Jump to content
PyroForum.nl

I-Doser.


Mesh5

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Is er nog een andere manier om ze te downloaden in MP3 want rapidshare laat me er maar 1 per uur downloaden.. :) En ik kan ze alleen als mp3 op de mac ;) .

Als je een torrent client hebt (hij loopt alleen niet zo lekker):
http://www.torrentspy.com/torrent/1085248/I_Doser_Drug_Files

Zo zijn ze overigens wel veel groter. Ik denk dat de echte doser bestanden gewoon alleen frequenties bevatten en I-doser die op een bepaalde manier afspeelt, en mp3's bevatten zeg maar op ieder moment van welke geluiden zijn er nu.
Link to comment

Och, ik heb er nu een paar, ik wil ze wel mailen naar een ieder die dat wil, ik upload toch ziek snel kwam ik net achter, en met gmail kan je grote bijlagen doen enzo... Dus mochten er mensen zijn met interesse...

Btw, is het leuk om een topic te openen waarin iedereen zijn ervaringen hiermee kan posten en dan zeggen wat hij gebruikt heeft en hoe en dan geen reacties daarop? Dan kan iedereen zien wat de moeite is etc.

Link to comment
Waarom zouden pc speakers niet werken ? Als het verder stil is? ? ?


Van I-Doser:
12. Do I need headphones? Can't I just play it through my speakers? Headphones are REQUIRED. Simply playing your dose through your computer or laptop speakers will have no effect. Binaural beats need to travel in separate tones through each isolated ear at the same time. This is not possible through speakers. The higher quality the headphones, the better your experience will be. See I-Doser.com to purchase the headphones used by I-Doser scientists when designing doses.


Gr33tZ
Link to comment

Ik vind geluidskwaliteit sowieso al veel beter via een hoofdtelefoon. Ik twijfel btw of die .mp3 files ook goed werken want .mp3 codering bestaat toch juist uit het elimineren van middenfrequenties die wij niet (volledig/goed) horen en die kunnen ook best een rol spelen in dit fenomeen imo. Maarja als het bij jou met mp3's door boxen ook werkt moet je natuurlijk niet stoppen of andere dingen gaan zoeken, zolang het maar werkt. :) Tenzij je echt denkt dat je anders nog een beter resultaat zou krijgen!

Link to comment
middenfrequenties die wij niet (volledig/goed) horen en die kunnen ook best een rol spelen in dit fenomeen imo.

Ik heb gelezen dat het juist deze frequenties zijn die het effect opleveren.

http://en.wikipedia.org/wiki/Brainwave_synchronization

Brainwave synchronization (entrainment) may be achieved when audio signals are introduced to the brain causing a response directly related to the frequency of the signal introduced, called binaural beats. Two tones close in frequency generate a beat frequency at the difference of the frequencies, which is generally subsonic. For example, a 500 Hz tone and 510 Hz tone will produce a subsonic 10 Hz tone, roughly in the middle of the alpha range. The resulting subsonic tone may affect the state of mind of the subject as with the program I-Doser. The "carrier frequency" (i.e. the 500 Hz in the example above), is also said by some to affect the quality of the transformative experience.[citation needed] Holosync's brainwave entrainment program emphasizes the progressive lowering of the carrier frequencies, for instance.
Link to comment

Damn ook ik zit op een macbook en dus kan ik alleen mp3-files afspelen :)
Ik heb trouwens wel mijn mac gebootcampt en heb er windows op staan maar dat draaid heel slecht en dan loopt hij bijna standaard vast. Maar kees kan jij ze dan wel afspelen met je mac of doe je dat op een pc? Ik wil dit namelijk ook wel ;)

Link to comment

Jup, ik kan ze als mp3 afspelen, met itunes of met quicktime.. Geen probleem, heb er nu zo'n 15, je kan ze in die link downloaden van rapidshare...

Welk macbook heb jij ? Ik heb die 17" macbookpro die net uit is.. Jezus dat ding verlicht een landingsbaan als je de backlight vol aan hebt.

Link to comment

Zo :)
ik ben weer wakker, en ik moet zeggen dat de Lucid dreams dose toch wel enigzins effect heeft!
Je gaat meer dromen, en je kunt dromen onthouden.
Ik was best al uitgerust, en ik zit hier nu wakker te worden met French Roast.
Mocht deze niet werken dan gaat de Idoser richting prullenbak ;)

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...