Jump to content
PyroForum.nl

Sport


punksnotdead

Recommended Posts

Wat is er mis met kakkers? (tot op zekere hoogte:P)


Mijn mening over kakkers is dat ze zichzelf vooral (te) hoog zien en denken dat ze alles zijn, alles kunnen doen en maken. Verder praten ze erg ABN en omdat ik uit Brabant kom vind ik het irritant.

Even weer on-topic,
Omdat ik onder voetbal zit heb je ook winterstop(waarin ik wel een beetje schaats) en dan na de winterstop heb je echt veel spierpijn enzo.. das wel lastig, in de zomer gewoon doorgaan met voetballen op veldjes in de buurt ofzo.
Link to comment
  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
@ ZeRo_C , ik vind kakkers echt grappig, ik moet er altijd erg om lachen  :)  
enne, je zei '' even weer on topic '' terwijl deze thread heet '' off topic'' , okeeej.....  :wink:


Ja , deze thread heet off-topic omdat je er topics in kan plaatsen die niets met pyro te maken hebben. In die topic kan je ook weer over iets praten wat off-topic is, over kakkers praten in een topic over sport is ook off-topic he :)
Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik zit op Waterskien ik vind het echt cool. Alleen wel jammer dat het niet het hele jaar door kan want dan is het water bevroren de eerste keer dit jaar dat ik gewaterskiet heb is begin Maart, maar het water was veel te koud. :D

Ik doe ook street-hockey op skates en een ijshockey stick.

Link to comment

De eerste keer is het wel moeilijk dan kan je niet door de bochten komen. Maar als je een paar keer gedaan hebt kan je blijven staan.

Ik doe nog niet zo heel lang waterskien dus ik kan niet zo veel; Slalombaan (dat is dat er pionnen in het water liggen en daar moet je omheen slalommen, is voor de eerste paar keer heel irritant dan val je steeds over die pionnen of je haalt ze niet.), Springen, 1 Ski skien, In de split skien en ik ga nu leren Wake-Boarden dat is met een bord en daar kan je veel meer bij zoals Salto, Achterwaarts skien etc.

Link to comment
  • 9 months later...

Deed alleen maar aan vechtsporten, kickboxen, taekwando enz.
Voetballen natuurlijk altijd gedaan, niet echt bij een club, maar idd gewoon met vrienden op straat.

Ben nu wel met bijna alle sporten gestopt :P (behalve af en toe voetballen), dit kwam door een ernstig scooterongeluk zo'n 3 jaar geleden.(knieschijf gebroken :D)

Doe nu alleen nog maar aan fysiotherapie en fitness.(als je dat tot sporten kan rekenen)



Lttrz

Link to comment

Nog best veel last van ja, maarja alles went zeggen ze zo :P.

Door de fysio heb ik nu wel veel minder last, en het is gewoon lekker, om ff een paar uurtjes per week naar de fysio te gaan, vooral als je ziet van wie ik het krijg :D:D ...

Dit was overigens de laatste keer dat ik op een scooter gestapt ben... :(


Lttrz

Link to comment

Ik ben een behoorlijk actief persoon, maar zit nergens op clubs ed van sporten. :D

- Als ik met mijn mountainbikeje ergens moet zijn gaat dat meestal @ 30km/h,
- Natuurlijk inclusief iets teveel slips, een paar stoppies, en af en toe een wheelie.
- Als ik mijn fiets even niet heb en toch ergens snel wil zijn ga ik lekker rennen. :(
(1.5km van mijn huis naar grote winkelcentrum, stukkie sprinten, stukkie gewoon hardlopen, etc...)
- En mocht er ergens een irritante muur staan, (tot 2.5 à 3m :D) dan ga je daar gewoon overheen. :D
Tot 2.5m kan gewoon met springen en optrekken. (en geloof me, als je dat oefent kun je dat heel snel) en >3m met een stap tegen de muur en dan vastgrijpen en optrekken. :P

Bjorn weet hier vast ook wel veel over te vertellen met zijn freerun activiteiten. :D

Link to comment

Zomerse tijden:
-Mountainbiken op de vroege ochtend <9:00 of 's avonds >20:30.
-Voetbal wedstrijden hoofdklasse gespeeld, maar een jaar ertussenuit omdat er maar een team was dat speelde in mijn leeftijdscategorie. En in de hoofdklasse moet je betalen voor de kaarten die je maakt. :P
en voetballen met vrienden op straat is inderdaad ook heerlijk. Tricks, panna's, prachtig.
-Tennis af en toe, als een maat van mij een tegenstander wil hebben. Niet dat ik zo goed ben hoor, ik heb 5 jaar gespeeld, meer omdat er niemand is die speelt :(
-Karten :D
-Skateboarden voor de fun en de ontspanning is ook wel leuk.

Winter:
Schaatsen natuurlijk!
Skien op vakantie.

Door het hele jaar:
Boksen
Workout op m'n kamer.

Dat is het wel zo ongeveer. Boksen heb ik in clubverband gedaan, maar nu alleen nog hier thuis. Voedbal deed ik bij een club en karten heb ik voor een half jaar competitie gedaan, maar daarna werd mijn leven ineens een stuk drukker. Daarom nu meestal gewoon in vakanties en vrije weekenden naar de baan. Verder doe/heb gedaan ik niets in clubverband. De laatste tijden zakt alles steeds meer af omdat m'n leven gewoon ontzettend druk wordt.

Ik doe vanalles wat, maar ben nooit de beste. Aan de ene kant wel handig, aan de andere kant vervelend.

[edit] Oja, Hardcore gaming is ook een grote "sport" van me. [/edit]

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...