Jump to content
PyroForum.nl

Nog wakker?


morpheus

Recommended Posts

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zin om modje te pesten kinders??
Bring it OOONNNN!
Ik heb heel de dag de tijd om op m'n gemakje dit topic na te lopen, en drie maal raden waar ik naar op zoek zal zijn. >:P
Maar zolang iedereen netjes en on-topic blijft mag je van mij 100 keer posten.
Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen manier van slaapdeprivatie, en ik weet hoe lekker dat kan voelen. :D

Link to comment

Ik ben nog wakker maar lig al in me nest. Ik was vanavond naar een feest geweest van wouter kroes of weetiket hoe die vent heet. Ik moest daar de jassen ophangen, was geen zak aan maarja, wel gratis bier enzo, en dat is natuurlijk niet erg. Ik sta versteld van mezelf dat ik nog fatsoenlijk kan typen. Ik ga maar eens pitten.

edit: Huh, ik bedenk me nu pas dat ik dit met mijn telefoon heb getypt,lol.

Link to comment

Ben al een behoorlijk tijdje aan het leren...
Lang leve de Toetsweek.

Vandaag prikte er ook ineens een ijzerdraad in m'n tong. Fuck; spalkje los.
Na het opgezocht te hebben op het WWW, net maar gewoon een sate-prikker erachter, en wrikken maar. :D
Die ben ik nu gelukkig ook kwijt. Bagger dingen. :P

Link to comment
  • 2 weeks later...

Goedenacht,
Voor het uur van de dag vind ik mezelf nog behoorlijk nuchter.. Ik zit een beetje te praten (msn) met een leuk meisje met blonde krullen, genietend van een glaasje Vodka..

Relaxte Zaterdagavond/nacht.. Straks als het meiske wegmoet dan zoek ik ook mijn bed eens op denk ik.. Morgen eens een toetsje leren voor maandag..

Link to comment

Dankzij GeenStijl ben ik er net aan herinnerd dat Rambo ons binnenkort weer gaat bezoeken in de bioscoop.
De bijbehordende clip maakt me supah-blij: eindelijk weer een beetje geweld in een Amerikaanse film!
Zie bijvoorbeeld bij 2:00 min. in de clip: DAMN, ik krijg er meteen zin in.

Zie ook de IMDB-pagina: geregisseerd door Stallone, geschreven door Stallone, Stallone in de hoofdrol en nu al een gemiddelde beoordeling van een 8,8!


Wat me vooral blij maakt: Certification: R
Voor de mensen die niet bekend zijn met de Amerikaanse kijkwijzer en het geld-geile Hollywood: Rated R is Top! Het betekend namelijk dat de film 17+ is.
Het nadeel van Hollywood is dat ze vooral op geld uit zijn. Dit proberen ze o.a. te bereiken door bij actiefilms de PG-13 Rating te krijgen. Immers: de 13-17 jarigen zijn ook een grote inkomstenbron.

Zo waren bijvoorbeeld ook alle Die Hard films "Rated R". Maar toen kwam Die Hard 4,0. ..
Die werd "PG-13", dus geen Yippee Kayee, Motherfucker! meer. Want nee: in het land van het woord "FUCK" mogen de lieve kindertjes niet worden blootgesteld aan zulk grof taalgebruik. Hypocriete motherfuckers. En zo was het geweld in die film ook meteen een stuk braver :P


Maar gelukkig: De vierde RAMBO wordt waarschijnlijk dus wel weer een ouderwets stukje aktie!
Vanaf 21 februari in de Biscoop... :D

Link to comment

Wow wat ben ik trots op mezelf, maar eigenlijk ook niet. Nee nee, ik ben totaal niet beschonken. Op deze donderdagavond heb ik mij helemaal gewijdt aan mijn studie. Dat moest ook wel, want ik moest nog een verslag schrijven van 5000 woorden. Daar had ik dankzij mijn tripje door zuidholland vandaag nog niet echt tijd voor gehad op een normaal tijdstip, en aangezien het morgen moest worden ingeleverd, werd het wel stilletjes aan tijd... Zeker omdat ik na de voorjaarsvakantie niet meer op school kom dankzij mijn ontzettend leuke stage... Morgen lekker weer om zeven uur opstaan voor mijn tentamen :s Dat is dan weer minder.

Maar ik ben wel tevreden over de afgelopen dag. Ik heb een aantal mensen verblijd, me included, en heb hard voor mijn studie gewerkt. Wat wil een man nog meer?

SLAPEN!

Link to comment

Ik ben niet echt trots op mezelf, maar toch voor het eerst even een berichtje posten.
Ik ben dus nog wakker, want net een beetje een feest gehad, en dat is me erg zwaar gevallen moet ik zeggen.
Ik wens iedereen een fijne avond, en dat bij iedereen het vloeibare maar mag vloeien.

Laters Yellow

Fijne avond iedereen!

edit: even de spelfoutjes eruit gehaald

Edited by yellowcard
Link to comment
Ik ben niet echt trots ioe,p metzelf, maar toch voor het esstr evenn een berichtjemposen.
Ik bendusnog wakkr, want net een vbeetje een feest gehad, en datni s me erg w=zwaar gevallen moet ik zeggen.
Ik wens wiedereen een fijne avond, en dat wij iedereena ls het vloeibare maar mag vloeien
morgenediit ik dit wel
laters yellowq
fijne avonfds iedereen!


Nog steeds wakker. Krijg geen oog dicht . :P Dus dan maar even lachen om bovenstaande tekst. :D
Link to comment

Vandaag lekker carnaval gevrierd :P Eerst in een oartycentrum gezellig gefeest, en daarna naar een groot feest in een Kasteel in de omgeving waar erg veel jongeren kwamen (opmerkelijk veel van school en uit de klas dus was gezellig), enige wat minder was dat er een paar (ex)VMBO'ers waren die me hebben geslagen zonder aanleiding ;) (en later hoorde ik van een klasgenoot dat die ook geslagen was), ik ben er maar nie op in gegaan aangezien ik gewoon door wilde feesten, later hadden ze de verkeerde gemept... ontstond er een vechtpartij, toen zijn ze er dus uitgezet, en toen het afgelopen was stonden er politiewagens voor het kasteel dus ik hoop dat ze flink zeik krijgen.
Toch wel triest dat dat soort typetjes er gewoon op kicken om willekeurig ruzie te gaan zoeken :( , dat ze maar snel mogen verdwijnen van deze aardbol.

Maargoed, over t algemeen, t feesten was toch erg gezellig :) , alleen jammer dat de avond op zo'n vijandelijke sfeer eindigde

Link to comment

Mjah, heel laat is het nog niet, maar gezien ik nog maar 7 uur te gaan heb voor ik er weer uit moet eigenlijk toch ook weer wel. Ik ben op zoek naar een zo voordelig mogelijke host voor een website waar op zijn minst verdacht materiaal op komt. Blijkbaar duurt het vinden van een dergelijke host iets langer dan gedacht.

Link to comment

Goeie moggel allemaal! Ik heb vanavond, vanacht en vanmorgen lekker een beetje muziek staan draaien, maar het was een redelijk tamme avond, vandaar dat ik nu al weer thuis ben. En wakker als ik ben dacht ik m'n mail en de fora nog maar even te checken. Morgen toch pas om 1400h college :P Ik wens u allen nog een fijne voortzetting van de nachtrust toe, ga ik hard proberen ook in slaap te komen ;)

Link to comment

Ook goede nacht, nachtelijke lezertjes en lezerinnetjes...
Na al die drukte hier had ik ook wel weer eens zin om hier mijn bezigheden te posten.
Zelfs de waakvlam der explosieven is helaas volledig gedoofd bij mij, maar dit forum staat zowel in
mijn Opera-browser als in mijn hoofd onder de "favorieten", dus dat ritme blijft voorlopig nog wel aanwezig,
net als de zwijgzame melding dat "Morpheus" online is.
Na dit gemeld te hebben, hier een poging tot enige On-Topic woorden:

Ik moet morgen voor CKV een verslag inleveren. Dit moet van die gecombineerde zooi zijn,
dus toen "The Motorcycle Diaries" in december op tv was, en ik er achter kwam dat het
de verfilming van een boek van Che Guevara is, kwam ik dus op het prachtige idee dit te gebruiken voor CKV.
Ik vind dat al die losers in die Che-shirts eerst VERDOMME dit boek moeten lezen en deze film moeten kijken.
Zowel de film als het boek zijn gewoon TOP! Dat moet je gewoon gelezen/gezien hebben!

Voor de duidelijkheid:
- de Film (7.9 @ IMDB!)
- het Boek


Voor nu: dat verslag lukt me voor morgenochtend toch niet meer, dus ik mail 't de CKV-docent wel,
nadat ik er morgenmiddag ik alle rust nog even aan heb kunnen werken.
Dus: WelTeRusten en Adios!

Degene die deze notities opschreef, stierf op het moment
dat hij weer voet op Argentijnse bodem zette, degene die
ze nu ordent en bijschaaft, 'ik', ben ik niet; in ieder geval
innerlijk ben ik niet meer dezelfde ik. Mijn omzwervingen
door ons 'Groot-Amerika' hebben me meer veranderd dan
ik dacht.
Link to comment

Goedemorgen,

Juist gedaan met een vrij grote afwas aan glaswerk...
1 van de nadele als je veel glaswerk hebt is dat
als bijna alles vuil is je enkele uren aan het afwassen bent.
Nu ik deze lastige taak heb afgerond na meer dan 4 uren afwassen ;)
(had zelf nog niet gezien dat ik zolang bezig geweest ben),
kom ik op men favoriete site nog even langs.
Nu ga ik nog even genieten van een J en hierna nog enkel uurtjes slapen.

groeten,

Edited by SPIDER
Link to comment

Ik had eigenlijk gisteren moeten posten toen ik om 2 uur nog wakker was, maar daar had ik niet aan gedacht. Gisteren bij mijn werk een bord laten vallen, recht door mijn pink heen. Er ligt nu een flinke lap los, maar het gaat allemaal goedkomen volgens dokter Gompie. Was gisteren dus tijdens mijn werk gebeurt rond 11 uur. Stond nog een behoorlijke berg afwas, dus ik was pas om 1 uur klaar. Biertje gedronken en naar huis gegaan. Daarom was ik gisteren dus nog wakker. ;)

[edit] Ja, ik werk in een spoelkeuken. (en een beetje in de keuken.)

Edited by Mr.Paplu
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...