Jump to content
PyroForum.nl

Nog wakker?


morpheus

Recommended Posts

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het zijn van die standaard patronen die altijd tot de oplossing leiden. Het kost even, maar dan heb je het ook onder de knie. Ik heb het een tijdje in de auto gedaan, en op een gegeven moment kun je die dingen in twee minuten en als je het nog meer doet uiteraard sneller. Het bewijs van de standaard patronen: Men kan geblindoekt zo'n ding oplossen. Zoek maar eens naar filmpjes :P

[edit]
Oh, excuus, ik realiseer me ineens dat dit het "Nog wakker topic is".
[/edit]

Link to comment

[Off-topic]Ik heb afgelopen jaar een wiskundige bespreking van de Rubikkubus gezien. Ik heb nog een deel theorie (groepentheorie, niet echt de makkelijkste tak van de wiskunde :) ) waarin staat uitgelegd hoe je vanuit elke beginsituatie met standaardhandelingen tot een opgeloste kubus komt. Daarna staat de oplossing mooi stap per stap uitgeschreven. ;)

Zo'n kubus lijkt dus moeilijk, maar eenmaal je weet hoe het moet valt het best mee. Dan kan je gaan oefenen om zo snel mogelijk eentje op te lossen.


Mja, we zullen dit topic maar gebruiken voor wat het dient, als er nog animo is over deze kubus open dan maar een topic.[/Off-topic]

:P

Link to comment

Om een of andere reden (vakantie) ga ik de laatste tijd steeds later slapen. Omdat ik het idee heb dat dit toch geen erg nuttige post gaat worden, een kleine samenvatting van mijn dag.

*Eerst mijn ouders geholpen met op vakantie gaan (ben nu 18! dagen alleen thuis :P ).
*Daarna op mijn gemak ontbeten.
*Vervolgens eens gekeken of ik mijn computer aan de praat kon krijgen in de recovery-mode, want de GRUB bootloader deed het niet meer (kenners weten nu wat ik draai).
*Toen dit gelukt was even het forum en het nieuws gecheckt. Tevens een paar torrents gestart.
*Daarna naar de stad om kleurstoffen en methanol voor een ghost mine te kopen. Lithiumchloride was helaas op, en de kaliumjodide erg duur (ongeveer 65 cent per gram...).
*Even langs de coffeeshop voor een zeker lid hier...
*Weer achter de computer gekropen om het forum nog eens te checken, en ook gelijk de thread over custom glasvezelmortieren op www.apcforum.net.
*Toen boodschappen gehaald, alleen dingen die lekker zijn.
*Pizza in de oven gekwakt en opgegeten.
*Rooksterren gemaakt, en omdat het regende eentje binnen getest (was gewoon KNO3/suiker met meal prime).
*Achter msn gekropen, en tegelijk een goede weegschaal en wat chemicaliën gekocht op Le Net Pour Tous Le Monde.
*Toen toch maar even een raampje open gezet, ondanks de onweer.
*Uiteindelijk bedacht ik me dat ik hier nog wel even een post kon gaan maken, nog steeds in de mist. Volgende keer wacht ik wel tot het droog is...

Ik ga nu even LimeWire Pro installeren. Gratis en voor niets 'gekocht' met Azureus.

Voor alle slaapbehoevenden: slaap lekker!

Edit om 02.30: Ik ga ook maar eens slapen nu. De mist is inmiddels weg, en ik ben vastbesloten om nooit meer een smokestar binnen te testen, zelfs niet als het regent.

Link to comment

Ik ben nog wakker ,
omdat ik heel de nacht heb gegamed.. en lekker pizza heb gegeten .. we hebben een lan en gaan tot morgen door .
Ciao!!!

Eric

Link to comment

Normaal moet ik nu als jobstudent werken in de nachtploeg van een fabriek... Maar aangezien het 15 augustus is, heb ik een betaalde verlofdag :P . Ik blijf nog een paar uur op, kwestie van in mijn (tijdelijke) ritme te blijven:

22.00-6.00: werken
7.30-15.30: slapen
15.30-21.00: vrije tijd

Link to comment
Guest meatyke

Hahaha, wat zijn we een leuk msn gesprekje aan het houden. ;)

Sorry voor de stomme post! :)

Ik heb ook net een paar glazen cola op, een kinder bueno, en een flesje water. :P
Nu toch effe pissen.

Link to comment

Net "Dogville" gezien... Film van 3 uur, duurde tot 4:00 uur ;)
Tijdens die film ook minstens 2 liter cola gezopen; dan merk je wel dat af en toe een reclameblok zo slecht nog niet is (was op Nederland 2 :P:)).

Maar ja; denk dat ik rond 5 uur ook maar eens ga slapen, al heb ik daar en ce moment door al die cola de behoefte nog niet voor,,,

Link to comment

Dat krijg ik per uur :)

Ben vannacht ook erg lang op geweest... Ik doe mee met een verkiezing voor de Domste Student van Nederland waarmee je een privé bibliotheek twv 4000 euro kan winnen. Ik moest mijn plek in de finale behouden, want één voorronde is gisteren afgelopen, en ik stond op de vierde plek. Je moet bij de eerste 10 zitten om je te kwalificeren. Ik sta gelukkig nog steeds op de vierde plek, dus laat die boeken maar komen :P.

Link to comment

@ Ignes: wanneer hebbie 't dan?
(absoluut geen idee ervan :P)


Ik moet morgen rooster ophalen, dus dat wordt eerder slapen.
Sliep in de vakantie elke dag pas rond 05:00 uur... (Zodra Nick Junior begint is de lol van de tv er een beetje af :P)

Ik erger me nu trouwens aan alle herhalingen op Comedy Central.
Verheug ik me op een serie (Teachers, Two Pints of Lager,enz.), is 't een fucking herhaling :D
In het korte bestaan van de zender nu al 10x gehad ofzo...

Link to comment

Nou nou het word wel standaard hoor :D


Chillen , Zuipen , Naar binnen en tja wat doe ik dan ???? GAMEN , NATUURLIJK :P Haha ik ga nog maar een nacht doorhalen .. slaap overdag en dit is al mijn 7de nacht . Heb er niet aan gedacht te posten hier elke keer

Jammer nog maar 5 dagen vakantie !!! :P

laterzzz, Eric

Ps : WIE SPEELT ER NOU NOG MEER CS ???? Counter strike 1.6 liefst

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...