Jump to content
PyroForum.nl

Who am i


Exhile

Recommended Posts

Ik ben dus gekend onder de naam Exhile op dit forum, doe sinds een jaar of 2 pyrotechniek in de praktijk en daarvoor gingen er nog 2 jaar van scheikunde leren en nodige materialen verzamelen etc, ik ben 17 en hou verder van breakdance en acrobatie, mountainbike en crossen, ik interesseer mij ook enorm voor gewone scheikunde maar in de maanden die vooraf gaan aan nieuwjaar is het vooral voorbereiden voor de grote dag 8) .

Als er vragen zijn, shoot it.

Link to comment

Ik heb nog een jaar of 2 jaar geexperimenteerd en minder professionele dingen gedaan toen ik nog geen kennis scheikunde had en die reken ik dus niet mee met de ervaring die ik opgedaan heb omdat ik daar meer negatieve dan positieve herrineringen aan heb, en trouwens ik was 11-12 jaar als ik begon en die leeftijd is eigenlijk veels te jong om met chemie te beginnen experimenteren.

Verder vind ik dat ik al serieus wat bereikt heb ik mijn 2 jaartjes praktische ervaring en ik stuur met plezier foto's en filmpjes door van alles wat ik gemaakt heb en ik ben ervan overtuigd dat ik de meerderheid hier nog veel kan bijleren, inclusief jij,...

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...