Jump to content
PyroForum.nl

"Tieners leren bommen maken via internet"


morpheus

Recommended Posts

http://www.tsa.gov/travelers/airtravel/pro...ited-items.shtm B)

Lighters - All lighters are prohibited as carry-on items. Lighters without fuel are permitted in checked baggage. Lighters with fuel are prohibited in checked baggage, unless they adhere to DOT exemptions, which allows up to two fueled lighters if properly enclosed in a DOT approved case. If you are uncertain as to whether your lighter is prohibited, please refrain from bringing it to the airport.

En ook al geen dynamiet en handgranaten :lol:
Link to comment
  • 1 month later...

Culemborg, SWIM komt daar vandaan.
Er zijn inderdaad heel veel coniferen in de fik gestoken, een paar ventjes die met benzine klootten.
Ook in mijn wijk is een conifeer 's nachts afgebrand. Brandweer stond nog in de straat.

En nog wel jongens van 14 en 16! :P Dat detail kende ik nou nog niet! Da's behoorlijk jong, als je ziet wat er in C'borg allemaal over ze in de kranten stond.

Ach ja, Culemborg staat niet voor niets hoog in de lijst van criminele steden. :)

Ik ben trouwens wel iemand met een stalen zenuwstelsel, om mij aan het praten te krijgen over serieus gevaarlijke informatie heb je meer nodig dan een middeleeuwse martelbank. Maar gelukkig heb ik die gave nog nooit nodig gehad. :D
En ik hoop hem ook nooit te hoeven gebruiken.

gr,
Stijn

PS: Ja, ik zet hierbij mijn woonplaats openlijk op het forum, maar ik heb eens op de meest vergezochte informatie van mezelf gegooglet, en vond binnen 3 pagina's heel wat van mijn informatie. Dus ik ben toch al de pineut als ze me zoeken. :P
I'll just keep it safe.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...