Jump to content
PyroForum.nl

Sport


punksnotdead

Recommended Posts

Ik heb eigenlijk sinds mijn negende op waterpolo gezeten.

Prima sport, altijd een heerlijk gevoel van vrijheid als je dat water in springt.
Ik heb in maart/april vorig jaar last gehad van pfeiffer, ik heb toen een tijd
gewoon niet kunnen waterpoloen. Nu ben ik echt heel erg slecht geworden :P
en is het niet eens leuk meer om te spelen. Ik zit erover te denken om het
weer te gaan proberen maar das nog erg moeilijk (ook last van m' n postuur,
ik voel je pijn SP :D).

Link to comment
  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik skateboard af en toe (vooral street; mijn beste trick ooit was pop shov-it to underflip maar dat was puur geluk, ik heb het maar 1 keer gekund ^^) en ik ga iedere week muurklimmen (m'n hoogste niveau is 6c). Ik ga iedere dag met de fiets naar school, 13km in totaal per dag, dus dat is ook een oefening, vooral in het heuvelachtige gebied waar ik woon :P. Ik laat me ook soms verleiden tot wat straatvoetbal (dus niet in een club).

Link to comment

Ben nooit echt een fanatieke sporter geweest maargoed. Heb 2 jaar op tennis gezeten tot dat ik bij me zelf dacht dat dit eingelijk iets meer voor vrouwen was. Momenteel doe ik aan Muay thai kickboxen 1 maal in de week, nu nog gewoon zaktraining (ben net paar weken begonnen). En natuurlijk word er hier ook wel af en toe een balletje getrapt op het veld zoals bij iedereen denk wel het geval is.

Link to comment

Ik zat een tijd op voetbal, maar daar ben ik nu mee gestopt. Ik ga binnenkort op Jiu Jitsu. Verder mountainbike ik veel...En ik heb nog een hele tijd geskateboard, ik kon trukjes als: Hardflip, varial heelflip 360 flip (de eerste 3 lukte niet altijd:P) casperflip...en ik kon wel goed one foot manual. Doordat er in de buurt niet echt goede mogelijkheid was om te skate ben ik gestopt.

Link to comment

Ik zit momenteel 2x per week op Atletiek (wat goed voor me is...).
Daar gaat m'n conditie (hoop ik) van vooruit.

Ik zat op tennis maar daar ben ik vanaf gegaan omdat ik over een paar maanden ga verhuizen, ga er misschien weer op (maar dan wel een andere club).

Ik zat ook op voetbal (5 jaar ofzo), maar dit bleek achteraf niet mijn sport te zijn, verder wordt er (nu ik op de middelbare school zit) ook (bijna) nooit meer gevoetbald, en ik vond voetbal op straat eigenlijk nooit echt leuk (uitzondering: penalty koning ed).

Ik heb vroeger trouwens ook nog op Judo een paar jaar gezeten, alleen nadat ik 4x een stijve nek had (= een hele dag lang niet je hoofd bewegen + veel pijn) ben ik gestopt.

Jurrrrr

Link to comment

Ik waterpolo ook. Ik doe het zo'n 5 keer per week. Ik heb vroeger ook nog getennist en wedstrijd gezwommen, maar ik vind waterpolo vele malen leuker dan allebei, omdat het een teamsport is. Ik vind samenwerken met een team altijd veel leuker dan in je eentje voor jezelf bezig zijn. Maar daar heeft iedereen natuurlijk zijn eigen mening over :P .

Greetz
IM

Link to comment

Waterpolo in opkomst? :P
Heerlijke sport idd, vrij zwaar en heel dynamisch. Ik speel momenteel herenjeugd en af en toe heren2. Binnenkort ook heren1. In welke competitie spelen de andere waterpoloers hier? Ik speel dus in dit district.

Verder doe ik af en toe aan wat joggen, workouts thuis en ik hou wel van een paar baantjes trekken in het zwembad.

BTW: Was hier niet al een topic over?
http://pyroforum.nl/index.php?showtopic=198&hl=

Topics merged (by gamekeeper)

Link to comment

Ik heb lang geleden iets van gym gedaan, op mijn 6e ofzo. Later ben ik gaan tennisen, ook weer mee gestopt (totaal 6 jaar). Vanaf mijn 6e heb ik judo gedaan, rond mijn 12e overgestapt naar jiu jitsu. Judo had ik groene band, jiu jitsu nu oranje.
Verder zit ik ook op scouting, al 10 jaar ofzo. Het is geen echte sport, maar we zijn wel erg actief.
Freerunning lijkt mij ook erg leuk, heb alleen geen zin/tijd/mogelijkheid om er voor te zorgen dat ik dat kan.

Groetjes, The Freak

Link to comment

Eej,

Ik heb ook een aantal hobby's.. Ik heb ongeveer 4 jaar gevoetbald, daar toen mee gestopt ik hockey nu zo'n 4 jaar... in mijn vrije tijd basketball ik ook vaak, ik Fitness en ik doe graag aan Zweefvliegen elke week zo vaak als kan iig nu alleen winterstop :P

Greetz

Link to comment

Hey,

@ Naftakraker
Vet, ik zit ook op hockey, volgens mij zitten hier nog best wat hockeyers op het forum ( Yellowcard is daar ook 1 van als ik me niet vergis). Ik ben zelf ook scheidsrechter ( dit was verplicht voor iedereen in de b's en hoger).

Verder doe ik ook nog aan duiken ( je weet wel, met zo'n fles achterop je rug :D ), dit doe ik vooral zomers omdat het water in Nederland meestal vrij koud is :( . Ook duik ik veel in Spanje ( zomervakantie), en heb ik samen met mijn vader in de Dominicaanse Republiek en in Brazzilië gedoken, echt vet :P !!

Mzzls, Night Hawk

Link to comment

Ik doe aan fietsen elke dag weer de 18kilometer rijden heen en terug rijden voor de conditie.
En voor de verhelderende geest en concentratie doe ik aan schietsport. Bij de schietvereniging (lees gietvereniging) :( Schiet ik nu voornamelijk met luchtdruk. Omdat ik er toch nog weinig van bakt met vuurwapens, oefen ik nog altijd met lucht en dat gaat me best af.

Thuis heb ik als hobby ook nog schieten (met buksen)
Ik heb nog ongeveer 3 jaar op tennis gezeten mar dat werd zo saai.

Gido

Link to comment

hoi iedereen! Ik hou wel van sporten met wat snelheid, Ik doe aan:
* Duiken (nee night hawk je bent niet de enige :( )
* Kite-boarden
* Windsurfen
* sinds kort ook begonnen met freerunnen
* En voor mijn conditie speel ik de woensdag namiddag wat badminton in clubverband

greets, max

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...