Jump to content
PyroForum.nl

Sport


punksnotdead

Recommended Posts

Ik merk dat er toch veel sportieve mensen hier rond snuffelen. Sta ik best verbaast van.

Dat vind ik niet zo vreemd, aangezien de meeste mensen wel wat doen aan sporten.

Wat mij wel opviel (en best erg vind) is dat IEDEREEN hier (op 3 members na ofzo, incluus mijzelf) ooit heeft geëxperimenteerd met Drugs zelfs met Hard Drugs...


Jurrrrr
Link to comment
  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@ Yellow dat respecteer ik, maar als iemand je zou willen pakken lukt dat hem toch wel, behalve als je voor je internet steeds naar een ander cybercafe gaat maar dat lijkt me niet zo logisch :P

en idd bijna wel aan de drugs, meestal wiet maar soms erger, heeft gezeten. Niet dat ik jullie iets kan verwijten omdat ik zelf redelijk experimenteer op dat gebied :(

Link to comment

Ik volg Nelos-opleiding. Daarmee ben ik 1*. :( Nog niet echt veel, maar ik ben tenslotte ook maar 15.

Ik denk dat freerunnen toch wel 5x meer conditie leverd als badminton.

I know... maar ik ben ng maar juist begonnen, sinds een maand ofzow (allemaal het idee van mijn broer) en als je aan badminton in compititie speelt op geregelde tijdstippen (niet zoals mijn free-running nu), denk ik toch dat het badminton beter is voor mijn conditie.

Maar acht wat... ik blijf toch in beweging dus wat maakt het uit.

En als je eens zou mogen raden welk het meest caloriën verbrand uit het rijtje, welk zou je dan nemen?

greets, Max
Link to comment
Ik volg Nelos-opleiding. Daarmee ben ik 1*. ;) Nog niet echt veel, maar ik ben tenslotte ook maar 15.

En als je eens zou mogen raden welk het meest caloriën verbrand uit het rijtje, welk zou je dan nemen?

greets, Max


Ik volg dus Padi en daar ben ik nu advanced openwater diver, dit is te vergelijken met een 2 sterren duiker. Ik ben ook nog maar 15 , ik ben dan ook het broekie van de duikvereniging :P. Het is best grappig om tussen allemaal duikers van 20-50 rond te lopen, iedereen schijnt mij bijzonder te vinden daar :P.

En over dat rijtje sporten, ik durf te wedden dat duiken het meeste caloriën verbrandt, want na 2 duiken ben ik toch ( denk ik ) wel moeier dan na een hockeywedstrijd..... :(

Mzzls, Night Hawk
Link to comment

Na een hockey wedstrijd ben ik de rest van de dag niets meer waard hoor ( op uitzondering van 'savonds en 'snachts :( ) . Het is voor mij dus moeilijk voor te stellen dat je na 2 uur duiken moeier bent dan na een wedstijd hockeyen.

En ik kan ook super moe zijn door niks doen. Bijvoorbeeld een avond film kijken, ben ik echt doodop. Of een lange schooldag, je doet de hele dag niks maar ik ben dan wel super moe.
Maargoed, ook al word je er moe van, sporten blijft leuk :P

Link to comment

Heej,

Ik sport eigenlijk alleen in de zomer, naast gym enzo op school.

-Zeilen (thuis en op scouting),
-Freerunnen,
-Surfen,
-Woon vlakbij een strand, dus in de zomer ook veel zwemmen ;),
-Verder zo'n beetje alles waar ik zin in heb :(.

Ik sport best wel vaak, maar ik heb de gewoonte om bij absoluut niks iets te breken ofzo, terwijl ik met freerunnen alleen een keer mijn knokkels geschaaft heb ofzo.

Im de zomer spring ik van de basisschool af, (3 meter :P) en ik heb niks.
Ik sta verkeerd op uit bed, en ik draai mijn arm uit de kom... Om half 3 's nachts.

Tijminator

Link to comment
-Zeilen (thuis en op scouting),
Jah, die was ik nog vergeten! ;)
Zeilen in de zomer, heerlijk. Bootje huren en met vrienden het water op. Goede vriend van me mag op alles tot 20m wat een zeil heeft varen, dus dat gaat lekker. :(

En ik heb inderdaad ook nog nooit iets gebroken, en ik ken mensen die NOOIT sporten (eentje die op dansen zit en that's it) en die al meerdere malen wat gebroken hebben. Echt strange. :P
Link to comment
En ik heb inderdaad ook nog nooit iets gebroken, en ik ken mensen die NOOIT sporten (eentje die op dansen zit en that's it) en die al meerdere malen wat gebroken hebben. Echt strange.

Volgens mij komt dat doordat je botten en spieren enzo dan niet zijn getraind, en dat je dan eerder wat breekt. Kijk bv naar oude mensen (65+) , die breken al zowat wat als ze tegen een deur aan lopen (beetje overdreven maar kan wel). Dan hebben oude mensen natuurlijk ook nog wat botontkalking maar volgens mij is het wel een beetje hetzelfde principe.

Jurrrrr
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik heb vroeger een aantal jaar op voetbal en judo gezeten, daarnaats heel veel van die dingen met school dan krijg je iets van 7 lessen en dan moet maar verder zien.
Momenteel doe ik nu boogschieten, ik zit er nu bijna 3 jaar op. Ik heb er een keer ruim een half jaar uit gelegen omdat 3 van men ruggenwervels waren verschoven :( doordat ik over een heg heen sprong en nogal verkeerd terecht kwam.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest meatyke

Ik heb ook een heleboel sporten... Alejah "heleboel" :

* Duiken
* Skateboarden
* Inline - Skaten
* Mountainbike
* Heb vroeger voetbal gedaan...

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...