On 3/16/2018 at 3:11 PM, Tyneman said:

Verbinding tussen staaf en motor is een stukje rubberslang. 

The simplicity is genius

 

On 3/16/2018 at 8:54 PM, Tyneman said:

... laat de rubberslag-flex-verbinding nog wel eens los.

Slangenklem(metjes)?!

Link to comment
On 5-3-2018 at 6:39 PM, Boem said:

@mr. R.
We hebben allemaal je rvs-sterren-rond-draai-device-molen wel eens zien langs komen.
En iets met disco-dip.
Mocht het leven dat je momenteel leeft je in staat stellen ... doe eens een instructie flimpje?!

Die disco dip is inmiddels over de tht heen. :)  Ik heb sinds het gebruik maken van steelshot korrels geen discodip meer gebruikt.
Ik sta helemaal droog qua pyro. Heb afgelopen twee O&N niet eens iets commercieels afgezet. Een demofilmpje zit er ff niet in Boem.
Heb 2 jaar geleden een zaterdagje sterren gerold. Die staan nog steeds te wachten. Dus....... Ik volg jullie nog steeds.

@TynemanDe achterkant van je trommeltje zul je even moeten verstevigen denk ik. Een grotere plaat op je asje zetten. Door het gewicht zal je bakje snel gaan scheuren verwacht ik. Wel leuk om te zien.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...