Jump to content
PyroForum.nl

I-Doser.


Mesh5

Recommended Posts

Er is een (blijkbaar nietzo) nieuw product op de e-markt, namelijk de I-Doser.

De I-Doser is een programma dat door het gebruik van verschillende frequenties invloed kan
uitoefenen op onze hersengolven. Het programma is simpel, je kan verschillende "doses" aanschaffen
op internet die kan je vervolgens een maal gebruiken. Als je een "dose" gebruikt zullen er verschillende
tonen zich in je headset/oordoppen afspelen, deze beinvloeden de hersengolven en kunnen het gebruik
van verschillende drugs imiteren. Zo kun je bijvoorbeeld stoned worden van de marihuana "dose".

Zo zijn er een hoop verschillende doses: heroine, pyote cactus, cocaine, anti-depressivia,
alpha (van deze raak je in de alphastaat, leren gaat veel sneller), etc.

Het klinkt misschien vaag maar voor mij werkt het, vandaag heb ik "marihuana" geprobeert.
Tien seconden na het horen van de eerste tonen (zo'n "dose" duurt 15-45 min) werd ik een
soort stoned/high, ik heb het nummer niet helemaal afgeluisterd.

Mijn vragen aan jullie:

*Wat vinden jullie hiervan/Lijkt het je leuk om te proberen?

*Zou dit schadelijk kunnen zijn, waarom wel/niet?

*Is de I-Doser een goed alternatief voor the real thing?

P.S> Het is redelijk duur, ik heb het illegaal gedownload. Voor de moraalridders: deze mensen
verkopen drugs, ik steel van een drugsdealer.

P.S> Mods, als dit topic hier niet op z'n plaats is begrijp ik dat. Sorry voor de overlast.

Link to comment
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Rico

Heb ik al een paar maanden op me pc staan. Meeste doses werken wel bij mij, sommige voel ik niks van.
En is eigenlijk niet vervangbaar voor het echte spul. En ik heb hier ook niet voor betaalt, gewoon gratis en voor niets een hele zooi doses gedownload :)

Link to comment

Niemand heeft ook eigenlijk zin om voor drugs te betalen die soms niet werken.

Heb je wel eens de heroine of coke dose gebruikt? Was het vergelijkbaar met de real deal?
Heb je wel eens zo'n peyote dose gebruikt? Zwaarder of minder zwaar dan paddos.


Ik ben op het moment nog te bang om doses als cocaine, heroine, meth, etc te gebruiken
om redenen als verslaving en bad-trips. Is dit terecht?

Het is met die doses namelijk wel heel makkelijk om hard drugs te gebruiken, maar zijn die
hard drug doses net zo zwaar als de harddrug zelf?

Link to comment

Ik heb er al vele malen van gehoort. Het is best leuk om te doen, maar het kan niet tippen aan de echte drugs. Het is natuurlijk wel veel makelijker, goedkoper, en je kunt er niet aan verslaaft raken. Alleen het is niet echt.
Ook zul je ongetwijfelt ook een paddo muziekje hebben, maar heb je dan visuele effecten ? Dacht het niet. En verder kan het gewoon niet tippen aan een echte lekkere portie paddo's.

Het is denk ik wel leuk voor mensen die geen echte drugs willen gebruiken, maar mensen die ervaring hebben met drugs zullen weten dat het vele malen minder leuk en lekker is.

Link to comment

Hmm.

Ik heb net opium "gebruikt". Een half uur intensief (ogen dicht) naar de dose geluistert.
Tijdens het luisteren voelde ik eigenlijk niets, toen ik na afloop even ging liggen, WHAM.
Enorme euphoria, ik kan me goed indenken dat de real thing ongeveer zo zou voelen.

Het zou me ook niet verbazen als verslaving gewoon mogelijk is. Tot ik weet hoe schadelijk
dit is en hoe groot de risk van verslaving blijf ik maar even van de harddoses af.

Link to comment

Haha, als dit de echte effecten van drugs zouden zijn dan lijkt het me geweldig... Ik ben nu naar Content aan het luisteren maar ik voel nog niks... 50% toch al.

Alleen jammer dat je niet 'legaal' al die drugs kunt downloaden.

King-b

Link to comment
Dit waren net de meest verspilde 10 minuten van m'n leven... ;)
Merkte geen donder, behalve dat m'n oren nu nog pijn doen (en nee: hij stond niet te hard :)) .


De opium dose merkte ik pas ongeveer 3 minuten nadat de hele dose klaar was met spelen.
In het begin van denk ik alle doses of in ieder geval mijn eerste 2 voelde ik me direct toen
de dose begon met spelen raar/stoned.

Sterker nog T. je hebt ze ook in mp3 files (ik ben nog steeds op zoek) zet ze op je mp3
en je kunt in de trein waus worden. Niet alle doses zijn om waus mee te worden, ik heb
het nog niet geprobeerd maar als het goed is zou je juist productiever moeten worden met
de alpha, beta, gamma delta doses.

EDIT: Ik weet niet precies hoe belangrijk het is om je vol op de melodie te concentreren.
Ik heb vandaag dus opium geprobeert met 100% concentratie, ik ga het later nog een keer
proberen terwijl ik aan het gamen ben ofzo.

@King-B Om je gerust te stellen, ik weet niet of die opium dose ook echt het effect van opium had
maar het was zeker wel lekker spacen. Het hield 1.5 uur aan maar ik heb me een half uur de ******
moeten vervelen.

EDIT2: FOMG, op een schaal van sterkte kreeg opium een "moderate".
Link to comment

Als het van de mods mag is het misschien wel een leuk/grappig idee om hier die muziekjes te posten + evt. het programmaatje. Lijkt me wel dope(letterlijk en figuurlijk) om het uit te proberen. :)

EDIT: Dit is misschien wel handig voor mensen die geen downloadprogramma hebben of geen zin in virussen hebben.

Greets

Link to comment

Ik heb het van Surfnet afgeplukt. Net even de opium dose gedaan. Het was een half uur een ontzettend ongemakkelijk geluid, maar toen het eenmaal uitfade, toen voelde ik me tien seconde heel erg raar. Was wel lekker eigenlijk, maar niet het half uur waard. Op dit moment voel ik me nog steeds een beetje ongemakkelijk, wat ik bij de ecstacy en marihuana dose al meteen had, maar die heb ik niet afgeluisterd. Nou eventjes kijken hoelang het maffe gevoel aanhoudt.

btw Ik heb nooit enige vorm van drugs gebruikt (behalve alcohol) en heb dus geen enkel idee waar het mee te vergelijken is, maar die laatste tien seconde van de opium dose leken bij mij op het gevoel wat je hebt voor je klaar komt (of is dit teveel info :) )

Link to comment

Hmm, toen ik er eerst van hoorde leek het me bullshit, mgoed, ik zie dat jullie positieve ervaringen ermee hebben dus toch eens proberen voor de grap, al vraag ik me af of dit geen placebo effect zou zijn.
Ik heb em ff legaal gedownload en zit alcohol te proberen :)

Link to comment

Dat vroeg ik me in het begin ook af.

Tien minuten later liet iemand bij mij op school iemand anders naar "chille techno" (eigenlijk de
trip dose) luisteren. De gozer werd bijna gek. Zo kwam ik op het idee om het ook te downloaden.

Trouwens, opium pwnt. Heerlijk warm.

Ik denk trouwens wel dat dit programmatje hard gebanned gaat worden. Gratis drugs
die voor een beetje whizkid in een paar minuten te krijgen zijn (opium dose geeft al een
drugs gevoel, heroine!? Man dat lijkt me gruwelijk, niet te negeren als drug). Denk je eens
in wat voor verschrikkelijke shit hieruit kan komen, mensen die elkaar zonder dat ze het
weten peyote laten horen. Ik zie dit zo de drugs van de toekomst worden, die Doses
zullen vast ook steeds sterker worden.

Leuk om te weten is dat het hele gebeuren zeer hard in opkomst is. Met veel
nieuwe Doses per zoveel tijd.


P.S. Ik heb aan Tyneman gevraagt of ik de download info mag uploaden.

Link to comment

Alcohol had op 40% geen effect, toen maar gekapt. Marihuana na 15% ook maar uitgepleurt. Nu toch maar opium proberen.
EDIT:
Opium werkt ook niet, of het ligt aan omstandigheden, of ik ben imuum, of het is gewoon dunne stieren poep.

Link to comment

Een via-via link mag wel. Warez (= illegale / gehackte/ whatever programma's) wil ik niet zien op dit forum!
We willen namelijk niemand reden geven ons te betitelen als terroristen die ook nog eens illegale warez disrtibuteren.
Dus progje hier uploaden: NEE.
Link naar site waar ze het aanbieden: Ja.

Gr33tZ

Link to comment

:) Ik heb net Trip1 geprobeerd, 35 minuten voor niets naar kutgeluid moeten luisteren. Volgens mij is wat Keesthemad zegt waar, dit lijkt me een placebo.

Toch voor de zekerheid maar even opium en heroine proberen. ;) Je weet maar nooit.


Greets

EDIT: Dit hele gebeuren lijkt me een typisch geval van 'Computer Addicted'. :P

Link to comment

Als het niet werkt, doe je iets fout.

Als ik het goed begrepen heb werkt dit bij iedereen, sommige mensen
zijn meer of minder gevoelig. Ook zou je gevoeligheid moeten steigen
hoe vaker je gebruikt.

Tips:

*Luister het hele nummer af.
*Lig op de grond ogen dicht.
*Donkere kamer.
*Concentreer je op het geluid.
*Laat je niet afleiden.

Link to comment

Vet grappig, ik heb net 10 minuten marihoewana (of hoe je dat ook spelt) geluisterd en ik voelde niet echt wat ofso, maar toen ik in de spiegel keek was m'n gezicht wit weggetrokken en me pupillen waren ineens vet raar, net alsof ik net geblowd had, en toen liep ik naar de keuken en toen voelde ik me ineens een reus :S alles leek vet laag.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...