Jump to content
PyroForum.nl

Nog wakker?


morpheus

Recommended Posts

Nog steeds wakker. Net even black match gemaakt.

[edit] Ja, ik werk in een spoelkeuken. (en een beetje in de keuken.)


Hee, een collega. :) Ik heb vorige week ook een ongelukje in de keuken gehad. Ik stootte met m'n arm tegen een gloeiend heet ovenrek. :P Nu zit er een mooie donkerrood/roze streep op mn arm. ;)
Link to comment
  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben nog steeds wakker en dat komt voornamelijk omdat ik deze avond erg dorstig was en daarom bij elkaar iets van 3 liter cola naar binnen heb weten te krijgen. Ik ben nou ook niet echt moe ofzo(duh). Nou alvast weltrusten, ik ga over anderhalf uur me bed een bezoekje doen.

ps: Et stormt hier joh!! Niet normaal.

Link to comment

Moet een leesdocier opdracht maken, ik ben (zoals gewoonlijk ;) ) een beetje te laat begonnen, dus dan alles maar in een keer.
Na 3 koppen koffie (ik zit nu inmiddels men 4e weg te slurpen :P ) probeer ik wakker te blijven.
Als ik het na morgen niet het ingelevert heb ik een 1, dus nog ff doorploeteren.

Ik schat dat ik half4 ofzo een keer klaar ben.

Hopelijk snel naar bed.

Edited by pyrobass
Link to comment

Ik heb vanf 11uur al zitten CoD4'en op de ps3. Bijna iedereen geowned. Opzich wel leuk met een pilsje erbij en een chippie. Maar na een kwartier nutteloos rond lopen dwalen over het forum ga ik toch echt maar eens pitten. Ik wil vandaag namelijk nog een bouwtekening maken voor een nieuwe kogelmolen.

Truste mensen.

Link to comment

Loife s good, loifs funney, loife's loike a rabbit bunny...

:) .

Dat bedacht ik me gisteravond... Lol, veel om gelachen (and he still remembers.. So all credits to my brain).

Ik had dit ook om 2 uur kunnen posten maar toen was Treelover te stoned...

Kees.

PS: Deze valt onder de cathegorie "Alweer wakker"

Link to comment

Piet heeft een fles strohrum uit Oostenrijk meegenomen. Daar staat op: niet puur drinken, alleen mixen.
Allemachies die lui hebben gelijk. er staat op 80% ik heb 3 cola'tjes gediapeerd en ben flink aangeschoten. die 3 cola'tjes staan gelijk aan driekwart fles Beerenburg!

Link to comment

Allereerst: "Joepie het sneeuwt!!!"

Verder, ik kom net terug van een avondje knallen op een lan-party. Volgens mij heb ik RSI opgelopen, maar dan in m'n linker arm. Dat krijg je als je de middag van tevoren een uur of 6 non stop gitaar hebt gespeeld, en daarna enthousiast op de w, a, s en d gaat lopen drukken om rond te wandelen in een wereld bestaande uit 1-en en 0-en.

Onderweg naar huis kwam ik erachter waarom de meeste auto's langzaam rijden als het sneeuwt. Er klapte een auto die dat niet deed vrij hard op een lantaarnpaal, maar gelukkig waren er geen gewonden (op de auto en lantaarnpaal na). Toch nog iets meegemaakt.

Ik vermoed dat het nog wel een stukje later gaat worden, want ik ben over mijn slaap heen zo langzamerhand.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...