Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben Haig


Haig

Recommended Posts

Hallow iedereen,

Ik ben Haig of Pieter. Ik ben 16 jaar oud en ik ben niet zo goed in fysica en chemie :P maar ik vind jullie website en forum echt geweldig, ik heb me al wat bezig gehouden met de KAS-Suikerbom waarmee ik al niets anders dan plezier mee heb gehad, ook wel wat problemen toen een vriend van me 'perongeluk' een kapot stuk keukenpapier (met kas enzo in) had aangestoken voor m'n deur en dat de buren allemaal kwamen klagen ;) .
Voor de rest studeer ik Handel, zeer saaie richting, volgend jaar ga ik naar Informatica. En ik hoop dat ik op dit forum nog wat kan leren over het Pyrotech gedoe en natuurlijk ook wat er veilig is en wat niet :(

Link to comment

Welkom,

Spijtig dat je niet goed bent in chemie, dat kan je hier best wel gebruiken. De achterliggende theorie kennen is bijvoorbeeld een must als je met HE's gaat beginnen, en dan heb je die chemie kennis hard nodig.

Neem de regels ook eens door, dan zal je zien dat we hard gesteld zijn op correcte spelling en het gebruik van leestekens. Hoofdletters aan het begin van een zin en een punt aan het einde is dan ook een minimum! Woorden zoals "egt" zien we liever ook niet.

Verder veel lees- en leerplezier! Vragen mogen altijd.

Link to comment

Hoi Haig of Pieter :(

Ik hoop dat jij op dit forum buiten pyrotechnische kennis ook heel wat chemische kennis op zal doen, want dan zul je zien wat voor een leuk vak het eigenlijk is! Welkom op het forum! Je zal het hier vast wel naar je zin hebben aangezien je je al bezig houdt met KAS-suiker rookbommen. Er zijn nog vele andere mooie manieren om mooie dikke rook te krijgen. Lees, probeer en geniet!

Groeten, Antoine

Link to comment
×
×
  • Create New...