Jump to content
PyroForum.nl

Recommended Posts

  • Replies 341
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gelukkig hangt alles er nog aan. Ik hoop dat je snel geneest en er niet teveel last van hebt want dat lijkt me verre van aangenaam.
Veel flamazine smeren zou ik zeggen dat koelt af naar het schijnt. Ik hoop dat je niet teveel last hebt van die kalium ferricyanide das waarschijnlijk niet zo gezond :s?

Edited by destroyer
Link to comment
en er niet teveel last van hebt want dat lijkt me verre van aangenaam.


Ga daar maar niet van uit.
Brandwonden zijn al extreem pijnlijk, en dan ook nog op je handen, waar zeer veel zenuwuiteinden zitten.

Ik neem aan dat je tenminste een bezoekje aan de huisarts hebt gebracht? :(

Hoedanook, hopen maar dat alles weer snel geneest, en een stelletje drakenleren handschoenen aanschaffen
voor de volgende keer. :(
Link to comment
Een mengsel van zeer fijn verdeelde kalium ferricyanide en kalium perchloraat moet je niet te fanatiek vijzelen kwam ik op de harde manier achter...

Das mooi kut, en dat terwijl je zo voorzichtig bent en geen flash maakt. (ik meen me een topic te herinneren dat je met PE en perchloraat knallers maakte)

Sterkte ermee.
Link to comment

Ik was bezig om de brokjes fijn te vijzelen van de genoemde compositie maar deed dit te snel omdat ik haast had (..) , toen ik opeens sshhht...woosh! hoorde en een felle flits zag.
Ik voelde niet zo veel maar zag wel dat de hand waar ik het kommetje mee vast hield behoorlijk was toegetakeld en ben gelijk onder de douche gesprongen en heb mijn handen toen gedurende een half uur ofzo gekoeld met water.
Het deed pas pijn toen ik onder de douche uitkwam en er geen water meer over liet stromen.


Het genas verder voorspoedig binnen een weekje of 2 en ik heb er geen littekens aan overgehouden.

Link to comment

ik heb 2x een steek flam in me gezicht gehad.
en er is een x een shock in me hand onploft (gelukkig had ik niks) enigste wat ik overhiel was een onzettende pijne piep in me oren , Niet normaal was dat.

Om de regels te negeren en te overtreden is 1 punt. Om dat te blijven doen na je eerste waarschuwing is een tweede. Om dit nogmaals te blijven doen nadat ik je zelfs via pm heb gewaarschuwd en heb gestuurd in de juiste richting is nummer 3. Om hierop dan bijdehand te gaan reageren is het 4de en laatste punt. En dan heb ik het nog echt wel lang volgehouden. Tot over een paar maanden! (Prophet)

Link to comment

Het woord flam ken ik niet, bedoel je misschien dit?

Vlam de; -men; -metje 1 v(m) elk vd telkens wisselende vormen van oplichtend gas, zich vertonend bij verbranding: ~ vatten ontbranden.


Sorry hoor, en correct me als ik dit niet mag, maar let eens op je spelling man...

Edited by Sharkie
Link to comment
  • 6 months later...

Hmm las dit topic en dacht laat ik zelf ook maar wat vertellen ;)
een paar jaar geleden stak mijn neef tijdens O&N een aansteeklont aan bij het gasfornuis, maar hij had zo'n dikke sier romeinse kaars onder zn arm.
de lont daarvan ging ook aan maar gelukkig wist hij hem snel naar buiten te gooien en had hij alleen een adrenaline kick :P
En een jaar ofzo geleden viel er bij O&N een cake om en begon op de buren in te schieten (niet onze cake).
Verder is toen ikjong was mn moeder in de brand gevlogen bij O&N, maar dat is erg goed afgelopen want ze kon snel haar jas en sjaal weggooien.

Link to comment

×
×
  • Create New...