Jump to content
PyroForum.nl

Pelson introducing...


Pelson

Recommended Posts

Yuu,
ik ben dus pelson (althans zo noemt men mij op school, echte naam is Nelson voor de geinteresseerden)

Kben al een jaar of 3 geobsedeerd door chemie, dus zeker ook door pyro etc... heb nog KNO3 van m'n leraar chemie afgeschooid om buskruit te maken.

Nu benk bezig met een project om een KNO3-Suiker-raket te maken. maar kben wanhopig op zoek naar salpeter... (zonder resultaat tot nog toe, kheb wel es 'nmailke gestuurd naar gamekeeper maar kwacht nog op antwoord)

Verder... nou jah ik ben 17 jaar oud, zit in het laatste (6e) jaar van het middelbaar onderwijs etc...

Indien er vragen zijn mag je die gerust stellen hoor...

(ps: ik ben geen encyclopedie, maar ik weet toch al redelijk wat van chemie enzo...)

Link to comment

Mjah, maar wat ben ik daar dan mee? Kalium gaan kopen om er salpeter van te maken? nou jah

Je kan met salpeterzuur idd leuke dingen maken (TNT, RDX, SEMTEX,...)
En ik kan er op andere manier ook aan geraken, maar ik heb het niet nodig...

(Ik wacht nog altijd op antwoord van de site...)

(by the way: voor de geïntereseerde webmaster van gamekeepers: ik heb een volledig document liggen over het maken van RDX (royal demolition explosive, ook wel hexolite genaamd, basis van C4) dus als je die bij de High-Explosives wil plaatsen kan ik die altijd geven...)

GRTZ

Pelson

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...