Jump to content
PyroForum.nl

Nog wakker?


morpheus

Recommended Posts

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Ja, dat KAN. Maar aangezien ik niet iedereen voor een schrijffoutje warn doe ik dat hier ook niet.
Wees gerust, een andere onzin post van Prophet heb ik wel verwijderd. En deze aangepast zodat hij geen halve pagina in bezit neemt.
Hij mag zich als hij weer nuchter is gewoon even schamen voor zijn misdragingen.
Daarnaast wil ik ook graag opmerken dat jouw post totaal offtopic is, en op de verkeerde tijd.(zie eerste post in dit topic) Dat zou bij elkaar ook makkelijk reden voor een warning kunnen zijn.
En dat zal de volgende keer ook gebeuren.
Gr33tZ

Link to comment

Nog wiskunde aan't maken... :P Gaat over getallenrijen, en dat soort shit.
Ik begin nu best moe te worden, dus ik denk dat ik zo maar eens ga slapen.

Als je niks te doen hebt in de nacht: (leuk opfrissertje)

Bereken in 4 decimalen nauwkeurig:
5/3 + 5/7 + ... + 5/31
En 't is niet de bedoeling dat je 'm compleet gaat uittypen op je rekenmasjientje. :D
Link to comment

Zo, ik begin weer aardig te ontnuchteren, dus nu kan ik eindelijk een mooi verhaaltje typen, en het mag ook nog eens, want ik ben nog wakker :P Ben om ongeveer half 6 uit een kroeg teruggegaan naar mijn kamer, want ik heb straks tentamen hehe. Maar het was wel weer een mooie avond: de drank was goedkoop en heeft dan ook rijkelijk gevloeid... Ik ben blij dat ik me na al dat bier nog zo goed voel, want anders gaat dat straks echt niet meer lukken. Ik ben nu nog even alles aan het overkijken over polymeren en hun chemie, dus dat gaat helemaal goedkomen, want ik heb zelfs nog niet eens hoofdpijn :D Maarja, wat niet is kan nog komen :s Ik hoop dat iedereen verder heel lekker slaapt, misschien dat ik dan ook nog even kan slapen... Welterusten!

Link to comment

Ik hoor eigenlijk al vanaf 1 uur op bed te liggen, maar ja ik ben nog wakker. Halo 3 zitten spelen bij mijn broer. Eersgisteren al een keer uitgespeeld. :P Echt een meesterlijk spel. Welterusten jongens!

[edit] Aaah het klopt niet... Het is nu 03:23 maar er staat 02:23, dus of mijn computer heeft het mis, of pyroforum loopt een uur achter. (ik denk mijn computer :()

Link to comment
  • 2 weeks later...

Volgende week Donderdag begint m'n toetsweek, dus ik ben hard aan de studie...
Wat niet echt wil lukken, omdat ik snel ben afgeleid :P
Maar 'k heb 't nu wel gehad, dus 'k ga zo beetje Engels doorlezen, om morgenochtend happy wakker te worden met het K.U.T-geluid van m'n wekker. :P
Als ik geen geldgebrek had, kocht ik waarschijnlijk zo snel mogelijk een Philips WakeUpLight.

Owh ja: en ik irriteer me aan een geel plekje op m'n nagel: gister beetje geknoeid. :(
Ik denk dat ik 't er morgen maar ga afvijlen, omdat 't nu op een klodder oorsmeer lijkt. :P

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...