Jump to content
PyroForum.nl

Nog wakker?


morpheus

Recommended Posts

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sommige mensen denken werkelijk dat het nog grappig is ook om een reclame van de TV te herhalen. Sorry, maar zo grappig als de eerste keer dat ik hem gezien heb wordt hij nooit meer, sterker nog, het begint een beetje te irriteren.
Dus: Als je niet in een KPN-reclame figureert als een medewerker van een distributiebedrijf, hou je goeiemoggel voor je, het is niet grappig en ik krijg er een beetje een slappe lul van. Verzin zelf eens iets leuks.

Ik heb even een berekening gemaakt om mensen die het niet zeker weten te helpen:

We gaan uit van 10 miljoen goeiemoggel-zeggers.

-Kans dat iemand die goeiemoggel zegt in een KPN-reclame figureert als medewerker van een distributiebedrijf: 0.0005%
Wat neerkomt op afgerond 0.5*10^1 grappige mensen.

-Kans dat iemand die goeiemoggel zegt niet in een KPN-reclame figureert als medewerker van een distributiebedrijf: 99.9995%
Wat neerkomt op afgerond 99999.5*10^1 niet-grappige mensen.

Whoop-dee-fucking-doo!!!

Als je niet zeker weet of je tot die 0.0005% behoort, speel alsjeblieft op safe en STFU!!!

No offence verder hoor ener, gewoon in het algemeen.

Edited by Treelover
Link to comment

Ik dacht in het begin toen iemand stom: 5 KILO INKTVIP zei, zoiets van wtf heb je het over, ik ga geen reclame zitten kijken om erbij te horen :D
Ik heb ook een grondhekel aan reclame, en iedereen laat zich gewoon brainwashen door die bende en Br33za-shit op z'n mobiel met tv-scherm (om nog meer reclame te kunnen kijken :huh: ), 1101 functies, blurry na 1 week bekraste fotolens, ingebouwde viberator en een compleet uitklapbare reserve-auto, waar je niet eens normaal mee kan bellen, mede omdat kpn je continue om 12 UUR S'NACHTS 9 sms'jes stuurt over gratis nep internet! :P

Ik wil gewoon bellen, meer niet, en geen torenhoge rekening om die reclame's te financieren.

Link to comment

Boschkilde was te vet gewoon..! :P
23 feb zéker weer! ^^

Jammer dat ik eerder weg moest.. 0:02 laatste trein..
Met de eerste de volgende dag zou ik helaas te laat komen voor de krantenwijk.. xD
Gelukkig is 23feb een zaterdag..

Voordelen van windmillen boven headbangen:
- Je hebt ruimte
- Je nek leeft (en blijft leven..)
- En je hebt minder bier nodig om om te vallen. :huh:

Link to comment

Zo laat is het nog niet, maar zo voelt het wel als je de vorige nacht niet hebt geslapen. Ben verkouden, heb liggen hoesten, hoofdpijn enzo(en dan kom ik dus met geen mogelijkheid in slaap de latste tijd). Dus heb het maar opgegeven en ben maar een paar uurtjes engels gaan lezen. En nu lijkt het me verstandig om mijn bed eens op te zoeken... Kijke of het nu wel wil... Moet morgen ladingen hulzen rollen dus moet er ook weer vroeg uit... :huh:

Link to comment

Nu is het wel laat. Waarom ik nog wakker ben? Omdat ik geen zin had om naar bed te gaan. :huh: Ben wel *$&#-moe dus ik ga nu dus ook naar bed. Ik lag gisteren om ongeveer 6 uur op bed, en moest vandaag om 12 uur op mijn werk zijn. Uurtje gewerkt (Jahaa, wel 4,67 verdiend) en toen een soor van kerst eten gehad maar dan niet met kerst. Toen weer bier drinken. Kerst is slecht voor je gezondheid. Welterusten!

Link to comment

't Is bijna 0:30, dus vertel ik maar vast hoe mijn tijd er tot aan mijn slapen gaan er uit gaat zien.
Gisteren was ik jarig, dus hebben we gezellig hier gezeten tot 0:10 ongeveer.
Nu ben ik bezig met posten en straks t/m een onbepaalde tijd, kijk ik nog even rond op dit forum. Ik wil graag electrolyses gaan uitvoeren, dus ga ik me daar uitvoerig in verdiepen.
Daarna ga ik nog even het artikel: 'In God's handen' uitlezen. (National Geographic, jan 2008)
En tot slot: lekker slapen....

Welterusten iedereen!

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...