Jump to content
PyroForum.nl

I-Doser


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Met die slaapverlamming, ik had dat 3 dagen terug ook, en toen had ik uberhaupt niet eens van IDoser gehoord. :)
Anyway, ik denk niet dat je dit krijgt van dit spul of in ieder geval van dit ***.

Met die slaapverlamming, ik heb niet op me arm gelegen ofzo, en op een normale manier, niet bekneld en toch... gelukkig alleen maar me arm, even een paar keer opgetild en weer laten vallen en toen was het over, hebben anderen dit ook gehad?

Kan natuurlijk zijn dat er een zenuw in het rugge****(merg??) is afgekneld, lichtelijk dan, en dat je daardoor je arm niet meer voelt, ik vermoed dat dit het was want ik voelde ook een stukje rond me schouder niks...
Gelukkig maar 1 arm en niet allebei...
O en alles is nu weer perfecto hoor ;)

Ik hoop echt dat die Lucid Dream doet way ze zeggen, ik heb vaak vette dromen maar kan ze dan niet precies onthouden... Helaas.

Link to comment

Ik heb vanmiddag A-bomb opgelegd terwijl ik gewoon het forum checkte (met een grote koptelefoon).
Ik voelde mij echt wel raar worden en op sommige momenten leek het bijna alsof ik bijna klaar zou komen! (lol en neen ik had GEEN harde en was dus zeker niet aan het trekken :P ). Maar zo spectaculair was het niet. Iets later heb ik hem opnieuw geprobeerd, maar in een niet verlichte kamer op mijn bed liggend met ipod oortje. Maar toen voelde ik helemaal niets! :)
Daarjuist extasy gebrobeerd, achter mijn bureau met mijn ogen dicht en ipod oortjes: niets speciaals, buiten dat ik achteraf een ruis had die zoals zo'n I-doser ruis klinkt!
Vanavond ga ik extra vroeg mijn bed in kruipen, valium opleggen en om deze I-Doser junk dag af te sluiten eindigen met Lucide dreams.
Mijn bevindingen horen jullie zo rap mogenlijk (ik mag in de week niet op de pc).
Voor morgen vroeg heb ik jammergenoeg geen French roes ofzo.

help! ik ben een echte junkie ;)

Link to comment

Ik heb gisteren avond (zoals beloofd) eerst valium beluisterd en daarna lucid dreams, in mijn bed met ipod oortjes en niet geconcentreerd.
Resultaat: helemaal niets, ik raakte moeilijk in slaap en heb vannacht wat gedroomd.
Beide effecten zijn voor mij niet bijzonder want die heb ik wel vaker.
Als het ergens aan ligt, dan ligt het denk ik aan mijn oortjes. Ik ga het nog 1 keer proberen met een koptelefoon en zonder concentratie, als het dan niet werkt is dit dikke zever, hoewel het de eerste keer echt wel iets deed!

Link to comment

Dan vraag ik me dus af: Als je een bepaalde drug via i-doser gebruikt en je gebruikt hem daarna in het echt. Is er dan een groot verschil in je "trip"? Ik denk het wel want het placebo effect werkt hoe jou hersenen het willen. Als je het al eens meegemaakt hebben weten jou hersenen het effect opnieuw te creëren. Als je het nog niet mee hebt gemaakt, dan gaan je je voelen zoals jij denkt dat het effect van die bepaalde drug is.

Gr.

Mr.Paplu

Link to comment

Ik ben de laatste tijd maar eens bezig gegaan met kijken hoe je het beste resultaat krijgt. Ik heb verschillende doses geprobeerd, en deze werken alleen met goede grote koptelefoons. De mp3's hadden totaal geen effect, en ik denk dat dat komt doordat er te veel compressie wordt gebruikt in dat bestandsformaat. Als wavebestand was het effect weer wel vergelijkbaar met een normale dose (via pc).
Wat betreft concentratie, ik haalde het beste resultaat als ik gewoon zat te computeren, of andere niet intensieve arbeid (solderen, tekenen etc.). Als ik me enorm op het geluid concentreerde of juist totaal niet, had de dose veel minder tot geen effect.
Gebruikte doses zijn: A-Bomb, Lucid Dreams, Hand of God, French Roast en Marihuana. Die French Roast is wel lekker als je net helemaal duf uit bed komt. Beetje het effect van 10 koppen koffie.

Ik kan jullie trouwens ook melden dat er inmiddels een verslaafde is. Een vriend van me kan niet meer slapen zonder dat hij eerst Lucid Dreams geluisterd heeft. De stakker...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Afijn, om nog even dit topic aan te snijden over de I-Doser, gezienheir wat oodeeltjes over waren, de werking en het placebo-effect.

Het is wel degelijk mogelijk om de hersenen te beinvloeden door frequenties. Een mooi voorbeeld hiervan is door van 20,000 Hz naar 20 Hz te gaan. Er zijn gevallen die, verschillend per individu, flauwvallen. Meestal in de regionen van 10000 tot 5000 en 100 tot 20. Wat dit in de hersenen precies doet is voor ik weet onbekend. Ik denk zelf dat het of te wijten is aan resonantie van bijvoorbeeld hersenvocht, of door het positiever of negatiever maken van verscheidene cortex. Ik vermoed hierbij dat het RACing*, DLPFC** en het NAcc*** zeker sterk bijdragen. Dit zijn locaties in de hersenen die onderandere bij het placebo-effect, maar ook bij het gebruik van drugs een sleutelrol spelen. Er worde onderandere dopamine vrijgemaakt in de hersenen bij gebruik van heroine. Dit komt omdat heroine ontleedt in morfine en aan de µ-opiaat receptor van de synaps van het NAcc hecht. Hierbij wordt de procuctie van stresshormoon GABA verminderd en wordt er niet meer negatieft teruggekoppeld. Hierdoor wordt dopamine volop geproduceerd en bekomt men onder invloed van een drug.
Écher. Ik heb onderandere in mijn onderzoek en zeer diepgaande scriptie over het placebo-effect, dus hier valt nog het een en ander te verklaren. Door het placebo effect wordt er namelijk het lichaamseigen opiaat endorfine gemaakt. Deze heeft dezelfde werking als bijvoorbeeld heroine. Een ander essentieel detail is dat het lang niet zo geconcentreerd vrijkomt als heroine zelf. Mijn hypothese is dan ook dat er door de frequentie van het geluid bepaalde regelniveaus, waaronder die van heroine bij bijvoorbeeld de heroin dose, bepaalde - hoog gerangschikte - regelcentra in de hersenen ontwricht. Dit zal het enkel in zeer geringe mate doen. Omdat men graag onder invloed wíl zijn, zal vanaf de eerste geluidsgolf endorfine worden geproduceerd, daarvoor zelfs al.
Achter dit pricnipe en de hypothese schuilt een complexe werkelijkheid die ik heb behandeld in mijn onderzoek, de liefhebber kan hem meekrijgen.

Ik heb zelf de hand of god gedaan. Je wordt er inderdaad wat drowzee van, maar meer werd ik niet. Het maakte wel hele mooie intense blauwe kleuren toen ik mijn ogen sloot. Het is wel leuk om te doen, maar waarschijnlijk zijn echte drugs heel anders.

Zover mijn opinie en hypothese over de I-doser.

*Rostral Anterior Cincular
**Dorsolateral Prefrontal Cortex
***Nucleus Accumbens

Link to comment
hele mooie intense blauwe kleuren toen ik mijn ogen sloot.


Moet je eens paddo's doen ! Als je dan je ogen sluit, zeker als de zon op je oogleden schijnt, kun je echt tja hoe omschrijf je het, prachtige dingen zien :) !

Maar je hebt daar een intressant stukje NG. Heb je misschien een link naar een site of iets waar ik er wat meer over kan lezen ?
En ken je ook het verhaal achter de netgenoemde visuals ?
Link to comment

Mijn werk over het placebo analgesia (pijnstilling) effect kan ik je wel sturen. Het raamwerk bij placebo is betrekkelijk gelijk alleen zijn de details anders. Veel leeswerk, ook wel betrekkelijk diepgaand maar als je echt geinteresseerd bent kom je er wel door heen. Ik weet niet waarom men die kleuren gaat zien, ik kan wel zeggen wat ik denk dat er gebeurt, maar dat is enkel "grissen naar deeltjes in de lege ruimte".

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...